Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsti Paakkanen on kuollut

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa Avo Mersun? Westendin merenranta huvila ollut tyhjillään viimeiset 20 vuotta.

Vierailija
42/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saa Avo Mersun? Westendin merenranta huvila ollut tyhjillään viimeiset 20 vuotta.

Lahjoittaa kaiken Suomen toivoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän ainakin tämän korona-ajan ole asunut Westendissä? 

Vierailija
44/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen. Suuruudessaan jotain aivan muuta kuin nykyiset naisen irvikuvat ja tyhjäpäät. Katsokaa vaikka hallituksen naisia, kuinka mitättömiä ja turhia he ovatkaan. Lepää rauhassa.

Vierailija
45/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän ainakin tämän korona-ajan ole asunut Westendissä? 

Juu, tuossa tuli vielä Syksyllä vastaan.

Vierailija
46/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Kirsti on tehnyt testamentin jollekin järjestölle tai useammalle. Ihan lähisukulaisia ei ole.

Vierailija
47/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, sydämellinen nainen, kunnioitin suuresti kaikella tavalla!

Vierailija
48/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyet mullat.

Suht kevyet mullat: oli aikamoinen törkyturpa, kun sille päälle sattui.

Vierailija
49/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu oli 2017...

Olen testamentannut kaiken omaisuuteni Suomen lahjakkaille lapsille. Suomi on palvellut minua hienosti. Maksan testamentillani rakkaudenvelkaa maalle, joka on maailman paras ja jossa asuu maailman upein kansa, Paakkanen sanoo kirjassa.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/201710182200469173

Vierailija
50/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesnaisena yliveto, mutta se on kuitenkin täysin merkityksetöntä. Ainoa asia, millä on merkitystä on se, että uskoiko Kirsi Jeesukseen vai ei.

Vierailija
51/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää juttu oli 2017...

Olen testamentannut kaiken omaisuuteni Suomen lahjakkaille lapsille. Suomi on palvellut minua hienosti. Maksan testamentillani rakkaudenvelkaa maalle, joka on maailman paras ja jossa asuu maailman upein kansa, Paakkanen sanoo kirjassa.

Suomen Mensalla on Lahjakkaat lapset –ohjelma, jonka tavoitteena on tukea ja tuoda esille lahjakkaiden lasten ja nuorten asiaa. Ohjelman kautta tiedotamme lahjakkuuden tukemisen keinoista sekä tarjoamme lahjakkaille ja heidän perheilleen mahdollisuuden kokemuksien jakamiseen.

Vierailija
52/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole välistä vetäjiä tuossakaan puljussa..veikkaan että on!!!

Vierailija
53/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, jolle tämä oli outo nimi, eikä ollut kuullutkaan tämän nimisestä henkilöstä:

Entinen yritysjohtaja ja entinen Marimekon omistaja Kirsti Paakkanen, on testamentannut omaisuutensa Suomen lahjakkaille lapsille.

Kaikkiaan Paakkanen sai Marimekon osakkeiden myynneistään nykyrahassa mitattuna reilusti yli 50 miljoonaa euroa.

Vierailija
54/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sitä kuinka haastattelussa sanoi ”Amerikasta on tarjottu dollareita ja Ruotsista on tarjottu kruunuja, mutta minulle tärkeintä on ollut, että Marimekko pysyy Suomessa”.

Kumpa meillä isot brändit arvostaisi sitä omaa tuotettaa niin paljon, että pitäisivät valmistuksen Suomessa ja työllistäisivät täällä paljon ihmisiä. Ei saksalaiset ja japanilaiset tuotteitaan halua teettää ulkomailla kuin silloin kun tuontantoa on pakko viedä lähemmäs markkinoita. Niissä maissa arvostetaan todell korkealle sitä, että ne tuotteet on kotimaista tuotantoa!

Aina perustellaan, ettei asiakkaat suostu maksamaan siitä tuotteelle syntyvää hintaa. En usko, jos on brändäys kunnossa.

Vierailija
55/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevyet mullat.

Suht kevyet mullat: oli aikamoinen törkyturpa, kun sille päälle sattui.

Niin, ihmisistä on vaikea tietää paljonkaan pelkän telkkarin välityksellä tai muuten julkisista esiintymisistä. Vähän me tiedetään millaisia ihmisiä julkisuudesta tutut henkilöt aidosti ovat.

Johtajan pitää aina olla vahva ja esiintymistaitoinen. Se mitä johtaja on siviilissä, on aivan eri asia kuin julkisessa esiintymisessä. En siis tiedä Paakkasesta oikeasti mitään, mutta tuli mieleen tästä kommentista.

Vierailija
56/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sitä kuinka haastattelussa sanoi ”Amerikasta on tarjottu dollareita ja Ruotsista on tarjottu kruunuja, mutta minulle tärkeintä on ollut, että Marimekko pysyy Suomessa”.

Kumpa meillä isot brändit arvostaisi sitä omaa tuotettaa niin paljon, että pitäisivät valmistuksen Suomessa ja työllistäisivät täällä paljon ihmisiä. Ei saksalaiset ja japanilaiset tuotteitaan halua teettää ulkomailla kuin silloin kun tuontantoa on pakko viedä lähemmäs markkinoita. Niissä maissa arvostetaan todell korkealle sitä, että ne tuotteet on kotimaista tuotantoa!

Aina perustellaan, ettei asiakkaat suostu maksamaan siitä tuotteelle syntyvää hintaa. En usko, jos on brändäys kunnossa.

No tämä! On niin noloa katsella kaupoissa ”suomalaisia” tuotteita arvostetuilta merkeiltä ja kaikissa lukee nykyään joku made in Thailand, China, India yms. Ärsyttää!

Vierailija
57/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi är alla kommunister när vi dör.

Vierailija
58/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. I don't give a 💩

Vierailija
59/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nainen . Söi kaalia ja teki matematiikkaa. Kiitos kaikkien puolesta hyvä esimerkki naisista jotka voi tehdä työtä . Ostaa asunnon ja matkustaa.

Vierailija
60/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain teitä ”entisiä marimekkolaisia”, jotka syljette epäarvostustanne tänne, niin eikö tullut mieleen, että ei teidän varmaan ollut pakko olla töissä siellä?

Minun mielestäni hänen elämäntyönsä on suuren kumarruksen arvoinen. RIP.

Hänellä oli muitakin bisneksiä huomattavasti ennen Marimekkoa. Et edes sitä tiennyt.

En ole häntä haukkunut mutta ei hän helppo ihminen ollut ollenkaan. Arvostan yrittäjänä yms mutta muuten olen hiljaa.

Tähän on pakko sanoa, että menestyneet ihmiset ovat yleensä vahvoja persoonia. Ei voi menestyä jos on ihan tossu. ei ole tietyllä tapaa itsekäs ja pyytelee anteeksi olemassa oloaan. Johda itse jotain kansainvälistä firmaa ja mieti miten ”helppoa” se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi