Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko karppaus out?

Vierailija
19.01.2015 |

Nythän mä vasta heräsin. Kiukkuisia toki ovat, mutta eikö kukaan enää karppaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppaa tee voikkari ihan rauhassa

Vierailija
2/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siitä ei vain jakseta meluta, vaan karpataan kaikessa hiljaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän atkinssia ja alotin kk sitte. 7kg lähteny ja 15 jäljellä sitte ois kaikki pois. 4v viimeks laihduti, paino nous kuitenki vuos sitte ku asuin espanjaa puol vuotta ja vedin sangriaa ja tapasta sekasi. Atkins on paras dieetti sanokaa te muut ihan mitä vaa, olkoot vaikka kuinka out se toimii. Samalla voi jopa kasvattaa lihasmassaa, en voi kuvitellakkaa mi tuu mitään 5+2 tai muuta humpuukidieettiä mikä perustuu lihasten surkastumiseen,

4/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on out, Nyt sniffaillaan kokkelia!

Vierailija
6/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:56"]Minä vedän atkinssia ja alotin kk sitte. 7kg lähteny ja 15 jäljellä sitte ois kaikki pois. 4v viimeks laihduti, paino nous kuitenki vuos sitte ku asuin espanjaa puol vuotta ja vedin sangriaa ja tapasta sekasi. Atkins on paras dieetti sanokaa te muut ihan mitä vaa, olkoot vaikka kuinka out se toimii. Samalla voi jopa kasvattaa lihasmassaa, en voi kuvitellakkaa mi tuu mitään 5+2 tai muuta humpuukidieettiä mikä perustuu lihasten surkastumiseen,
[/quote]

Näin on. Karppauksesta tulee elämäntapa. Se ei ole mikään trendi josta luovutaan kun se ei ole enää muotia.

Vierailija
7/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään out.  

se on elämäntapa, kilot pysyy alhaalla kun pitää hiilarit loitolla. 

en keksi miten elämäntapa voisi mennä out kun se toimii

Vierailija
8/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni karppaaja on jo haudassa kun pumppu on pettänyt tai suolistosyöpä korjannut pois maan päältä karppailemasta.

Vierailija
9/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:02"]Moni karppaaja on jo haudassa kun pumppu on pettänyt tai suolistosyöpä korjannut pois maan päältä karppailemasta.
[/quote] just ku mun yks ylilihava kämppis jolla diabetes eikä viitti mcdonlasia jättää. Oli atkins dietillä mun painostuksesta 2vk. Paino tippuu melkein 10kg, verensokerit paranivat huikeasti, diabetes lääkäri oli innoissaan ja kertoi että tällä menolla piikitys loppuu ja siirrytään tabletteihin. Noh tuli mcdonalsia ikävä ja luki netistä propagandaa, siellä se nyt röhnöttää 25kg lihavempana ja piikittää ittensä mcdonals hampurilainen kädessä ja miettii kuinka vaarallista on karpata ja henki lähtee sillä

Vierailija
10/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:02"]Moni karppaaja on jo haudassa kun pumppu on pettänyt tai suolistosyöpä korjannut pois maan päältä karppailemasta. [/quote] just ku mun yks ylilihava kämppis jolla diabetes eikä viitti mcdonlasia jättää. Oli atkins dietillä mun painostuksesta 2vk. Paino tippuu melkein 10kg, verensokerit paranivat huikeasti, diabetes lääkäri oli innoissaan ja kertoi että tällä menolla piikitys loppuu ja siirrytään tabletteihin. Noh tuli mcdonalsia ikävä ja luki netistä propagandaa, siellä se nyt röhnöttää 25kg lihavempana ja piikittää ittensä mcdonals hampurilainen kädessä ja miettii kuinka vaarallista on karpata ja henki lähtee sillä

[/quote]

Niin. Ja on olemassa tasan nämä kaksi ruokavaliomahdollisuutta.

Vierailija
11/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:02"]Moni karppaaja on jo haudassa kun pumppu on pettänyt tai suolistosyöpä korjannut pois maan päältä karppailemasta. [/quote] just ku mun yks ylilihava kämppis jolla diabetes eikä viitti mcdonlasia jättää. Oli atkins dietillä mun painostuksesta 2vk. Paino tippuu melkein 10kg, verensokerit paranivat huikeasti, diabetes lääkäri oli innoissaan ja kertoi että tällä menolla piikitys loppuu ja siirrytään tabletteihin. Noh tuli mcdonalsia ikävä ja luki netistä propagandaa, siellä se nyt röhnöttää 25kg lihavempana ja piikittää ittensä mcdonals hampurilainen kädessä ja miettii kuinka vaarallista on karpata ja henki lähtee sillä

[/quote]

Niin. Ja on olemassa tasan nämä kaksi ruokavaliomahdollisuutta.
[/quote]

Sanoiko joku tosiaan niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi