Mikä sinua hiertää siinä, että jollakin on posliini?
Siis alakerrassa. Täällä koko ajan kauheeta vouhotusta asiasta. Miksi?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:30"]
Oisko yhtään asiallista vastausta?
[/quote]Pitäisikö sellaisiakin tulla? Tyhmään kysymykseen tyhmiä vastauksia. Jos 15 vuotias poikaystäväsi valittaa posliinistasi, niin se on hänen ongelma, ei meidän.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:31"]Minua ei hierrä ollenkaan se että jollain on posliini. Mutta se hiertää että joukko posliininatseja jankkaa että kaikilla pitäisi olla posliini sillä muuten olet ällöttävä epähygieeninen hylkiö.
[/quote] ai? Minä en ole tällaista ilmiötä havainnut. Päin vastoin, posliineja haukutaan, siitä, että vain lapsilla ei ole karvoja sielä ym. fiksua. Miten ketään oikeasti voi kiinnostaa onko jollain alakerrassa karvoja vai ei?
ja mitä se sinua taas häiritsee jos jollakin on "polviin asti ulottuva rämemajava", niinkuin te sheivailijat haluatte asian kaunopuheisesti ilmaista? keskity vaan oman toosaasi ja anna muiden tehdä omallaan mitä tykkäävät.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:30"]
Oisko yhtään asiallista vastausta?
[/quote]Pitäisikö sellaisiakin tulla? Tyhmään kysymykseen tyhmiä vastauksia. Jos 15 vuotias poikaystäväsi valittaa posliinistasi, niin se on hänen ongelma, ei meidän.
[/quote] ei valita, vaan te, aikuiset naiset tällä palstalla valitatte ja alapeukutatte, jos joku mainitsee olevansa posliini.
Kateuttahan se on. Pelkoa ja ahdistusta siitä, että oma ja muutkin miehet oikeasti preferoisivat posliinia. No niin, siinä se nyt tuli kerrottua.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:31"]
Minua ei hierrä ollenkaan se että jollain on posliini. Mutta se hiertää että joukko posliininatseja jankkaa että kaikilla pitäisi olla posliini sillä muuten olet ällöttävä epähygieeninen hylkiö.
[/quote]
Ei ole kovin montaa kuselle haisematonta luomupillua tullut vastaan. Posliineja sitäkin enemmän. Anna siinä sitten suuseksiä, perkele.
Se kusenhaju tarttuu pillunkarvoihin.
t:Mies
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:37"]ja mitä se sinua taas häiritsee jos jollakin on "polviin asti ulottuva rämemajava", niinkuin te sheivailijat haluatte asian kaunopuheisesti ilmaista? keskity vaan oman toosaasi ja anna muiden tehdä omallaan mitä tykkäävät.
[/quote] ei se minua häiritsekään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]Kateuttahan se on. Pelkoa ja ahdistusta siitä, että oma ja muutkin miehet oikeasti preferoisivat posliinia. No niin, siinä se nyt tuli kerrottua.
[/quote] no tältä se valitettavasti vähän vaikuttaa.
Ei mua hierrä, mut ihmetyttää ja vähän ällöttää. Olen joskus uteliaisuuttani ajanut itsellenikin poslarin, mutta se kutina ja sänki parin päivän päästä oli jotain niin epäeroottista....
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:44"]Ei mua hierrä, mut ihmetyttää ja vähän ällöttää. Olen joskus uteliaisuuttani ajanut itsellenikin poslarin, mutta se kutina ja sänki parin päivän päästä oli jotain niin epäeroottista....
[/quote] no iho tottuu kyllä siihen ajeluun ennen pitkää.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:22"]Jos on ehtinyt pieni sänki niin joo silloin hiertää:(
[/quote] :D ai se toisen sänki? Okei.
[/quote]
no paneppa siinä sitten kun sänki hiertää:(
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]
Minua ei hierrä ollenkaan se että jollain on posliini. Mutta se hiertää että joukko posliininatseja jankkaa että kaikilla pitäisi olla posliini sillä muuten olet ällöttävä epähygieeninen hylkiö.
[/quote]
Ei ole kovin montaa kuselle haisematonta luomupillua tullut vastaan. Posliineja sitäkin enemmän. Anna siinä sitten suuseksiä, perkele.
[/quote]Sinä olet varmasti posliini? Mahtaa poikaystäväsi tykätä!
ei kai ketään hierrä oikeesti. Sama täällä hiertää välillä niitä karvatoosakeskustelujakin vaikka sen luulis olevan ihan se ja perkeleen sama mitä siä toisten värkeissä kasvaa vai kasvaako ollenkaan tai jotain siitä väliltä. Ei mulla ainakaan ole aikaa kattella ja vieroksua jonkun karvallisuutta/karvattomuutta mutta huvinsa kullakin kai.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]
[/quote]
[/quote]Sinä olet varmasti posliini? Mahtaa poikaystäväsi tykätä!
[/quote]
Tässä tyypillinen epävarman naisen vastaus. "Sinun on pakko olla homo kun et tykkää ehdasta aikuisen naisen virtsan hajuisesta ja karvaisesta alapäästä!"
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:22"]Jos on ehtinyt pieni sänki niin joo silloin hiertää:(
[/quote] :D ai se toisen sänki? Okei.
[/quote]
no paneppa siinä sitten kun sänki hiertää:(
[/quote] niin, totta :D ei ole mies kyllä koskaan valittanut. :)
Taitaa Suomessa olla asiat liian hyvin kun jaksetaan nähdä vaivaa toisten karvoista tai niiden puuttumisesta.
[/quote]
Komppi tälle.