Sinkkunainen... Jos tämä mies haluaisi tänään panna sinua...
Kommentit (78)
En panis, näyttää terroristilta N32
Kyllä.
Panettaa aivan helvetisti just nyt, sais ottaa kurkusta kiinni ja paukuttaa mua ku rikkinäistä ovee.
N23
En. 23v nainen.
Perustelut: Näyttää liikaa ulkomaalaiselta.
N31v ja en antaisi. Limaisen oloinen mamu, voin niin kuvitella tuon kundin jossain teinipillumestassa kivipestyissä farkuissaan ja Ed Hardy -paidassaan zirkonit korvissa kimaltaen, pullon "maskuliinista" tuoksua päälleen kaataneena kiertelemässä ja iskemässä jokikistä naista. Sellainen tauski feat. teppo säkkinen -tyyli tulee tosta mieleen.
No jos olisi tosi hauska, mukava ja kohtelias niin kyllä. Mutta en lyhyen tuttavuuden jälkeen! Enkö olekin vaikea :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:35"]
N31v ja en antaisi. Limaisen oloinen mamu, voin niin kuvitella tuon kundin jossain teinipillumestassa kivipestyissä farkuissaan ja Ed Hardy -paidassaan zirkonit korvissa kimaltaen, pullon "maskuliinista" tuoksua päälleen kaataneena kiertelemässä ja iskemässä jokikistä naista. Sellainen tauski feat. teppo säkkinen -tyyli tulee tosta mieleen.
[/quote]
No mikä mamu hän on omassa maassaan? Kuka sanoi että tämä tapahtuisi ylipäätään Suomessa? Minusta tuo jätkä näyttää jenkiltä.
Kyllä, jos juttelis myös mukavia :) N22
En antaisi. Enemmän sytyttää pellavapäät kuin tuo look.
nainen 46v
En nyt oikein tiedä, näytäpä sitä ihoa vähän lisää. N29
En. N49. En ole niin itteeni kyllästynyt että kenenkään antasin panna. Eikä tuo tyyppi pelkän kuvan perusteella aiheuta mitään värinöitä.
Jos löytyis viel psykopatia niin nam ;)
En. Ei ole mun makuun. En tykkää lihasten mallistakaan. N38
Ei juma, miten mua naurattaa...:-D Piti tulla uudestaan katsomaan tätä kuvaa. Hyvin tehty :-) Kasvoista tunnistin...
t. Terkkuja yhdestä sairaalasta :-D
Nope. N18