Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai helv%*$, mokasin töissä. Nyt en saa sitä ajatuksista

Vierailija
06.11.2021 |

Vinkkejä miten harhauttaa mieltä?

Mokasin töissä ja nyt päässä vaan looppaa tapahtumaketju. Olen muutenkin burn outin partaalla ja tekis hyvää levätä tämä viikonloppu, mutta mahdotonta kun näen mielessäni mokan uudelleen ja uudelleen.

Onneksi kyse ei ollut sentään ihmishengestä tai mistään miljoonakaupoista sentään. Mutta asia, josta saan aivan varmasti vielä noottia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi ja hanki itsetunto.

Kiitos hyvästä vinkistä! Ei ole aiemmin tullut mieleen! 😊 Kasvan samantien

Eri

Luuletko nyt olevasi jotenkin parempi ihminen? Hymiöitä.

Vierailija
22/25 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kaikki mokaa! Ja kukaan ei tykkää semmosista ihmisistä jotka ei vaikuta koskaan mokaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä ei tiedetä vielä asiasta ja kertoisin, että nyt mokasin ja pahoittelisin asiaa.

Ole armollinen itsellesi ja pohdi mitä opit tästä virheestä tulevaa ajatellen. Todenäköisesti et tee sama virhettä toisten.

Vierailija
24/25 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi sama pari viikkoa sitten, pyöri mielessä monta päivää. Olen muutenkin sellainen et asiat jää helposti vaivaamaan.

Tiedän nyt että vaikka olin huolellinen niin täytyy olla vielä huolellisempi ja huomioida sekin mitä ei tule mieleen ekana.

Pomolle laitoin heti viestiä et näin kävi ja et otan kyllä tästä opikseni, hän ei vastannut mulle yhtään mitään. Olisin mieluummin ottanut haukut kuin hiljaisuuden.

Eikä kukaan kuollut eikä ollut kyse rahasta, ainoa haitta oli minulle itselleni koitunut ylimääräinen työ ja se että toimin tapojen vastaisesti paperilla. Pomo pystyi oikaisemaan asian muutamalla klikkauksella, asiakas ei edes huomannut mitään tapahtuneen, hänen suuntaansa homma toimi kuten pitikin.

Aika auttaa, Ap. Muutaman viikon päästä asia ei tunnu enää niin hirveältä.

Vierailija
25/25 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töissä ei tiedetä vielä asiasta ja kertoisin, että nyt mokasin ja pahoittelisin asiaa.

Ole armollinen itsellesi ja pohdi mitä opit tästä virheestä tulevaa ajatellen. Todenäköisesti et tee sama virhettä toisten.

Ei sitä tarvitse pahoitella.       Se on työnantajan virhe koska palkkasi virheen tekijän.  Pahoitelkoot itse itselleensä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi