Käyttääkö teidääm miehet sanaa ihana
Kommentit (33)
Lapsiamme sanoo ihanaksi, mutta ei ainakaan tule mieleen että muuten käyttäisi sitä sanaa. Eipä sen mielestä mikään ihanaa olekaan, kun on sellainen mököttäjä enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja olen mies. Ei se vie miehisyyttäni millään lailla pois.
Ei varmasti, tyhjästä kun on paha nyhjästä.
Nyt oli paha loukkaus. Menen heti nurkkaan itkemään.
En ole ikinä käyttänyt eikä tulisi mieleenkään ikinä käyttää.
En ole koskaan kuullut kenenkään miehen joita tunnen käyttävän sanaa ihana. Kyllä se on hinttien käyttämä sana.
Meillä mies käyttää sitä sanaa joskus koirasta. Se on tosi ihana kyllä.
Mun mies käyttää silloin, kun on tosi otettu ja tunteikas, liittyy yleensä seksiin. Ihan aluksi ei käyttänyt, mutta nyt kun näyttää mulle herkemmän puolensa, niin käyttää. Ei pulaa miehekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja olen mies. Ei se vie miehisyyttäni millään lailla pois.
Mistä käytät ? Esim. puolisosta vai vaikka voi miten ihan tapetti ?
Seksin aikana voin sanoa naiselle, että hän on ihana. Joskus vaikka jostain mekosta jota hän sovittelee, saatan sanoa että tuo on ihana mekko, sopii sinulle. Tai hetken innostuksesta mistä tahansa asiasta, esim ihana koira, ihana huonekalu, ihana kivääri..
Vierailija kirjoitti:
Ihana kivääri ; hauska :D
Hei, olen mies. Kivääri on sotilaan morsian :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää silloin, kun on tosi otettu ja tunteikas, liittyy yleensä seksiin. Ihan aluksi ei käyttänyt, mutta nyt kun näyttää mulle herkemmän puolensa, niin käyttää. Ei pulaa miehekkyydestä.
joo ei hätää, ei tarvii selitellä miehekkyydestä . Selittely pahentaa asiaa sanoi armeijassa kenraalimme.
Yksi äärimaskuliinisen alan yrittäjä käytti tuota.
Ihana kivääri ; hauska :D