ilmeetön nainen... hui
Eli siis menin lukemaan creapypastaa vaik olen herkkä...
Eli kysyisin nyt kuinka moni on lukenu sen ilmeetön nainen jutun.
Se on oikeesti ihan karseen pelottava. Suosittelen kauhutarinan nälkäsille :)
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:03"]
Mikä on creepypasta?
[/quote]
Se on sellanen sivu, missä on kauhujuttuja, esim. slenderman on sieltä lähtösin.
Aika huono ja tylsä mielestäni. :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:06"]Mun mielestä ei ollut pelottava.
[/quote] joo, mut se kuva...
Kantsii lukee myös jalmarin itsemurha
hauska tarina, pelottava se ei kyllä ollut
Toi näyttää ihan Ile Kanervan naisystävältä, Elina Kiikolta. Ne on samiksia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:12"]Toi näyttää ihan Ile Kanervan naisystävältä, Elina Kiikolta. Ne on samiksia.
http://static.iltalehti.fi/viihde/kiikTM_503_vi.jpg
[/quote] uu...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:12"]Kantsii lukee myös jalmarin itsemurha
[/quote] ei jaksa
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:12"]Kantsii lukee myös jalmarin itsemurha
[/quote] ei jaksa
[/quote]no älä sit lue
-ap
Enemmän nauratti ku pelotti :D
"Nainen tervehti heitä - tervehti omalla tavallaan surmaten heidät yksi kerrallaan"
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:12"]Kantsii lukee myös jalmarin itsemurha
[/quote] ei jaksa
[/quote]no älä sit lue
-ap
[/quote]?????????????????????
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:12"]Toi näyttää ihan Ile Kanervan naisystävältä, Elina Kiikolta. Ne on samiksia.
http://static.iltalehti.fi/viihde/kiikTM_503_vi.jpg
[/quote] xD
Todella hölmö juttu. Arvelen kirjoittajaksi jotain 12-vuotiasta ehkä. Niin tylsä ja kliseinen kuin voi olla.
Mannekiini on mielestäni hölmö sana tuossa, ainakin minä ajattelen koko ajan mallia, kun parempi olisi ollut suomentaa mallinukeksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:20"]Todella hölmö juttu. Arvelen kirjoittajaksi jotain 12-vuotiasta ehkä. Niin tylsä ja kliseinen kuin voi olla.
Mannekiini on mielestäni hölmö sana tuossa, ainakin minä ajattelen koko ajan mallia, kun parempi olisi ollut suomentaa mallinukeksi.
[/quote] mennäänkö valittamaan kääntäjälle? :D
Tarina ei ollu pelottava, mut se kuva...
Linkatkaa, en jaksa selata creepypastaa läpi.