Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"menestynyt atleettikomistus tulee ja rakastuu sisimpääni, vaikka olen itse...."

Vierailija
18.01.2015 |

Naiiveinta mitä tiedän on, kun nainen, joka on itse vähän pyöreä tai laiha läski-hiirulainen elelee toivossa, ett' vielä joku päivä menestynyt atleettikomistus tulee ja rakastuu sisimpääni.

Hieman liikaa tullut tällaisilla naisilla katsottua elokuvia ja elelevät elämäänsä epätoivoisina sinkkuina. Realistisimmat jossain vaiheessa heräävät ja pariutuvat tasoisensa tavisnössykkä-insinöörin tai enemmän tai vähemmän ylipainoisen, "perussuomalaisen" miehen kanssa.

En ole itse vielä reiluun kahteenkymmeneen ikävuoteen mennessä muiden naisten kuolaamaa menestyvää, atleettista ja komeaa miestä, joka kiinnostuisi ulkoisesti epäviehättistä naisista. Ulkoinen viehättävyys on ensimmäinen peruskriteeri näille yleensä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se "Martina" palomiehen syöjätär?

Kannattaisi harkita muuttoa Jenkkeihin -  sieltä löytyy enemmänkin ihmisiä tollasella arvomaailmalla ja ehkä sullekin parisuhdeonni.

Vierailija
2/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Ei kai kukaan oikeasti luule että joku nainen rakastuu pelkkään kroppaan jos älykkyysosamäärä on tuota luokkaa. Tuolla asenteella jää hiiretkin pyydystämättä. Hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:00"]

Hyvä provo. Ei kai kukaan oikeasti luule että joku nainen rakastuu pelkkään kroppaan jos älykkyysosamäärä on tuota luokkaa. Tuolla asenteella jää hiiretkin pyydystämättä. Hyi saatana.

[/quote]

Olen nainen enkä Martina tai palomiehen syöjätär. Miehiä kyllä saa kropalla.

t.ap

Vierailija
4/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut tän avauksen pointtia?

Vierailija
5/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kaunis poikaystävä, ja itse olen n. pienehkön valaan kokoinen. Jotkut hyvännäköiset miehet tykkää pullukoista.

Vierailija
6/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä tasobingoa. Tasoteoriat ovat niin kapeakatseisia, koska ne pääsääntöisesti tiivistyvät vain ulkoisiin ominaisuuksiin: ulkonäköön, fyysiseen kuntoon, koulutukseen, ammattiin, lompakkoon, statukseen... Aikuiset ihmiset valkkaamassa ja arvottamassa itseään samalla periaatteella kuin ostetaan autoa. Ymmärrän kyllä kannan siitä, että ylimalkaisia odotuksia ei kannata kenenkään asettaa, mutta nämä "lihavan pitää tyytyä vain lihavaan" on soopaa. Ihmiset kuin kiinnittävät oikeasti huomiota muuhunkin kuin siihen, että näyttää kivalta kaulalle ripustettuna.

Tai noh, ainakin toivon niin. En usko olevani niin erikoinen katsantokantoineni. Ja minä, pyylevä ja näin ollen ilmeisesti kaiken kaikkiaan tasoton nainen, olen onnellisessa parisuhteessa hoikan, komean miehen kanssa. Sula mahdottomuus, eikö vain? Ehkäpä minussa siis on muutakin kuin kiloni, kukapa olisi voinut arvata.