Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antivaxxeri, milloin aiot sairastaa koronan?

Vierailija
05.11.2021 |

Kun moni rokottamaton kertoo oleskelevansa kotona, jottei saa tartuntaa ja varsinkaan levitä sitä, niin milloin aiotte tulla taas ihmisten ilmoille?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudilta ei voi välttyä, jos ei rokotetta ota, niin koska aiotte sairastaa, kun nythän te olette kuulemma vaan kotona.

Vierailija
2/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt. Ei ole tullut "osumaa lotossa", vaikka pitäisi olla tosi tarttuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin keväällä, en vielä tiedä otanko rokotetta. Kahden vaiheilla.

Vierailija
4/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt. Ei ole tullut "osumaa lotossa", vaikka pitäisi olla tosi tarttuva.

Harmi, mutta älä huoli, se on vaan ajan kysymys. Kohta meillä on delta plussa täällä.

Vierailija
5/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sairastanut.

Vierailija
6/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kirjamessuilla 4 päivää töissä ja nyt odotan milloin SE iskee.

Terveisin Antivaxxeri

Vierailija
7/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vaikea sanoa. En ole antivaxxeri. Isorokko- yms. tavalliset rokotteet on otettu. Liikkunut olen ihan kuten ennenkin toki maskia ja desiä käyttäen. Vielä ei ole korona iskenyt tai sitten en ole huomannut sitä. Pitänee koputtaa puuta. Näillä mennään.

Vierailija
8/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antivaxxeri, mutta odotan ainakin vauvan syntyvän ja kai se vauvavuosikin enimmäkseen kotosalla menee.

Vierailija
9/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, mutta älä huoli, se on vaan ajan kysymys. Kohta meillä on delta plussa täällä.

No sitä odotellessa sitten ^_^

Vierailija
10/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, kun/jos tulee. Vielä niin ei ole käynyt, vaikka mm. töissä olen koko tämän ajan ollut.

Vierailija
11/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini 200 mikrogrammaa päivässä ja c-vitamiinia 2g päivässä. Paljon parempi kuin joku saatanan BÄÄBÄÄ rokote (joka on ihan surkea oikeasti). Mut joo muistakaa boosterinne LMFAOOO.

Vierailija
12/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonpaskaa. Sairastuvatko kaikki ihmiset muka vuosittain flunssiin tai influenssaan?! Joillain meillä on vielä immuunipuolustus olemassa.

Vierailija
13/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap oll koko elämäsi lammas vai milloin aiot ruveta ajattelemaan itse?

Vierailija
14/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta rokotteita. Ihmisten ilmoille tulen, jos/kun on pakko, ja siinä vaiheessa varmaan otan rokotteenkin, ellei parempia vaihtoehtoja ole siihen mennessä keksitty.

Vierailija
15/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rehellisistä vastauksista. Ap

Vierailija
16/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukutte antivaxxereiksi? Suurin osa ihmisistä on ottanut kaikki muut rokotteet mutta tämä on poikkeus. Koronarokote ei ole rokote eikä estä tartuntaa. Sairastin koronan jo kauan ennen rokotuksia enkä tule koskaan ottamaan tuota piikkiä.

Vierailija
17/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut rokotetta. Töissä olen käynyt normaalisti, testissä en yhtään kertaa. Ja hoitoalalla olen. Olen ollut flunssassa korona-aikaan ehkä 3-4x , joku niistä kerroista on voinut olla korona. Mutta sairastan sitten kun se tulee, kuolen jos olen kuollakseni.

Vierailija
18/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ap oll koko elämäsi lammas vai milloin aiot ruveta ajattelemaan itse?

Tässähän juuri sitä yritän kysyä, ovatko rokottamattomat ajatelleet itse, miten aikovat pidemmällä aikavälillä toimia, kun koronataudin sairastaminen on vääjäämätöntä parin vuoden sisällä, jos ei erakkona aio elää. Itse aion ottaa tarvittavat tehosterokotukset säännöllisesti, enkä anna verkossa leviävän disinformaation vaikuttaa omiin päätöksiini. Ap

Vierailija
19/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antivaxxer en ole kun on rokotteet malariasta ja hpv:sta lintuinfluenssapiikin rokotetutkimuksiin, mutta koronan sairastin viime kuussa, oli kiva pitää sairaslomaa ja löhöillä sohvalla :) kaikki meistä ei ole immuunipuutteisia, läskejä tai sairaita.

Vierailija
20/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kysymys, oon täs nyt räkinyt jo 2 vuotta ympäriinsä ilman maskia rennosti ja ilman mitään piikkejä niin ei ole ollut edes lievää kuumetta tai pientä nuhaa. Hyvin selvitty no problem ja en tiedä millon tarttuu. Taidan olla teräsmies :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän