Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Oura-sormuksesta

Vierailija
05.11.2021 |

Ei niinkään kritiikkiä hyvinvointia seuraavien laitteiden tarpeellisuudesta. Plussat ja miinukset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään realistista saada kovinkaan luetettavia tuloksia sellaisella lelusormuksella. Hanki joku kello/ranneke mieluummin.

Vierailija
2/6 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa se, että on miellyttäväpi pitää nukkuessa, kuin jokin ranteessa oleva laite. Miinuksena: ei oikein korvaa urheilutarkoitukseen suunniteltuja kelloja / rannekkeita, kun ei mittaa sykettä kokoaikaisesti. Tosin nyt se uus Oura 3 kaiketi paikkaa tämän puutteen, mutta siinä on taas se kk. maksullisuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ranneke. Se sormus on käsittääkseni jotenkin tarkempi ja mittaa palautumista. Tai näin mulle on kerrottu.

Vierailija
4/6 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raportoi minun koronatietojani keskuskomitealle - ei jatkoon!

Vierailija
5/6 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa se, että on miellyttäväpi pitää nukkuessa, kuin jokin ranteessa oleva laite. Miinuksena: ei oikein korvaa urheilutarkoitukseen suunniteltuja kelloja / rannekkeita, kun ei mittaa sykettä kokoaikaisesti. Tosin nyt se uus Oura 3 kaiketi paikkaa tämän puutteen, mutta siinä on taas se kk. maksullisuus...

Eikä! Joku kuukausimaksu 🙄. Joo antaa olla.

Vierailija
6/6 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Joku kuukausimaksu 🙄. Joo antaa olla.

Jep. Tosin Oura2:n omistajat sais ton kk maksun kokonaan pois, jos vaihtavat 3:een.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan