Kokemuksia Oura-sormuksesta
Ei niinkään kritiikkiä hyvinvointia seuraavien laitteiden tarpeellisuudesta. Plussat ja miinukset?
Kommentit (6)
Plussaa se, että on miellyttäväpi pitää nukkuessa, kuin jokin ranteessa oleva laite. Miinuksena: ei oikein korvaa urheilutarkoitukseen suunniteltuja kelloja / rannekkeita, kun ei mittaa sykettä kokoaikaisesti. Tosin nyt se uus Oura 3 kaiketi paikkaa tämän puutteen, mutta siinä on taas se kk. maksullisuus...
Mulla on ranneke. Se sormus on käsittääkseni jotenkin tarkempi ja mittaa palautumista. Tai näin mulle on kerrottu.
Se raportoi minun koronatietojani keskuskomitealle - ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Plussaa se, että on miellyttäväpi pitää nukkuessa, kuin jokin ranteessa oleva laite. Miinuksena: ei oikein korvaa urheilutarkoitukseen suunniteltuja kelloja / rannekkeita, kun ei mittaa sykettä kokoaikaisesti. Tosin nyt se uus Oura 3 kaiketi paikkaa tämän puutteen, mutta siinä on taas se kk. maksullisuus...
Eikä! Joku kuukausimaksu 🙄. Joo antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Joku kuukausimaksu 🙄. Joo antaa olla.
Jep. Tosin Oura2:n omistajat sais ton kk maksun kokonaan pois, jos vaihtavat 3:een.
Ei ole mitenkään realistista saada kovinkaan luetettavia tuloksia sellaisella lelusormuksella. Hanki joku kello/ranneke mieluummin.