Naisen kengänkoko 43.
Omasta mielestäni jalkani eivät näytä isoilta, vaikka muuten roteva olenkin. Miehet mitä mieltä?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:11"]Mun ex-vaimolla oli 43 kokoinen jalka ja iso vatsa. Ei jäänyt siihen vaan oli tajuttoman väljä p***u myös. Ei olla onneksi enää yhdessä!
[/quote]miten nuo asiat liittyvät toisiinsa?
Ei tarvitse suksia, kun on omasta takaa.
Nimimerkki pikkutassu
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:45"]Ei tarvitse suksia, kun on omasta takaa.
Nimimerkki pikkutassu
[/quote]
Höh piti laittaa siis pikkutassu, kengänkoko 36. Mieheni 42.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:38"]onhan tuollainen kengännumero ihan kätevä siinä mielessä että jos haluaa hiihtää, ei tarvii erikseen hankkia suksia
[/quote]
:Ddddd
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:51"]Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta. [/quote] Tämä + hirveät koukerovarpaat. Itselläni onneksi siro ja kapea 39 jalka. [/quote] En sanoisi 39 koon jalkaa siroksi. [/quote] mutta mä sanoisin sua typeräksi lehmäksi.
[/quote]
:D oho taisin osua arkaan paikkaan! Onneksi tällä tyhmällä lehmällä on sentään oikeasti siro kokoa 36 oleva jalka :) Jaxuhali
[/quote]
Hah, en kirjoittanut tuota viestiä mutta sulla on selvästi ongelmia itsesi kanssa senkin huora.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:21"]
Hyi helvetti! Olet varmaan muutenkin sellainen 180 cm epänainen. T: 154 cm / kengännumero 35
[/quote]
mieluummin vähän tavallista isompi kuin lapsen kokoinen. Myös älyllisesti.
No onhan ne melkoiset kanootit, mutta itsehän sinä ne mukanasi kuljetat, joten mikä minä olen niitä soimaamaan.
Onhan toi jo aika jäätävä kengänkoko naiselle.
Löytyykö kauniita kenkiä edes hyllystä vai pitääkö tilata?
Mulla myös kengänkoko 42-43, enkä ole kuin vain 170 cm pitkä. Kivahan se ois käyttää siroja pikkukenkiä.. Mutta taitaa värikkäitä korkkareita löytyä lähinnä transujen erikoisnettikaupoista :D onneksi sellaisia on sentään olemassa!
On Treella kenkäkauppa isojalkaisille. Esim. Gaborin kenkiä
Musta isojalkaisuus on naisessa jotenkin kiinnostavaa. Mä olen kai outo, mutta mua jotenkin kiehtoo naiset, joissa on joku "vika". Isot jalat, iso nenä, hörökorvat, puhevika jne...
Mitä väliä mitä mieltä muut ovat kun et pysty asialle mitään tekemään?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:38"]
Musta isojalkaisuus on naisessa jotenkin kiinnostavaa. Mä olen kai outo, mutta mua jotenkin kiehtoo naiset, joissa on joku "vika". Isot jalat, iso nenä, hörökorvat, puhevika jne...
[/quote]
Täällä on yksi, jolla hörökorvat ja isot jalat, nenäkin on pieni. Totuus on kuitenkin se, että miehiä on riittänyt aina, joten ei ole tarvetta seurustella outojen kanssa.
T: KTM
Jos ne täyttävät tehtävänsä, ei kai kellään mitään nokankoputtamista ole. Ei kannata ongelmoida.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:46"]
[/quote]
Täällä on yksi, jolla hörökorvat ja isot jalat, nenäkin on pieni. Totuus on kuitenkin se, että miehiä on riittänyt aina, joten ei ole tarvetta seurustella outojen kanssa.
[/quote]
En tarkoittanut, että tuollaiset ominaisuudet olisi yleensä jotenkin rumia tai ettei kukaan huolisi, jos sattuu olemaan hörökorvat. Mä vain usein kiinnitän huomiota juuri noihin juttuihin ja ne kiehtoo erityisesti.
Outojen seura on usein aika mielenkiintoista. Joskus hyvällä tavalla, joskus ei niinkään, mutta mielenkiintoista kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:46"]
[/quote]
[/quote]
En tarkoittanut, että tuollaiset ominaisuudet olisi yleensä jotenkin rumia tai ettei kukaan huolisi, jos sattuu olemaan hörökorvat. Mä vain usein kiinnitän huomiota juuri noihin juttuihin ja ne kiehtoo erityisesti.
Outojen seura on usein aika mielenkiintoista. Joskus hyvällä tavalla, joskus ei niinkään, mutta mielenkiintoista kuitenkin.
[/quote]
En ole tuo aiemmin kanssasi keskustellut. Mutta siis on jännä ilmiö, miten jotkut miehet saavat kicksejä siitä, että valkkaavat "rumia" tai "kummallisia" naisia saadakseen huomiota naisilta enemmän. Usein ne miehet hakevat pyhimys asemaa juurikin saadakseen itse ihailua kun ovat niin hienoja että kelpuuttavat naisen "vioista huolimatta".
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:21"]Hyi helvetti! Olet varmaan muutenkin sellainen 180 cm epänainen. T: 154 cm / kengännumero 35
[/quote]
Säkö olet muka naisellinen? Paskan marjat. Persjalkainen lapsi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:46"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:38"] Musta isojalkaisuus on naisessa jotenkin kiinnostavaa. Mä olen kai outo, mutta mua jotenkin kiehtoo naiset, joissa on joku "vika". Isot jalat, iso nenä, hörökorvat, puhevika jne... [/quote] Täällä on yksi, jolla hörökorvat ja isot jalat, nenäkin on pieni. Totuus on kuitenkin se, että miehiä on riittänyt aina, joten ei ole tarvetta seurustella outojen kanssa. T: KTM [/quote] En tarkoittanut, että tuollaiset ominaisuudet olisi yleensä jotenkin rumia tai ettei kukaan huolisi, jos sattuu olemaan hörökorvat. Mä vain usein kiinnitän huomiota juuri noihin juttuihin ja ne kiehtoo erityisesti. Outojen seura on usein aika mielenkiintoista. Joskus hyvällä tavalla, joskus ei niinkään, mutta mielenkiintoista kuitenkin. [/quote] En ole tuo aiemmin kanssasi keskustellut. Mutta siis on jännä ilmiö, miten jotkut miehet saavat kicksejä siitä, että valkkaavat "rumia" tai "kummallisia" naisia saadakseen huomiota naisilta enemmän. Usein ne miehet hakevat pyhimys asemaa juurikin saadakseen itse ihailua kun ovat niin hienoja että kelpuuttavat naisen "vioista huolimatta".
[/quote]
En tiedä muista, mutta itse en ainakaan pysty juuri valikoimaan sitä, mihin tunteet tai mielenkiinto kohdistuu. Tietynlaiset ominaisuudet vain kiehtoo. Itsessäni on paljon fyysisiä poikkeavuuksia tai oikeammin juuri näitä "vikoja". Ehkä alitajuisesti koitan etsiä jotakuta, joka olisi vähän samanlainen kuin itse olen.
Nuo tuollaiset hyi helvetti-kommentit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Kertoo lähinnä sanojasta jotain ..ei kovin fiksua. Yleensäkin mitä järkeä kommrntoida ilkeästi ominaisuuksista, joille toinen ei mitään mahda! Meitä kun on moneen junaan ja niin pitää ollakin mutta ilmeisesti kaikki eivät tätä tajua.
Mutta asiaan. Ei koko 43 naisella ole nykyään edes mitenkään poikkeuksellisen suuri. Jos jalka on kapea, pitkä ja kaunis, niin varmasti on nätimpi kokonaisuus kuin se lyhyt, jalkapöydän kohdalta pullea, lyhytvarpainen kolmeseiska, jollaisia suurin osa jaloista näkyy olevan.
Itselläni oli joskus tuttu, jonka jalka oli 45. Muutenkin erittäin iso nainen. Käytti lähinnä vaelluskengän tyyppisiä jalkineita. Juhlakengät olivat hänen suurin ongelmansa.
Itsellänikin on 41, lenkkarit 43. Nykyään naisten lenkkarikoot ovat etenkin ulkomailla 44 asti. Se kertoo vain siitä, että naisten jalkojen koko on kasvussa. Suomessa tullaan tässä(kin) asiassa vähän jälkijunassa ja valikoimat ovat niukemmat. Mutta ei 43 ole ongelma sen enempää esteettisyyden kuin kenkienkään kannalta.
Mun ex-vaimolla oli 43 kokoinen jalka ja iso vatsa. Ei jäänyt siihen vaan oli tajuttoman väljä p***u myös. Ei olla onneksi enää yhdessä!