Kirsti Paakkanen osti Marimekon 62-vuotiaana
Siis osti konkurssikypsän Marimekon 62-vuotiaana, vei sen pörssiin 70-vuotiaana ja myi 78-vuotiaana.
Nyt hän siis kuoli 92-vuotiaana.
Kommentit (13)
Arvostan. Nousi omin avuin rikkaaksi. Ei ollut miljonääri miestä, kenen siivellä olisi elänyt.
Tää on kyllä ollut huippu nainen. Olen lukenut hänestä mielenkiinnolla juttuja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, suosittelen Ulla-Maija Paavilaisen kirjoittamaa elämäkertaa Kirsti Paakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Veroparatiisin sankari kirsi
Onko sinulla jotain faktaa väitteesi perusteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, suosittelen Ulla-Maija Paavilaisen kirjoittamaa elämäkertaa Kirsti Paakkasesta.
Oli kyllä hyvä elämäkerta.
Voi toi Mika Ihamuotila on sitten söpö. Näin kerran Kirstin Jaguaarissaan kun meikkasi siinä autossa.
Menestysten takana on enemmän kuin yksi ihminen. Kymmeniä. Satoja. Tuhansia. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Pätee häneenkin.
Onhan se sillei jännää ajatella että vaihtoehto olisi ollut viettää 30 lokoisaa vuotta edellisen firman myynnistä saadulla omaisuudella mutta hän valitsi vielä 20 vuotta yrittämistä ja kovaa työtä. Taisi olla hänelle antoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Menestysten takana on enemmän kuin yksi ihminen. Kymmeniä. Satoja. Tuhansia. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Pätee häneenkin.
Mitä vaaditaan siihen että ei menesty? Jos Marimekko olisi kuollut Paakkasen käsiin, mitä se olisi vaatinut?
Kirsti oli hyvä tyyppi. Exäni oli kerran hänet tavannut paikallisessa räkälässä eikä ollut millään uskoa, että kyseessä on sama Marimekon Kirsti. Oli ollut kuulemma erittäin ystävällinen ja ihan tavallisen oloinen. Rauha hänen sielulleen.
Noin 60 vuotta on hyvä ikä aloittaa uusi ura.
Oli köyhän perheen lapsi Saarijärveltä.