Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antivaxxeri, milloin aiot sairastaa koronan?

Vierailija
05.11.2021 |

Kun moni rokottamaton kertoo oleskelevansa kotona, jottei saa tartuntaa ja varsinkaan levitä sitä, niin milloin aiotte tulla taas ihmisten ilmoille?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ap oll koko elämäsi lammas vai milloin aiot ruveta ajattelemaan itse?

Tässähän juuri sitä yritän kysyä, ovatko rokottamattomat ajatelleet itse, miten aikovat pidemmällä aikavälillä toimia, kun koronataudin sairastaminen on vääjäämätöntä parin vuoden sisällä, jos ei erakkona aio elää. Itse aion ottaa tarvittavat tehosterokotukset säännöllisesti, enkä anna verkossa leviävän disinformaation vaikuttaa omiin päätöksiini. Ap

Höperryksestäsi huomaa että olet peloissasi, oletko siis lihava ja/tai muuten sairas? Etkö pidä itsestäsi huolta?

Itselle ei tarttunut vaikka mies sairasti samassa talossa.

Vierailija
22/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se tulee. Yksinkertaista. En ole kotona, käyn töissä kyllä ja olen koko koronan ajan käynyt, mutta jos mut pakotetaan lomautukselle koska "mua täytyy suojella", otan lomautuksen.  Aiotko ite ottaa loputtomiin piikkejä, joiden ptkäaikaisvaikutuksista kukaan ei edes tiedä? Ihan ok mulle, mutta saan varmaan itse päättää omasta kropastani? En aio ottaa noita jatkuvia tykityksiä. Mieluummin syrjäydyn. 

Ja ketäänhän ei sitten haittaa, että jään töistä pois kotiin makaamaan ja tilaan ruokani kotiin? Sopii mulle mainiosti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan sen sitten kun se tulee kohdalle, ellen ole jo sairastanut. Olen liikkunut ihan niin kuin ennenkin, vain kipeänä olen ollut täysin kotona. Voi olla että kohdallani korona on kohtalokas, mutta rokotetta en silti ota.

Vierailija
24/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin juuri viime viikolla. Olin aikalailla kolme päivää lenssussa ja loput eristysajasta tein etänä töitä kotoa käsin kuten viimeisen vuoden pääasiassa muutoinkin.

Vierailija
25/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti meen ulos ei tuu koronaa koska koronaa ei oo olemassa

Vierailija
26/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein antivaxxxeri..Miksi näitä typeriä trumppiin liittyviä sanoja kopioidaan suomessa? Muistakaa myös että kaikki rokottamattomat eivät ole rokotevastaisia. 

Vierailija
27/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan koronan sitten, kun rokotettu sen minuun tartuttaa.

Vierailija
28/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiini 200 mikrogrammaa päivässä ja c-vitamiinia 2g päivässä. Paljon parempi kuin joku saatanan BÄÄBÄÄ rokote (joka on ihan surkea oikeasti). Mut joo muistakaa boosterinne LMFAOOO.

Niin niin. Että päätit myrkyttää itseäsi tuolla tavalla.

Vierailija
29/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monesti meen ulos ei tuu koronaa koska koronaa ei oo olemassa

Mikä diagnoosi sulla on?

Vierailija
30/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän juuri sitä yritän kysyä, ovatko rokottamattomat ajatelleet itse, miten aikovat pidemmällä aikavälillä toimia, kun koronataudin sairastaminen on vääjäämätöntä parin vuoden sisällä, jos ei erakkona aio elää. Itse aion ottaa tarvittavat tehosterokotukset säännöllisesti, enkä anna verkossa leviävän disinformaation vaikuttaa omiin päätöksiini. Ap

Höperryksestäsi huomaa että olet peloissasi, oletko siis lihava ja/tai muuten sairas? Etkö pidä itsestäsi huolta?

Itselle ei tarttunut vaikka mies sairasti samassa talossa.

Kyllä, minulla on sairaus, jonka takia olen alttiina vakavalle koronataudille. Ap

Vierailija
31/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein antivaxxxeri..Miksi näitä typeriä trumppiin liittyviä sanoja kopioidaan suomessa? Muistakaa myös että kaikki rokottamattomat eivät ole rokotevastaisia. 

Jälkimmäisen lauseen logiikka ei avautunut minulle. Miksi rokotamaton ei sitten ota rokotetta, jos ei niitä vastusta? Ap

Vierailija
32/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäisen lauseen logiikka ei avautunut minulle. Miksi rokotamaton ei sitten ota rokotetta, jos ei niitä vastusta? Ap

Tilastojen valossa siitä ei ole minulle hyötyä. Riskini joutua Koronan vuoksi sairaalahoitoon on 0,003% Oxfordin laskurin mukaan. 99% Koronaan sairastuneista on potenut sen lievänä flunssana. En ole influenssaakaan sairastanut, vaikken ole rokotetta ottanut.

Vierailija
33/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua ja ei ole väliä milloin tulen sen saamaan jos tulen saamaan.

Vierailija
34/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen edelleen elämäni ensimmäistä influenssaa. Mutta ehkä sitten sen jälkeen voisi vähitellen alkaa odotella koronaa.

Vierailija
35/35 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lammas, aina lammas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän