Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armi Toivanen Kingi ohjelmassa

Vierailija
18.01.2015 |

Kun Armi Toivanen esitti Vappu Pimiää eilen Kingi ohjelmassa tuomarina, niin kiinnitti huomio Armin rintavarustukseen??!! Onko Armin rinnat isontuneet vai oliko vähän "töytettä" laitettu push up rintsikoihin? Todella hyvännäköinen tiukassa punaisessa paidassa ja näytti aika hyvin Vapulle ja puhetyyli oli aivan samanlainen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl täysin samaa mieltä. Melekosen kehno näyttelijä on ainaki juuri muuntautumiskyvyltään! Niin kyllästyny siihe sen sönkötykseen joka hahmossa, et välil pakko vaihtaa kanavaa, kun avaa suunsa. Oisin mielelläni nähny jonku toisen näyttelijän tos Kingis Armin sijaan. Vaik kokonaisuutenakin aika keskinkertainen ohjelma, niin Armi kyl huonoin näyttelijä noista kaikista. Kaippa niitä kehnoja ja keskinkertaisiakin vaan tarvitaan. Ei vaa kuulu kyl omiin suosikkeihin.

Vierailija
2/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eihän Armi Toivanen mikään uusi Meryl Streep ole, mutta ei myöskään kuulu Suomen huonoimpiin naisnäyttelijöihin puhumattakaan Kingissä olijoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Armi on kiva ja nätti.

Vierailija
4/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loirinuotiolla otti useaan kertaan esille sen, että piti itseään rumana TK.ssa, koska häntä kehuttiin hauskaksi ja komedienneksi. Jos voisi jättää tällasen ajattelun ja lokeroinnin taakseen, tulisi hänen näyttelemiseensä enemmän vaputta.

Itse pidän Armia hyvänä ja monipuolisena näyttlijänä ja näen hänet kauniina naisena.

Vierailija
5/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppausta täynnä.. Armi on kyllä huono näyttelijä ei yhtään muuntautumis kykyä.. samaa saamarin sönkötystä joka hahmo....

Vierailija
6/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä nauraa höröttää koko ajan. Armi oli totinen torvensoittaja.

Vierailija
7/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi on tosi hyvä elokuvissa, muttei ole parhaimmillaan näissä sketsijutuissa. Eihän näyttelijän tarvitsekaan itse osata tuottaa sisältöä, vaan olla ohjattavana. Minusta tällaiset pelleilyohjelmat eivät ole hänen juttunsa.

Vierailija
8/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:50"]

Vappu Pimiä nauraa höröttää koko ajan. Armi oli totinen torvensoittaja.

[/quote]

Ei se ainakaan Possessa höröttänyt kun piti tehdä stunttitemppu. Aika nipottavana paskat housuissa oli. Kakkosen kanssa samaa mieltä siitä, että Toivasen muuntautumiskyky on vähän hakusessa. Kun vertaa vaikka paljon parjattuun Aku Hirviniemeen niin kyllä Hirviniemi pesee muuntautumiskyvyssä Toivasen ihan 100-0 näissä hommissa. Eri asia sitten naurattaako nämä käsikirjoitetut hahmot Marja Tyrnit, pastori Luttiset, Samppa Linnat ja Slaikka Gustafssonit sun muut, mutta kuitenkin.

Vierailija
9/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Toivasella on muuten tosi kaunis kroppa. Hippuna keikistellessä sen huomaa oikein hyvin, miten upea hän on :)

Vierailija
10/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka A.T.:stä onkin kyse, niin sanonpa vain tähän väliin, että mulla on tunne, että Krista Kosonen on ikäänkuin vapautunut, kun hiukset eivät olekaan enää ns. tavaramerkki. Vielä koskaan hän ei ole ollut näin hyvä ja hauska kuin lyhyttukkaisena.

Vierailija
11/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sössötys kaikissa näissä naamanvääntelyohjelmissa. Keskittyis vaan näyttelemään omalla naamallaan. Tuskin mikään Annette Bening tai Kate Winsletkään tällaisissa pärjäis vaikka muuten loistonäyttelijöitä ovatkin.

Vierailija
12/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä kohtaa tuo amatsooni on nätti?

Vierailija
13/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:42"]

Sama sössötys kaikissa näissä naamanvääntelyohjelmissa. Keskittyis vaan näyttelemään omalla naamallaan. Tuskin mikään Annette Bening tai Kate Winsletkään tällaisissa pärjäis vaikka muuten loistonäyttelijöitä ovatkin.

[/quote]

Samaa olen miettinyt, että ketkähän huippunäyttelijöistä pärjäisi tällaisissa formaateissa. Vaikka Meryl Streep? Onnistusikohan?

Vierailija
14/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annette Bening on ihan huippu. Vaikka ei ilmekään värähtäisi niin tunne välittyy silti.

Vierailija
15/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:08"]

.. Armi on kyllä huono näyttelijä ei yhtään muuntautumis kykyä.. samaa saamarin sönkötystä joka hahmo....

[/quote]

Juuri näin. En tosin ole koskaan nähnyt Armin näyttelevän.

Vierailija
16/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:45"]

[/quote]

Samaa olen miettinyt, että ketkähän huippunäyttelijöistä pärjäisi tällaisissa formaateissa. Vaikka Meryl Streep? Onnistusikohan?

[/quote]

No meryl Streep sen jopa tajuaa ettei pärjää ja osaa pysyä poissa... A.T ei. 

En ole oikein ikinä ymmärtänyt tätä A.T:n hehkutusta. Hän ei ole (minun mielestäni) minkään näköinen ja tosiaan, eikä hän ole minua naurattanut ikinä mitä Putousta olen katsonut, tämän Kingin olen kerran katsonut ja se riitti.
Hänen elokuviaan en ole nähnyt joten en osaa sitä kommentoida mitenkään. 

Vierailija
17/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi on kyllä hurjan kaunis, mutta olen samaa mieltä siinä, että ei ole kovin kummoinen näyttelijä. Kingihän on käsikirjoitettu eli käy kyllä periaatteessa näyttelemisestä tuokin.

Vierailija
18/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:45"]

[/quote]

[/quote]

No meryl Streep sen jopa tajuaa ettei pärjää ja osaa pysyä poissa... A.T ei. 

En ole oikein ikinä ymmärtänyt tätä A.T:n hehkutusta. Hän ei ole (minun mielestäni) minkään näköinen ja tosiaan, eikä hän ole minua naurattanut ikinä mitä Putousta olen katsonut, tämän Kingin olen kerran katsonut ja se riitti.
Hänen elokuviaan en ole nähnyt joten en osaa sitä kommentoida mitenkään. 

[/quote]

Elokuvassa 21 tapaa pilata avioliitto hän on huippuhyvä.

Vierailija
19/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.T:tä saa helposti vaikutelman että on pinnallinen ja tyhmä. Niin kuin minustakin.

Vierailija
20/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Armi olisi eläin, hän olisi hellyyttävä porsas :)