Suosikkikappaleesi Britney Spearsilta?
Minun on Born To Make You Happy hänen ensimmäiseltä albumiltaan. You Drive Me Crazy on myös tosi kova.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Overprotected. Samaistun!
Paras kohta laulaa mukana: I don't need nobody telling me just wada wana, wada wa wa wadam gonna do about my destiny.
Uuh beibi beibi. Hit me one more time. Tää tuli vielä samoihin aikoihin, kun oli juoruja siitä, että poikaystävä pahoinpiteli.
Se missä lauletaan "lyö mua vauva vielä yhden kerran".
Kaikki on ihan pilalla kun Britney on traumatisoitunut ja oliko tuo M. Jacksonkin sitten päästään vialla. Mutta siis jokatapauksessa, kattokaa Britneytä tässä 20 vuotta sitten kuvatussa esityksessä 🤩
En osaa valita Gimme Moren ja Let me break the icen väliltä, sori.
Vierailija kirjoitti:
Uuh beibi beibi. Hit me one more time. Tää tuli vielä samoihin aikoihin, kun oli juoruja siitä, että poikaystävä pahoinpiteli.
Toi on kyl huippu toi kappale ja video.
Stronger than yesterday
It’s nothing but my way,
My loneliness ain’t killing me no more,
I am stronger…
Cinderella on aliarvostettu kappale, samoin Get Back.
Ensimmäinen levy on täynnä helmiä. Baby One More Time, Deep In My Heart, Autumn Goodbye, Born To Make You Happy, You Drive Me Crazy, I Will Still Love You...
Huonoin kappale on Britney Jean -levyltä, se missä laulaa siskonsa kanssa. Chilling With You se oli nimeltään. Vaikuttaa siltä että sisko oli puoliväkisin ängetty mukaan levylle ja tuotanto päätti että ok laitetaan se fiittamaan sitä huonointa täytekappaletta mitä levylle kehtaa laittaa. Kuunnelkaa itse, ette jaksa loppuun asti.
En ole mikään suuri Britney - fani, mutta Criminalin huilukohtaa hyräilen aina välillä.