Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisitkö pelkällä perinteisellä kännykällä?

Vierailija
05.11.2021 |

Mun kännyllä puhuu ja tekstaa ja se on ihan ok. En haluu tuhlata tai käyttää aikaani siihen enenpää. Työpaikalla työaika pääsääntöisesti kännykän käyttö kielletty,ellei se liity työasioihin. Tauoilla ei paljon jutella,ku kaikki vaan räplää kapuloitaan. Mulla pöytäkone kotona,jolla oon netissä. Vähän ulkopuolinen olo työpaikalla,ku ei paljoa jutustelua,kaverit vaan somettelee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Netitön Siemensin retkipuhelin. Akku kestää lataamatta ainakin 2 viikkoa, kestää putoamiset ja pienet vesiroiskeet ja on kätevän pieni. Ikää sillä on jo ainakin 10 vuotta.

Nettiasiat hoidan läppärillä.

Vierailija
22/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö oikeasti tietokonetta kotona jos on älypuhelimet ja tabletit? Jos niin miksi? Nehän ovat kauhean hitaita ja hankalia käyttääkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään hyvin. Mulla on Nokia 1100 ja iPad.

Vierailija
24/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein koska ei ole tietokonetta. Aika vmäistä olisi aina lähteä kirjastoon tai johonkin hoitamaan pankkiasiat ym. ostaa junaliput automaatista tai ärrältä vaatisi ennakointia kun ei niitä joka paikassa enää ole. Lisäksi käytän mobilepayta kännykällä. Bussissa joutuisi maksaan lipusta enemmän, jos ei ole appia. Pitäisi aina muistaa pitää kolikoita mukana. Olisin myös täysin ilman musiikkia sitten, tai voisin kuunnella vain radiota tai kirjastosta haettuja cditä vanhalla soittimellani.

Pärjäisin, mutta elämäntapa muuttuisi = hankaloituisi aika paljon.

Vierailija
25/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pärjäisin mutta en pidä sitä minään suurena sankaruutena jos pärjääkin ilman älypuhelinta. Älypuhelimesta on hyötyä monessakin mielessä, siihen kun on saatavissa ihan hyötyappejakin. Pelaamiseen tai somettamiseen en puhelintani edes käytä.

Vierailija
26/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö oikeasti tietokonetta kotona jos on älypuhelimet ja tabletit? Jos niin miksi? Nehän ovat kauhean hitaita ja hankalia käyttääkin...

Kuka käskee ostamaan hitaan koneen kun on ihan uusiakin saatavilla? Ja siinä jää kyllä sinun aifounisi jalkoihin.

Vierailija
27/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjään. Tulee muutenkin oltua vähän liikaa netissä, en usko että pystyisin pitämään netin käyttöä aisoissa jos omistaisin älypuhelimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän