"Nainen löytää erossa itsensä, mies uuden nainen"
"Nainen löytää erossa itsensä, mies uuden naisen"
Ajatuksia, tosielämän esimerkkejä? Ainakin omassa tuttavapiirissä on mennyt juuri näin.
Naiset käyneet pitkien suhteiden päätyttyä eroseminaarin, ehkä terapian, aloittaneet uusia harrastuksia, keskittyneet lapsiin ja uuden arjen luontiin. Ehkä pienimuotoista tapailua. Miehillä kuitenkin hyvin pian uudet, vakavat parisuhteet. Mistä tämä mielestänne johtuu?
Tinder täynnä juuri eronneita miehiä, tai harkinta-ajalla tai vasta eroa suunnittelevia miehiä. Kun heiltä kysyy, onko erotyö tehty ja suru käsitelty, vastaus on lähes aina että jo aikoja sitten (vaikkei edes välttämättä erottu vielä).
Eroryhmissäkin valtaosa naisia. Ovatko muut huomanneet saman?
Kommentit (1764)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen nyt paria eronnutta nelikymppistä naista seurannut, niin eivät löydä miestä, vaan miehiä. Samalla viikolla on helposti useampi jörnijä pukilla.
Tästä on jo ueampi vuosi aikaa, kun tuli omakohtaisesti koluttua läpi naisia. Tiesin kyllä jo entuudestaan, että naisilta lohkeaa helposti, mutta se hiukan hämmästytti, että oli aivan sama oliko sinkku vai varattu, niin ihan yhtä helposti ne jalat levisi auki. Ja osalla tietysti useita miehiä samalla tavalla kierroksessa.
Ja sinun piti tietysti ottaa mitä tarjottiin vaikka pidit niitä naisia niin kamalina ja paheksuit heidän käytöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen nyt paria eronnutta nelikymppistä naista seurannut, niin eivät löydä miestä, vaan miehiä. Samalla viikolla on helposti useampi jörnijä pukilla.
Tästä on jo ueampi vuosi aikaa, kun tuli omakohtaisesti koluttua läpi naisia. Tiesin kyllä jo entuudestaan, että naisilta lohkeaa helposti, mutta se hiukan hämmästytti, että oli aivan sama oliko sinkku vai varattu, niin ihan yhtä helposti ne jalat levisi auki. Ja osalla tietysti useita miehiä samalla tavalla kierroksessa.
Sinä tietenkin itse katsoit tarkasti, ettei vaan ollut varattu nainen jota vonkasit? Ja tietysti tosi vaikee olit, et antanut ennen kuin nainen oli polvillaan rukoillut? (Eikä tietenkään ollut kuin yksi nainen, jota kolusit, eihän?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on paljon kumppaneita nykyään. Ehkä se ex-nainen oli timmimpi ja kauniimpi, mutta jätti. Mies vertailee ex-naista nykyiseen naiseen, ehkä seksikin oli parempaa ex-naisen kanssa.
Kun mies on 40 tai 50-vuotta niin kyllä ne ex-naiset varmaan on ollut vartaloltaan kauniimpia kuin nykyinen. Mitä enemmän miehellä on ollut kumppaneita sitä enemmän naisia mitä vertailla nykyiseen naiseen.
Mitä enemmän miehellä on ollut kumppaneita sitä enemmän hän voi muistella kenen kanssa seksi oli parasta. Joku on voinut olla parempi kuin nykyinen naisystävä tai vaimo.
Samahan pätee sitten naisiin, vai mitä?
On jakorasioitakin joilla ollut monta miestä.
On se mieskin jakorasia jos on monta naista. Jos sinulla on monta naista ollut olet jakorasia eikä sinuun tarvitse suhtautua edes vakavasti otettavana ihmisenä vaan olet seksilelu.
Samanlaisia molemmat, sääliksi käy niitä joilla noita on puolisoina ja osa tekee vielä lapsia.
Äiti on jakanut puolelle kaupunkia
Miehistä ei ole varma kuinka monta lasta niillä on, voi tulla perinnön jakajia. Mitä enemmän on ollut kumppaneita sitä enemmän voi olla yllätyslapsia.
Vaimon kanssa maksettu talo ja sitten onkin joku yllätyslapsi
Kaikista isyystutkimuksen tehneistä 10% ovat aivan eri miehen jälkeläisiä, kuin sen joka kuvitteli olevansa isä. Mikähän olisi todellinen luku, jos säädettäisi laki ja isyystutkimus olisikin pakollinen kaikille? On kyllä kaikkein pahin mahdollinen petos miehelle, sekä lapselle tuollainen.
Tuleekohan mieleen, että silloin kun isyystestiä lähdetään tekemään, on yleensä joku epäselvyys siitä kuka on isä ja että tällä saattaa olla jokin vaikutus siihen prosenttilukuun vai onko tämä liian vaikea päättelyketju naisvihapäissä tehtäväksi?
Tiedätkö millaisissa eri tilanteissa DNA-testejä tehdään?
Kuule kyllä tiedän. Mutta nyt oli kyse isyystestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tässä nyt haiskahtaa vahvasti jotenkin tympeä ja tunkkainen kaksinaismoralismi. Huomaako muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon miehiä, jotka eivät ole tähän mennessä saaneet keneltäkään. Mitä jos antaisit heille vähän vinkkiä, että kuinka tuo naisten koluaminen tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo ueampi vuosi aikaa, kun tuli omakohtaisesti koluttua läpi naisia. Tiesin kyllä jo entuudestaan, että naisilta lohkeaa helposti, mutta se hiukan hämmästytti, että oli aivan sama oliko sinkku vai varattu,niin ihan yhtä helposti ne jalat levisi auki. Ja osalla tietysti useita miehiä samalla tavalla kierroksessa.
Sittenhän markkinatilanne oli kohdillaan. Kaikki saivat ja kaikilta sai. Minuakin ihmetytti eron jälkeen, kuinka moni mies oli valmis sänkyyn miten ja milloin vain. No, ehkä kaipasin sillä hetkellä jonkinlaista itsetunnon kohotusta. Tai siis olin kasvanut uskomaan, että miesten huomio ja "valituksi tuleminen" olisi jonkinlainen merkki hyväksynnästä ja ihmissuhdevaluuttaa. Vuoden verran siinä meni ennen kuin aivot ja mieli alkoivat kertoa toisenlaisista mekanismeista.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista? Eihän miehillä seiso noin vanhojen naisten kanssa, pitäis olla kaksikymppinen kurvikaunotar että onnistuu! Ellet usko niin lue tästä ketjusta miesten kommentteja, kai ne itse tietää miten niiden vehkeet toimii.
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Kaveri (mies) ollut eron jälkeen kohta 10 vuotta sinkkuna ilman mitään sutinaa.
nää on näitä jätettyjä jotka ei kelpaa kellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tietenkin itse katsoit tarkasti, ettei vaan ollut varattu nainen jota vonkasit? Ja tietysti tosi vaikee olit, et antanut ennen kuin nainen oli polvillaan rukoillut? (Eikä tietenkään ollut kuin yksi nainen, jota kolusit, eihän?)
Vain yksi taisi olla rehellinen ja kertoi olevansa naimisissa. Muut varatut valehtelivat aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo ueampi vuosi aikaa, kun tuli omakohtaisesti koluttua läpi naisia. Tiesin kyllä jo entuudestaan, että naisilta lohkeaa helposti, mutta se hiukan hämmästytti, että oli aivan sama oliko sinkku vai varattu,niin ihan yhtä helposti ne jalat levisi auki. Ja osalla tietysti useita miehiä samalla tavalla kierroksessa.
Sittenhän markkinatilanne oli kohdillaan. Kaikki saivat ja kaikilta sai. Minuakin ihmetytti eron jälkeen, kuinka moni mies oli valmis sänkyyn miten ja milloin vain. No, ehkä kaipasin sillä hetkellä jonkinlaista itsetunnon kohotusta. Tai siis olin kasvanut uskomaan, että miesten huomio ja "valituksi tuleminen" olisi jonkinlainen merkki hyväksynnästä ja ihmissuhdevaluuttaa. Vuoden verran siinä meni ennen kuin aivot ja mieli alkoivat kertoa toisenlaisista mekanismeista.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Enemmistö miehistähän etsii juuri sellaista naista, jonka aivoihin on koodattu jo syntymässä. ettei se persseen jakaminen tee muuta kuin hallaa henkiselle puolelle ja näkyyhän se useilla myös fyysisestikin.
Mitään empatiaa sinulla ei kuitenkaan ole ollut näitä satunnaisia seksikumppaneitasi kohtaan, vaan otit heiltä seksiä vaikka olet varma, etteivät he siitä oikeasti nauti. Ikään kuin et olisi voinut itse kieltäytyä siitä seksistä.
Sitten vielä ilkut heitä keskustelupalstoilla.
Tämä on yksi niitä kaikkein vastenmielisimpiä piirteitä sinussa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun piti tietysti ottaa mitä tarjottiin vaikka pidit niitä naisia niin kamalina ja paheksuit heidän käytöstään?
Ajattelin, että nyt kun ollaan eletty jo pitkään sellaista aikaa, että kaikki ovat samanvertaisia ja koska naisia suorastaan lievästi painostetaan nauttimasta seksuaalisesta vapaudesta ja seksistä, niin päätin kantaa oman osani tuohon kekoon. Eihän se todellisuudessa ollut lainkaan niin nautittavaa miten sitä on hehkutettu, mutta tulipahan koettua sekin.
Eli käytit seksuaalisesti hyväksesi naisia joiden uskot olevan painostettuja irtosuhteisiin. Puhu nyt asioista edes niiden oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Enemmistö miehistähän etsii juuri sellaista naista, jonka aivoihin on koodattu jo syntymässä. ettei se persseen jakaminen tee muuta kuin hallaa henkiselle puolelle ja näkyyhän se useilla myös fyysisestikin.
Eihän kaikkia seksi kiinnosta yhtä paljon. Se näkyy sitten parisuhteessakin, kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään empatiaa sinulla ei kuitenkaan ole ollut näitä satunnaisia seksikumppaneitasi kohtaan, vaan otit heiltä seksiä vaikka olet varma, etteivät he siitä oikeasti nauti. Ikään kuin et olisi voinut itse kieltäytyä siitä seksistä.
Sitten vielä ilkut heitä keskustelupalstoilla.
Tämä on yksi niitä kaikkein vastenmielisimpiä piirteitä sinussa.
Eri
Mitähän siellä pikkuisessa päässä on taas ymmärretty tekstistä? Mahtaa siellä olla taas melkoinen puuskutus päällä kun niin suututtaa.
Jos se tekee vain hallaa henkisesti ja fyysisestikin niin kuinkahan sen nautinnon kanssa mahtaa silloin olla? Ja sinähän olet monta kertaa aiemminkin sanonut, että uskot näiden naisten olevan henkisesti ihan rikki. Nautitko oikein erityisesti siitä, että pääset rikkomaan heitä vähän lisää?
Ja koeta nyt keksiä joku vähän mehevämpi loukkaus kuin pieni pää ja puuskutus. Onko puhti loppu kun on jo monta päivää putkeen ahkeroitu?
Vierailija kirjoitti:
Arvon kommentoija 1255:
Sinä olet kylä melkoinen Kummelihahmo.
Olet kuin siitä sketsistä, jossa tilanomistaja käskee kahta renkiä lakaisemaan si ka lasta liat, niin sinä ymmärsit, että pitää lah data s i a t.
Eläinkunnasta on siirrytty Kummelihahmoihin pilkkasanojen valinnassa. Ei tuota nyt ihan kympin arvoiseksi suoritukseksi vielä voi sanoa, mutta annetaan nyt muutama piste omaperäisyyden lisäämisestä.
Olen ihmetellyt, miksi gilttimies ei ole sketsihahmo. Kai siksi, ettei hahmoa ole olemassa palstan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon kommentoija 1255:
Sinä olet kylä melkoinen Kummelihahmo.
Olet kuin siitä sketsistä, jossa tilanomistaja käskee kahta renkiä lakaisemaan si ka lasta liat, niin sinä ymmärsit, että pitää lah data s i a t.
Eläinkunnasta on siirrytty Kummelihahmoihin pilkkasanojen valinnassa. Ei tuota nyt ihan kympin arvoiseksi suoritukseksi vielä voi sanoa, mutta annetaan nyt muutama piste omaperäisyyden lisäämisestä.
Mammafoorumilta olisi helppo kerätä iso näyttelijäkaarti ja tehdä aivan uusi kotimainen viihdeohjelma: Mummelit
Onhan sekin tietysti hieman koomista, että kuuttakymppiä käyvä mies hokee mummelia itseään vuosikymmeniä nuoremmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma jotkut miehet kertovat työpaikalla sekstailuistaan yök
Vertaistukea. Naisethan tekee samaa ja tässäkin ketjussa kannustettiin miehiä puhumaan enemmän.
Ei kaikki naiset, jakorasiat kyllä.
Sanotko että vain jakorasiat keskustelevat ystäviensä kanssa ongelmistaan?
Tuo laittaa ap:n viestin terapiasta aivan uuteen valoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma jotkut miehet kertovat työpaikalla sekstailuistaan yök
Vertaistukea. Naisethan tekee samaa ja tässäkin ketjussa kannustettiin miehiä puhumaan enemmän.
Itse kerroit, että se sinun aasialaisvaimo juttelee seksistä ystäviensä kanssa. Minä en noin henkilökohtaisia asioita jaa edes anonyyminä tällä palstalla.
Voi ei, taas yksi joka ei tajua että keskustelussa on useita henkilöitä. Olen kyllä naimisissa, mutta vaimo on Etelä-Pohjanmaalta eikä ole edes käynyt aasiassa.
Viittasin ap:hen joka sanoo että naiset käyvät terapiassa ja miestenkin tulisi. Lisäksi naiset kertovat kaikista ongelmistaan ystävilleen, sitä kutsutaan vertaistueksi. Se ettet sinä tee niin osoittaa sitten että olet keskiverron miehen tasolla asiassa. Oletko ajatellut että olet toksinen ja myrkytyt sisältäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miksi gilttimies ei ole sketsihahmo. Kai siksi, ettei hahmoa ole olemassa palstan ulkopuolella.
Onhan tämä palsta ja oikea elämä täynnä kilttinaisiakin.
Näyttääkö tämä tutulta:
https://www.reddit.com/r/Nicegirls/comments/qpgwy7/this_person_constant…
Tuli heti mieleen palstamamma joka alkaa haukkumaan miestä pienimunaiseksi jos se erehtyy sanomaan jotain mikä ei palstamammaa miellytä.
En avannut tuota linkkiä, mutta ilmaisen nyt silti tässä ihmetykseni: kenen elämä on niin tylsää, että selaa netistä kaikkea (oletettavasti) pjaskaa ja sitten onnessaan linkkailee sitä pitkin poikin? Ketä edes kiinnostaa etsiä jotain kilttinaisfoorumeita? Ei kuulosta ihan terveeltä…
Pikkusen taas valehtelet, mutta ei se mitään. Anna mennä vaan, jos siitä tulee sinulle hyvä mieli. Ja tuleehan sinulle ihan selvästi, et sinä muuten tuota itse keksimääsi sontaa täällä päivästä ja viikosta toiseen suoltaisi, vai mitä?