Tiukat trikoot salilla tulevat muotiin
myös miehille. Oletko valmis? Parilla olen jo nähnyt.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:36"]Miksi pitäisi olla erityisen valmis siihen, että ihmiset käyttävät urheiluvaatteitä kuntoillessaan ?
[/quote]
Samaa mietin :D minä meen ainakin treenaamaan salille, en kyttäämään mitä muilla on päällä. Enkä myöskään esiintymään omissa vaatteissani, vaan päälleni laitan treenin kannalta parhaimmat vaatteet. Pitäiskö joidenkin vahtaajien laittaa vaikka kompressiosukka päähän ja keskittyä olennaiseen?
Tiukkoja trikoita miehillä nähty viimeksi tukkahevibändien jäsenillä 80-luvulla. Sen verran ulkonäköpaineitahan tuontyyppinen asu jo taannoin aiheutti, että ilman lisätäytteitä ei moni nykymieskään varmaan kehtaa noissa vermeissä esiintyä. Että älkää sitten ihmetelkö, jos trikoomiehen housunlahkeesta valahtaa jalkakyykyssä "eväsbanaani" salin lattialle.
Semmonen puolikova näyttää varmaankin että ooohh. Naiset punastuu. Ainakin naisena voi vähän härnätä. ;D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]myös miehille. Oletko valmis? Parilla olen jo nähnyt.
[/quote]
Olen valmis. Kunhan niissä trikoissa esiinnytään sellaisella "miehekkäällä latinotavalla".
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:23"]Jos oikeesti urheilee niin sitten käyttää trikoita, mutta Ei shortseja trikoiden päälle, näyttää suoraansanoen hirveelle !
[/quote]
No mites sitten sellaiset 80-luvun persvakoon menevät jumppapuvut, joita käytettiin trikoiden päällä? Koska ne tulevat takaisin? Entä säärystimet?
Eikös nuo ole aina ollut ihan perusvaate urheilijoille salilla/kesäsin?
http://www.celebritiestweets.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/david_lee_roth.jpg
Mites jos tuolleen body siihen päälle? Oikeesti, voisivatko nämä koskaan tulla takaisin?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:01"]
Itse myös miehenä käytän juostessa aina juoksutrikoita. Ei tulisi edes mieleenikään laittaa lenkille jotain tuulipukua tai collegehousuja.
Niille jotka eivät jostain syystä pidä trikoista niin suosittelen itse koittamaan niitä urheillessa niin näette, miksi monet käyttävät niitä jo.
Salilla olen myös käyttänyt trikoita kun on ollut jalkapäivä, enkä näe siinä mitään pahaa enkä kummallista, että miehenä käytän niitä.
Enemmänkin tuntuu oudolta ne henkilöt, jotka tulevat puuvillaisissa yms löysissä vaatteissa salille. Eikö olisi kuitenkin paljon mukavempi käyttää urheillessa siihen paremmin soveltuvia vaatteita, trikoita ja muita dri fit yms.
[/quote]
Haluaisin käyttää mutta mieheni on kieltänyt ne minulta. En saa kuulemma mennä salille toisten miesten töllisteltäväksi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:55"]
Semmonen puolikova näyttää varmaankin että ooohh. Naiset punastuu. Ainakin naisena voi vähän härnätä. ;D
[/quote]
Puolikova salilla... You wish. Treeni kutistaa kalun hetkellisesti yhtä tehokkaasti kuin kylmä vesi.
Käytän salilla shortseja. Mikä on trikoiden hyöty shortseihin verrattuna? Shortseilla on ollut täydellinen treenituntuma tähän mennessä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:17"]
Pt:lläni (mies) on aina mustat tiukat trikoot. En tiedä mitä sanoisin, mutta eipä se asia minua kiinnosta. Paremmalta kyllä näyttää, josniiden tiukkojen trikoiden päällä olisi sellaiset löysät shortsit niinkuin monrlla miehellä on.
[/quote]
Samaa mieltä. Siistin näköistä, varsinkin tuolla lenkkipoluilla.
Joo, onhan näitä ollut muodissa jo kotvan. Sali se on balettisalikin.
https://boysballet.files.wordpress.com/2011/10/david-hallberg-in-balanchines-ballo-della-regina.jpg
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:35"]
Varmaan niiden collegehoususten ja reikästen teepaita tyyppien pitää jotenkin henkisesti valmistautua :D
[/quote]
Minulla on tavisverskat ja t-paita kuntosalilla. En ole koskaan ymmärtänyt edes katsoa, millaiset vaatteet muilla siellä on, koska olen keskittynyt laskemaan sarjoja. En ole myöskään koskaan hoksannut tuijottaa suihkussa, onko jollain posliini vai majava.
Varmaan niiden collegehoususten ja reikästen teepaita tyyppien pitää jotenkin henkisesti valmistautua :D