MYÖS LIDL LASKEE HINTOJAAN!!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015011819043785_uu.shtml
Kylläpäs pian on halpaa! Not.
Kommentit (21)
Hah S-Ryhmä yrittää tasoittaa hinta eroja mitä tekee Lidl "Laskemme jo valmiiksi alhaalla olevia hintoja vielä alemmas." Ei ole Lidlin voittanutta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:15"]NE ON PANIIKISSA!
[/quote]
JA MINÄ!
[quote author="Kukkahattutäti" time="18.01.2015 klo 23:14"]
Hah S-Ryhmä yrittää tasoittaa hinta eroja mitä tekee Lidl "Laskemme jo valmiiksi alhaalla olevia hintoja vielä alemmas." Ei ole Lidlin voittanutta.
[/quote]
Joo mutta kyllä lidlinkin hintataso yleisesti on viimeikoina noussut...
Ihania noi saksalaiset. Nautin tästä.
Itsellä kaikki kolme lähettä, S-market, Cittari ja Lidl. Ihan kiva juttu että kaikki laskevat hintojaan! Kumpa tämä kilpailu tulisi asuntojenkin hinnoitteluun, Suomessa asuminen on aivan järjettömän kallista!
[quote author="Kukkahattutäti" time="18.01.2015 klo 23:14"]
[/quote]
Suomen Lidlissä on kuitenkin vielä yli 30% kalliimpaa kuin Saksan Lidlissä, eli varaa on vielä pudottaa.
Vihdoin! Alkoi olemaankin kauppareissu yhtä tuskaa kun 50e ei juurikaan mitään saanut, paitsi lidlistä. Nyt vielä halvempaa, jee!
Eli yksikään kauppa ei hyötynyt. Prisma teki virheliikkeen :D
Perkele, mikään noista ei ole lähellä. Kalliissa Siwassa tai S-marketissa käytävä :(
Lidlistä en löydä juuri mitään syötävää.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:31"]Lidlistä en löydä juuri mitään syötävää.
[/quote]
Niinpä. Viisi vuotta sitten olin töissä siellä (joten voin kertoa). Tuolloin ainakin käytettiin samoja hanskoja roskien viemiseen ja siivoamiseen kuin hevi-osaston täyttämiseen ja blokkaamiseen... En koskaa ostaisi sieltä mitään tuoretta!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:31"]Lidlistä en löydä juuri mitään syötävää.
[/quote]
Niinpä. Viisi vuotta sitten olin töissä siellä (joten voin kertoa). Tuolloin ainakin käytettiin samoja hanskoja roskien viemiseen ja siivoamiseen kuin hevi-osaston täyttämiseen ja blokkaamiseen... En koskaa ostaisi sieltä mitään tuoretta!
[/quote]
Moi K-kauppias! Mä muuten pesen kasvikset ennen syöntiä, useat kuorinkin. Lidlin kasviosasto on paras!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:31"]Lidlistä en löydä juuri mitään syötävää.
[/quote]
[/quote]
Moi K-kauppias! Mä muuten pesen kasvikset ennen syöntiä, useat kuorinkin. Lidlin kasviosasto on paras!
[/quote]
Kumpi niistä tomaateista?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:31"]Lidlistä en löydä juuri mitään syötävää.
[/quote]
[/quote]
Hei Prisman kauppias! Samalla tavalla teidän kaupan omenoita kopeloivat ihmiset ulosteisilla käsillä. Siellä joku Pertti on juuri käynyt ennen kauppareissua ulostamassa pesemättä käsiä ja tulee sitten hiplimään niitä teidän omenoita. Ne hedelmät onneksi kuuluu pestä ennen syöntiä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:31"]Lidlistä en löydä juuri mitään syötävää.
[/quote]
Hanki silmälasit! Kyllä sieltä löytää ruokaa vaikka miten paljon. T. mies.
Ketä kiinnostaa
t: 65000e/v