Luetteko mangaa?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:30"]Luen itse myös esim. Maagista suklaapuotia ja Chi's sweet homea :)
- Ap
[/quote]
Luen myös Oh! My goddessia, Inuyashaa, Vampire Knightia, Magic Knight Rayearthia, Neiti Koumea, Deadman Wonderlandia, Darren Shania, Shugo Chara!:aa, Weediä, Hopeanuolta, The Gentelmen's alliance crossia, Death Notea jne. :D
- Ap
[/quote]
Onko Darren Shanista mangaakin! Kaikki ne kirjat tuli luettua teininä :)
-17
[/quote]
On:3 Ihana sarja! En ole vielä ehtinyt lukea kirjoja
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:44"]Lapsellista. Menisitte töihin, aikuiset ihmiset! [/quote] En minä ainakaan ole vielä aikuinen :D
[/quote]
Sitten olet väärällä palstalla. Nukkumaan meno aika!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:45"]
Magi - Labyrinth of Magicia, Hunter x Hunteria ja Fairy Tailia.
Ikää 22 vuotta.
[/quote]
Magi on ihana! Olen katsonut sitä myös animena. :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:44"]Lapsellista. Menisitte töihin, aikuiset ihmiset! [/quote] En minä ainakaan ole vielä aikuinen :D
[/quote]
[/quote]
Se on kylläkin nukkumaanmenoaika. Et taida sinäkään olla aikuinen, kun et yhdyssanoja osaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:47"]
[/quote]
[/quote]
Kohta, kiitos kun pidät huolta! Vaikka et edes tunne minua :3
Mä luen retrosti POKEMONIA suomeksi :D
Yks lemppareista on Azumanga Daioh ja Yotsuba. Ikää 28.
Entä Hetalia-sarja? Katsooko kukaan?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:29"]Minkä ikäisiä te olette? Kysyy 35-vuotias ohikulkija. En lue Mangaa mutta 10- vuotias poikani joskus lukee. [/quote] 22v, lukenut tässä jotain reilut 10v. Ei kai tässä iällä ole niin väliä, sarjakuvaa tehdään ihan kaiken ikäisille. [/quote] Olen kymmenen vuotta nuorempi:D
[/quote]
Kymmenen vuotta nuorempi kuin 22v vai kuin 35v? Siis oletko 25 vai 12?
Itse olen lähempänä tuota 25v. Ekan kerran taisin lukea mangaa suunnilleen 12-vuotiaana. Aloittelin joistain suomennetuista, joita nyt siihen aikaan sattui olemaan tarjolla, Ranmaa muistan lukeneeni ainakin. Sitten siirryin englanninkielisiin, koska tarjonta oli laajempi. Sitten siirryin japaninkielisiin, koska tarjontaa on niin paljon kuin ikinä kiinnostaa... nykyään kulutan yaoi-osastoa.
[/quote]
12-vuotias olen :)
Teininä about 7 vuotta sitten luin. Inuyasha, Tokyo Mew Mew, Kamikaze kaitou jeanne (?) öö.. En edes kaikkia nimiä muista. En muuten tiedä mihin ovat kadonneet, kotoa pois muuton jälkeen ei ole näkynyt.. Täytyisi myydä jos joskus löytäisin ne.
En lue mangaa, mutta animea aloin jouluna katsella. Varsinkin Attack on Titan oli aivan mahtava.
T: Mies 27v.
Luen. Maison Ikkoku, Love Hina, Hikaru no Go, Lone Wolf and Cub, Video Girl Ai, miljoona hentaita, Bleach, Yokohama shopping trip, Bakuman... Onhan noita varsinkin jos lukee verkosta ladattuja epävirallisia käännöksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:28"]
Luen. Maison Ikkoku, Love Hina, Hikaru no Go, Lone Wolf and Cub, Video Girl Ai, miljoona hentaita, Bleach, Yokohama shopping trip, Bakuman... Onhan noita varsinkin jos lukee verkosta ladattuja epävirallisia käännöksiä.
[/quote]
Niin ja ikääkin on > m 40v
Olen varmaan ainoa, joka ei tykkää siitä piirrostyylistä. Muuten luen kyllä sarjakuvia.
Mangaa lukevat naiset ovat uskomattomia! Itse tutustuin tällaiseen tapaukseen viime syyskuussa ja WAU! Olen ihan hämilläni. Itsellä vaimo ja kaksi lasta. Uskollinen olen, mutta tiukkaa tekee.
Kyllä luen paljonkin! mm. Fullmetal Alchemist, Death note, Shingeki no Kyojin, D.Gray man....:)
Living Game
http://en.wikipedia.org/wiki/Living_Game
luettavissa täältä: http://mangafox.me/manga/living_game/v01/c001/1.html
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:44"]Lapsellista. Menisitte töihin, aikuiset ihmiset!
[/quote]
Ja miten tarkalleen mangan lukeminen ja töissä käyminen sulkevat toisensa pois?