Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän muistelu! Ongelma??

Vierailija
18.01.2015 |

Voisiko joku neuvoa minua. Pitäisikö huolestua kun nykyinen mies muisteli exäänsä (ei minun kanssani mutta kuulin asian vahingossa) tosi lämpimään sävyyn, miten tykkää (ja rakastaa) tätä edelleen. Nuo sanat ei minua häirinny mutta se äänensävy joka oli jotenkin flirttaileva ja lässyttävä. Onko normaalia muistella noin lämpimästi exäänsä? Luotan kuitenkin mieheen hän on sielunkumppanini ja ollaan tosi läheisiä. Ja asiasta olen kysyny, niin exästä on kuulemma päässyt yli. Tuntuu vaan että itse en pääse?? Osaisko joku neuvoa tai kertoa kokoemuksia.. Itsellä on existä aika huonoja kokemukia, joten en omiani hirveällä lämmöllä muistele. Pitäisikö mun ottaa miehen kanssa tää asia puheeks?  Näiden erosta kuitenkin tosi monta vuotta ja mekin ollaan oltu melkein vuosi yhdessä. Kiitos jos joku auttaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli miehen tosirakkaus. Sinäkin olet ihan jees, mutta et niin hyvä.

Vierailija
2/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosirakkauksia voi olla monta? Kai tosirakkaus (vaikka olisi päässyt yli) jättää aina jotkin jäljet. Ainakin itselleni... 

Vierailija
4/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisiko sitten parempi sekään, että sanoisi exää mielenvikaiseksi hulluksi ja koko yhdessäolon olleen kärsimystä.

Vierailija
5/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:58"]

En tiedä olisiko sitten parempi sekään, että sanoisi exää mielenvikaiseksi hulluksi ja koko yhdessäolon olleen kärsimystä.

[/quote] Jos se oli hullu niin kyllä varmaan sitten, ei muuten

Vierailija
6/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:58"]

[/quote] Jos se oli hullu niin kyllä varmaan sitten, ei muuten

[/quote]

Usein nuo tokaisut voivat myös kertoa joko todellisen asiantilan peittelystä tai sanojan omista ongelmista. 

Vierailija
7/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia kellään?

Vierailija
8/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni oli eronnut ensimmäisestä suhteestaan muutama kuukausi ennen kuin aloimme seurustelemaan. Itse erosin juuri sitä ennen ex miehestäni.
-
Mieheni ja hänen exän välillä oli epämääräinen ero tekstiviestillä yhteisen illan jälkeen ja myöhemmin exä uskotteli että haluaa palata yhteen ja kokeilla ihan rauhassa. Sitä ei koskaan tapahtunut sillä yhtenä päivänä facebookkiin ilmestyi että tämä miehen ex oli parisuhteessa. Nainen yritti silti kiistää kaiken ja uskotteli että jatketaan jatketaan. Eivät jatkaneet ja eivät saaneet välejään selvitettyä.
-
Kun aloimme seurustelemaan, alkoi miehen ex pitämään yhteyttä ja kyselemään että enkös minä ollut yhdessä erään toisen kanssa ja kannattaako meidän suhde? Mieheni haukkui exänsä ja itse suosittelin että sopisivat välinsä koska eivät ole missään tekemisissä tai tule törmäämään koskaan ja tiesin että miestä tulisi kaduttamaan kun sanoi todella pahasti (vaikka toisaalta kehuikin minua paremmaksi kaikessa-myös seksissä). Mies pyysi anteeksi exältään ja sanoi että jollakin tavalla tulee aina rakastamaan tätä ja juuri siksi se miten ex jätti otti niin koville.
-
Sanoin itsekkin selvittäväni välit exäni kanssa koska en pidä riitelystä. Ja samalla tavalla minä tulen jollakin tavalla rakastamaan exääni enkä halua pyyhkiä häntä kokonaan pois elämästäni. Kumpikaan ei haikaile exien perään ja nyt kun olemme olleet jo pidempään yhdessä niin tiedän ettei hänellä ole enää romanttisia tunteita exäänsä kohtaan. Edelleen häntä ärsyttää exän kaksinaamaisuus, mutta ex asuu satojen kilometrien päässä eikä ole kummallakaan enää fb kaveri joten emme hänestä tiedä mitään. Omaan exääni valitettavasti törmään useinkin ja hänellä taas on vaikeuksia päästä yli minusta ja siksi hänen suhteensa ovat kaatuneetkin. Se on sitten ihan toinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän