Naisen kengänkoko 43.
Omasta mielestäni jalkani eivät näytä isoilta, vaikka muuten roteva olenkin. Miehet mitä mieltä?
Kommentit (45)
Löytyy kyllä juhlakenkiä esim kenkämarskista Hgistä kokoon 45 asti
Helvetin iso jalka heilumassa? :D Onhan miehilläkin isot jalat ja ihan hyvin pystyvät harrastamaan seksiä! Iso maha on pahempi ongelma.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:21"]Hyi helvetti! Olet varmaan muutenkin sellainen 180 cm epänainen. T: 154 cm / kengännumero 35
[/quote]
Olet idiootti
onhan tuollainen kengännumero ihan kätevä siinä mielessä että jos haluaa hiihtää, ei tarvii erikseen hankkia suksia
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:38"]onhan tuollainen kengännumero ihan kätevä siinä mielessä että jos haluaa hiihtää, ei tarvii erikseen hankkia suksia
[/quote]
Hekoheko oletpa hauska.
Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:51"]Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta.
[/quote]
Tämä + hirveät koukerovarpaat. Itselläni onneksi siro ja kapea 39 jalka.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:51"]Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta. [/quote] Tämä + hirveät koukerovarpaat. Itselläni onneksi siro ja kapea 39 jalka.
[/quote]
En sanoisi 39 koon jalkaa siroksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:38"]no on se esim. seksiä harrastaessa omituista, kun naisella on niin helvetin iso jalka siinä heilumassa. jotenkin se kyllä syö sitä naisen seksikkyyttä aikalailla.-m
[/quote]
Ehkä kannattaisi vain iloita, että joku nainen on suostunut sänkyyn sellaisen miehen kanssa, jonka äo on pienempi kuin naisen jalankoko.
Mä kerran luulin hetken verran ihan oikeasti että veljeni oli ostanut korkokengät, onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä möläyttänyt mitään tyhmää, ne olivat nimittäin tietenkin kälyni monot jotka siinä komeilivat. En ollut huomannut että hänellä on niin iso jalka. Arvioisin kooksi 42-43. Jotenkin se valtavan kokoinen korkkari hätkäytti.
Huoh, itselläkin jalan koko 42, pituuttakin on toki 177. Ainahan se on hävettänyt, jalat muutenkin niin rumat, juuri tuollaiset leveät ja lyhyet varpaat. Minkäs sille mahtaa kun näillä räpylöillä on syntynyt.
Olisihan se juu mahtavaa, jos koko olisi se perus 38, nättejä kenkiä löytäisi ja ei tarvitsisi miettiä, kuinka kanoottimaiset uimaräpylät minulla on jalassa. Kaveri on lyhyt ja kengän numerokin on 35, kyllä siinä tuntee itsensä jättiläiseksi vieressä :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:51"]Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta. [/quote] Tämä + hirveät koukerovarpaat. Itselläni onneksi siro ja kapea 39 jalka.
[/quote]
[/quote]
Hyvä sun sanoa mitään ku et ole jalkojani nähny. Oot vaan kateellinen ku sulla on isompi jalka.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote] Enkä minä sinua fiksuksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:51"]Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta. [/quote] Tämä + hirveät koukerovarpaat. Itselläni onneksi siro ja kapea 39 jalka. [/quote] En sanoisi 39 koon jalkaa siroksi. [/quote] mutta mä sanoisin sua typeräksi lehmäksi.
[/quote]
:D oho taisin osua arkaan paikkaan! Onneksi tällä tyhmällä lehmällä on sentään oikeasti siro kokoa 36 oleva jalka :) Jaxuhali
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:51"]Ei se jalan koko, vaan ulkomuoto. Leveä jalkaterä matalalla jalkaholvilla ja lyhyillä varpailla on aina ruma, koosta riippumatta. [/quote] Tämä + hirveät koukerovarpaat. Itselläni onneksi siro ja kapea 39 jalka. [/quote] En sanoisi 39 koon jalkaa siroksi. [/quote] mutta mä sanoisin sua typeräksi lehmäksi.
[/quote]
:D oho taisin osua arkaan paikkaan! Onneksi tällä tyhmällä lehmällä on sentään oikeasti siro kokoa 36 oleva jalka :) Jaxuhali
[/quote]
tai sitten idiooteista ei tykätä.
Minullakin on koko 43, olen 178cm pitkä. Jalka kasvoi kokoon 41 jo ala-asteella, kun olin vielä yli 10cm lyhyempi, ja silloin se kyllä harmitti, kun kaikki hämmästelivät kengänkokoani, mukaanlukien muutama opettaja (aika epäammattimaista näin jälkikäteen ajateltuna). Yläasteella ja nuorena aikuisena koko oli 42. Kokoon 43 jalka kasvoi kolmen raskauden jälkeen. Olen nykyään ihan sinut jalkojeni kanssa. 43 ei enää ole ollenkaan niin poikkeuksellinen numero kuin 80-luvulla teini-ikäinen ollessani, vaan kaupasta löytyy jopa aika usein sopivia kenkiä ja nettikaupasta tilaamalla saa sopivat helposti. Olen naimisissa isojalkaisen miehen kanssa ja nuorimman pojan kengänkoko on nyt 6-vuotiaana 36, eli aika isojalkainen hänkin taitaa olla.
no on se esim. seksiä harrastaessa omituista, kun naisella on niin helvetin iso jalka siinä heilumassa. jotenkin se kyllä syö sitä naisen seksikkyyttä aikalailla.-m