Ei jumpe...mitä teen?
Tapasin muutama vuosi sitten baari-illan jälkeen erään hukassa olevan miehen kotikaupungissani. Hengasimme hetken siinä ennen nukkumaanmenoa ja mies sitten pyysi numeroani. En jostain syystä kiinnostunut, olin aika sitoutumiskammoinen tapaus niihin aikoihin ja se tuli niin puskista koko homma. Annoin nuneroni kuitenkin sillä ajatuksella, että entä jos...
No mies oli sitten SUPERinnokas, ei kyllä tarvinnut yhtään miettiä että oliko kiinnostusta vai eikö ollut...
Laitoin sitten välit poikki häneen, koska minua ahdisti ja vitutti se pommitus. olen nyt kasvanut tässä noin 3-4 vuotta ja tapaus käy välillä mielessäni ja katselen miehen facebookia.
Ja nyt olen alkanut miettiä sellaista outoa asiaa kuin että yrittäisin kaverustua hänen kanssaan?!? Ilahtuisikohan tämä tyyppi kuullessaan minusta kaikkien näiden vuosien jälkeen?
Kyllä minua kieltämättä kiinnostaa vähän muussakin mielessä... :( myöhään heräsin tajuamaan sen, mutta... :D
Pitäisikö ilmoitella itsestäni vai kadota lopullisesti...?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:00"]Oho. Mistähän ihmeestä repäisin 3-4 vuotta xd ei nyt ihan niin pitkä aika kuitenkaan. Anyhow, tänään treffaamme!<3 Iiiikkk :-)
[/quote]
Kateellinen alapeukuttaja ;---)
Auttakaa.... pitäisikö oikeasti laittaa viestiä tyyliin "moi, muistatko mut? Ajattelin, että kun tavattiin niin hauskasti silloin aikoinaan, niin voisi olla kivaa olla yhteyksissä." sitten pahoittelisin 3-4 vuotta sitten tekemääni katoamistemppua ja kertoisin, että olen muuttunut ja haluaisin nyt olla kaveri enkä kadota taas.
Älä ilmoittele. Syy miksi olet myöhemmin kytännyt miestä, ja nyt ajattelet häntä, on se että haluat vaan tuntea olevasi haluttu. Kävi jo selväksi ettet oikeasti välittänyt miehestä, joten jätä se rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:20"]Älä ilmoittele. Syy miksi olet myöhemmin kytännyt miestä, ja nyt ajattelet häntä, on se että haluat vaan tuntea olevasi haluttu. Kävi jo selväksi ettet oikeasti välittänyt miehestä, joten jätä se rauhaan.
[/quote]
Huoh. Tapaamisestamme on 3-4 VUOTTA. Minä olin silloin vielä teini-ikäinen, nykyään nuori aikuinen tai ainakin aikuisikää hipova nainen. Minä olisin silloin aikoinani voinut käyttää miestä hyväksi mennen tullen, jos olisin ilkeä bitch, mutta mieluummin väistyin pois tieltä, koska en kiinnostunut silloin.
No, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä ...et mitään menetä.
älä ittees sellaisesta syyttele, että et ole ollut joskus valmis...ne ollaan niin eri kohdissa eri aikoihin. Hyvä, että osaat kuunnella itseäsi.
voihan olla, että nyt kiinnostaa tai sitten ei ...jos olet yhteydessä.
Katso se kortti tai anna olla. Mut, jos epäilyttää, niin katso mieluummin kuin kadut sitä, 1954ettet katsonut.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:23"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:20"]Älä ilmoittele. Syy miksi olet myöhemmin kytännyt miestä, ja nyt ajattelet häntä, on se että haluat vaan tuntea olevasi haluttu. Kävi jo selväksi ettet oikeasti välittänyt miehestä, joten jätä se rauhaan.
[/quote]
Huoh. Tapaamisestamme on 3-4 VUOTTA. Minä olin silloin vielä teini-ikäinen, nykyään nuori aikuinen tai ainakin aikuisikää hipova nainen. Minä olisin silloin aikoinani voinut käyttää miestä hyväksi mennen tullen, jos olisin ilkeä bitch, mutta mieluummin väistyin pois tieltä, koska en kiinnostunut silloin.
[/quote]
Ja tässä on kaikkea muuta kuin jiku egonpönkitys mielessä. Minulle on tehty monia katoamistemppuja aikoinaan ja siksi ajattelin, että voisi olla iloinen asia tälle miehelle kuulla minusta vielä henk.koht. Ettei hän miettisi menneitä ja syyttelisi liikaa itseään. Olisihan hän voinut ehkä HIEMAN höllätä tahtia, mutta ei hän mitään ilkeää tehnyt minulle.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:25"]No, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä ...et mitään menetä.
älä ittees sellaisesta syyttele, että et ole ollut joskus valmis...ne ollaan niin eri kohdissa eri aikoihin. Hyvä, että osaat kuunnella itseäsi.
Katso se kortti tai anna olla. Mut, jos epäilyttää, niin katso mieluummin kuin kadut sitä, 1954ettet katsonut.
[/quote]
Huuuuuuu.... Se viesti menee sitten varmaan muut-kansioon, eli voi olla ettei tyyppi näe sitä seuraavaan kolmeen vuoteen edes :D kaveripyyntö olisi ehkä liian sellainen... tässä mä nyt olen taas, hyväksy mut kaveriks niinkun olis jo. xd
Eli miten toimisin nyt....
No tietenkin voit laittaa. Toivottavasti ei käy taas niin että innostuu liikaa ja sitten tajuat ettet ookkaan kiinnostunut ja mies joutuu taas pettymään. Mut laittaisin just jotain moikka, mitä sulle nykyään kuuluu? alottaisin lepposan neutraalin keskustelun ja katsoo mihin suuntaan se siitä lähtee..
Ja nimenomaan ootte molemmat varmasti muuttunut lähes 3 vuoden aikana, niin nyt voikin kemiat napata molemmista suunnista. Yrittänyttä ei laiteta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:27"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:25"]No, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä ...et mitään menetä.
[/quote]
Huuuuuuu.... Se viesti menee sitten varmaan muut-kansioon, eli voi olla ettei tyyppi näe sitä seuraavaan kolmeen vuoteen edes :D kaveripyyntö olisi ehkä liian sellainen... tässä mä nyt olen taas, hyväksy mut kaveriks niinkun olis jo. xd
Eli miten toimisin nyt....
[/quote]
Ja ei tietenkään pitäisi syytellä itseäni siitä, että olin monta VUOTTA sitten, teini-ikäisenä sellainen kuin olin ja elämäni oli mitä oli. se koko homma rupesi vain harmittamaan, kun siinä olisi ollut niin mahtava mahdollisuus ihanaan rakkaustarinaan, mutta silloinen minä pilasi kaiken. tai elämäntilanteeni, tai mikä lie... saattaisimme olla tänäkin päivänä onnellisesti yhdessä, who knows.
"ahdisti ja vitutti se pommitus"
Yleensä on niin että jos joku piirre ärsyttää toisessa ihmisessä, niin se ärsyttää vuosien päästäkin. Vaikka ajattelet olevasi erilainen, niin jos se mies on sua ärsyttänyt ja vituttanut, niin uskon että sama tulisi vastaan.
Nii ja tosiaan jos menee muut-kansioon mistä ei monesti huomaa viestejä, niin itekkin sen näkee onko sitä luettu vai ei. Eli sitten reilusti vaan kaveri kutsu menemään, niitä muutenkin lähettelee tutun tututkin, että ei se niin kauheen henkilökohtanen juttu ole. Mistäs tiedät ettei deittaile jo jotain toista naista? ota äkkii selvää, niiin ei tarvi enää miettiä!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:28"]No tietenkin voit laittaa. Toivottavasti ei käy taas niin että innostuu liikaa ja sitten tajuat ettet ookkaan kiinnostunut ja mies joutuu taas pettymään. Mut laittaisin just jotain moikka, mitä sulle nykyään kuuluu? alottaisin lepposan neutraalin keskustelun ja katsoo mihin suuntaan se siitä lähtee..
Ja nimenomaan ootte molemmat varmasti muuttunut lähes 3 vuoden aikana, niin nyt voikin kemiat napata molemmista suunnista. Yrittänyttä ei laiteta.
[/quote]
hui kamalaaa, pelottavaa :) hyvällä tavalla. Uskon kyllä osaavani hoitaa hommat nykyään paremmin. Sanoisin suoraan, että lähestyn tässä kaverimielellä ja en haluaisi olla yhteyksissä ihan 24/7, mutta en aio kadotakaan enää. Kyllähän aika näyttäisi, että pysyisimmekö kavereina vai roihahtaisiko rakkaus xd jos kaikki siis menisi edes suunnitelmiem mukaisesti ja alkaisimme taas pitämään yhteyttä.
Kyllä minä olen nykyään paljon parempi näissä asioissa enkä aio ketään satuttaa.
Siis kuinka hyvin tutustuitte silloin 3-4 vuotta sitten? Jos olette kerran tavanneet ja sitten mies viestitellyt mutta sinä et vastannut, niin mihin perustat ajauksen vuosisadan rakkaustarinasta? Anteeksi vaan, mutta kuulostat vähän sellaiselta, joka on nyt luonut omassa mielikuvituksessaan satuhahmon tuosta miehestä ja haikailee sen perään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:32"]Nii ja tosiaan jos menee muut-kansioon mistä ei monesti huomaa viestejä, niin itekkin sen näkee onko sitä luettu vai ei. Eli sitten reilusti vaan kaveri kutsu menemään, niitä muutenkin lähettelee tutun tututkin, että ei se niin kauheen henkilökohtanen juttu ole. Mistäs tiedät ettei deittaile jo jotain toista naista? ota äkkii selvää, niiin ei tarvi enää miettiä!
[/quote]
Enhän minä luulekaan, että hän olisi kaikki nämä vuodet istuskellut kotona :) ehkä hän seurusteleekin nykyään, en minä voi tietää.
Nyt alkoi pelottaa... jännittää... :)
Tuolle toiselle kommentoijalle: mies ihastuiminuun päätäpahkaa silloin aikoinaan, eikä siinä huumassaan näköjään miettinyt, että mikä on sopiva viestittelytahti upouudelle ihmiselle. Kyllä minä osaan laittaa rajat ystävällisesti (nykyään), enkä edes usko että sama pommitus jatkuisi taas. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. Vähän outo ajatus. Ja jos alkaisi, niin sanoisin siitä suoraan. Haluaisin vain katsoa tämän kortin, koska se häiritsee liikaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:37"]Siis kuinka hyvin tutustuitte silloin 3-4 vuotta sitten? Jos olette kerran tavanneet ja sitten mies viestitellyt mutta sinä et vastannut, niin mihin perustat ajauksen vuosisadan rakkaustarinasta? Anteeksi vaan, mutta kuulostat vähän sellaiselta, joka on nyt luonut omassa mielikuvituksessaan satuhahmon tuosta miehestä ja haikailee sen perään.
[/quote]
Häh, kyllähän minä vastailin monta kertaa :) ja itse asiassa silloinkin tykästyin hänen luonteeseensa, mutta ulkonäkö oli täysin pimennossa. En edes ollut kännissä silloin, mutta jostain syystä hänen naamansa ei jäänyt mieleeni ollenkaan. Se oli vähän outoa. Sitten näin miehen kuvat ja en pitänyt häntä hyvännäköisenä vaan lähinnä ällöttävänä. Hän oli jotenkin liian tyrkyllä silloisrlle sitoutumiskammoiselle minälleni ja kun tiesin, että saisin hänet niin minua ällötti. Nykyään, kun katson niitä samoja kuvia joita silloin ällösin, en näe mitään ällöttävää, päinvastoin, jos nettideitti osoittautuisi hänen näköisekseen niin olisin hyvinkin mielissäni. Näin sitä voi mielipiteet muuttua :)
Ota ihmeessa yhteyttä ettei myöhemmin sitten kaduta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:50"]Ota ihmeessa yhteyttä ettei myöhemmin sitten kaduta.
[/quote]
Voi apua, ehkä möhlin kaiken ja nolaan itseni tai sitten tapahtuu ihania asioita.. eli mitä kannattaisi kirjoittaa? Jotain että moi, muistin että tavattiin joskus siellä ja siellä, muistatko? Ajattelin että voisi olla mukavaa olla kavereita nyt muutama vuosi myöhemmin." En minä osaaaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:37"]Siis kuinka hyvin tutustuitte silloin 3-4 vuotta sitten? Jos olette kerran tavanneet ja sitten mies viestitellyt mutta sinä et vastannut, niin mihin perustat ajauksen vuosisadan rakkaustarinasta? Anteeksi vaan, mutta kuulostat vähän sellaiselta, joka on nyt luonut omassa mielikuvituksessaan satuhahmon tuosta miehestä ja haikailee sen perään.
[/quote]
Häh, kyllähän minä vastailin monta kertaa :) ja itse asiassa silloinkin tykästyin hänen luonteeseensa, mutta ulkonäkö oli täysin pimennossa. En edes ollut kännissä silloin, mutta jostain syystä hänen naamansa ei jäänyt mieleeni ollenkaan. Se oli vähän outoa. Sitten näin miehen kuvat ja en pitänyt häntä hyvännäköisenä vaan lähinnä ällöttävänä. Hän oli jotenkin liian tyrkyllä silloisrlle sitoutumiskammoiselle minälleni ja kun tiesin, että saisin hänet niin minua ällötti. Nykyään, kun katson niitä samoja kuvia joita silloin ällösin, en näe mitään ällöttävää, päinvastoin, jos nettideitti osoittautuisi hänen näköisekseen niin olisin hyvinkin mielissäni. Näin sitä voi mielipiteet muuttua :)
[/quote]
Joo en usko että tulee toimimaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 05:01"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:37"]Siis kuinka hyvin tutustuitte silloin 3-4 vuotta sitten? Jos olette kerran tavanneet ja sitten mies viestitellyt mutta sinä et vastannut, niin mihin perustat ajauksen vuosisadan rakkaustarinasta? Anteeksi vaan, mutta kuulostat vähän sellaiselta, joka on nyt luonut omassa mielikuvituksessaan satuhahmon tuosta miehestä ja haikailee sen perään.
[/quote]
[/quote]
Joo en usko että tulee toimimaan.
[/quote]
Joo, naama näyttää vihreältä.
Oho. Mistähän ihmeestä repäisin 3-4 vuotta xd ei nyt ihan niin pitkä aika kuitenkaan. Anyhow, tänään treffaamme!<3 Iiiikkk :-)