Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä yksi huomio lyhyistä

Vierailija
18.01.2015 |

Joo, näistä on jankattu, mutta tämä iski juuri äsken tajuntaani:

Kaikki nk. laitapuolen naiset ovat lyhyitä! Aina kun näen nistin, rikollisen tai muuten vaan elämänhallintansa menettäneen naisen, se on lyhyt. 

Olen lyhyiden naisten suurin fani ja mielestäni myös parhaat naiset löytyvät lyhyistä, mutta niin löytyvät ne 'huonoimmatkin'. Oletteko panneet merkille saman?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko kenties siitä, että suurin osa suomalaisista naisista on lyhyitä? Olipa havaintosi kuinka virheellinen tahansa, ei pidä paikkaansa, etteikö pitkissä naisissa olisi ihan yhtä lailla elämänsä kanssa hukassa olevia, huumeidenkäyttäjiä jne.

Vierailija
2/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös siideripötsin omistavat nuoret tytöt ovat poikkeuksetta lyhyitä. Yhtään "puistotytön" näköistä pitkää tyttöä en ole nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muuten perää :o

Vierailija
4/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin, että eläimellisiin vaistoihin ja vietteihin vetoavat ihmiset ovat alttiimpia häiriökäyttäytymiselle. Ovathan naisten suosimat isoleukaiset köriläätkin hyvin edustettuina väkivaltarikollisten joukossa. Toisaalta sellainen on myös vaikuttava johtaja. 

Ehkä pienten naisten kohdalla on samaa? 

Vierailija
5/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä tiedän yhden mielenterveysongelmaisen pitkän laitapuolen naisen. On vielä ihan tikkulaiha. Vaeltelee yksin kaupungilla.

Vierailija
6/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:07"]Johtuisiko kenties siitä, että suurin osa suomalaisista naisista on lyhyitä? Olipa havaintosi kuinka virheellinen tahansa, ei pidä paikkaansa, etteikö pitkissä naisissa olisi ihan yhtä lailla elämänsä kanssa hukassa olevia, huumeidenkäyttäjiä jne.
[/quote]Miten suurin osa naisista voi olla lyhyitä? Jos 165 on keskipituus, niin puolet on lyhyempiä ja puolet pidempiä. (Joojoo, ei tartte tulla saarnaamaan mediaanin ja keskiarvon erosta)

Vierailija
7/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta eihän se lyhyys voi olla se "syy"... Omalla kohdallani voin muuten kyllä myöntää paikkansa pitävyyden. Olen lyhyt ja minulla on ongelmia.

Vierailija
8/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:07"]Johtuisiko kenties siitä, että suurin osa suomalaisista naisista on lyhyitä? Olipa havaintosi kuinka virheellinen tahansa, ei pidä paikkaansa, etteikö pitkissä naisissa olisi ihan yhtä lailla elämänsä kanssa hukassa olevia, huumeidenkäyttäjiä jne. [/quote]Miten suurin osa naisista voi olla lyhyitä? Jos 165 on keskipituus, niin puolet on lyhyempiä ja puolet pidempiä. (Joojoo, ei tartte tulla saarnaamaan mediaanin ja keskiarvon erosta)

[/quote]

Ja suurin osa on lähellä sitä keskipituutta eli 165:ttä, mutta jotkut pitkät pitää sitä pituutta jo muka lyhyenä, ainakin palstan mukaan.

Vierailija
9/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:19"]

Niin, mutta eihän se lyhyys voi olla se "syy"... Omalla kohdallani voin muuten kyllä myöntää paikkansa pitävyyden. Olen lyhyt ja minulla on ongelmia.

[/quote]

Ei lyhyys varmasti ole syy. Ihan kuin iso leuka ei tee miehestä väkivaltaista. 

Mutta jokin tekijä näiden taustalla saattaa vaikuttaa epäsosiaaliseen käyttäytymiseen. Ensimmäisenä tulee mieleen testosteroni, mikä aiheuttaa aggressiivisuutta, mutta samalla monia piirteitä, joista naiset pitävät. Onko olemassa mitään tutkimusta siitä, onko lyhyillä naisilla enemmän testosteronia kuin pitkillä naisilla?

Tietenkään testosteronikaan ei yksinään tee kenestäkään häiriökäyttäytyjää. Siihen vaikuttanevat monet mekanismit. 

Vierailija
10/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko laitapuolen kulkijoiden kanssa vietät aikaa niin paljon, että otanta on tarpeeksi suuri todistamaan tämän väitteen oikeaksi. Kyllä itsekin ajattelin ensin, että onhan se asia noin, mutta kyllä ne deegut on niin kumarassa tai istuu maassa ettei niistä ota selvää.

Vierailija
11/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun oma arkipsykologinen tutkimuksesi. Minun arkipsykologisen tutkimukseni perusteella kaikki laitapuolen kulkijat ovat keskipituisia ja laihoja.

Vierailija
12/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:16"]Jaa, mä tiedän yhden mielenterveysongelmaisen pitkän laitapuolen naisen. On vielä ihan tikkulaiha. Vaeltelee yksin kaupungilla.
[/quote]

Noita just näkee niin usein!

Vierailija
13/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus, kun keskipituus naisilla on 165cm. Lyhyitä naisia on enemmän kuin pitkiä.

Vierailija
14/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:25"]

Ihanko laitapuolen kulkijoiden kanssa vietät aikaa niin paljon, että otanta on tarpeeksi suuri todistamaan tämän väitteen oikeaksi. Kyllä itsekin ajattelin ensin, että onhan se asia noin, mutta kyllä ne deegut on niin kumarassa tai istuu maassa ettei niistä ota selvää.

[/quote]

En vietä. Mutta näkeehän heitä aina silloin tällöin tuolla ihmisten ilmoilla. 

Lisäksi kun katsoo TV:stä vaikka niitä nuorista yh-äideistä kertovia sarjoja, niin eivätkö nekin ole kaikki melko lyhyitä? En ole tosin aktiivisesti seurannut, mutta jos jonkun pätkän on joskus sattunut näkemään. 

Vierailija
15/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:24"]

[/quote]

Mutta jokin tekijä näiden taustalla saattaa vaikuttaa epäsosiaaliseen käyttäytymiseen. Ensimmäisenä tulee mieleen testosteroni, mikä aiheuttaa aggressiivisuutta, mutta samalla monia piirteitä, joista naiset pitävät. Onko olemassa mitään tutkimusta siitä, onko lyhyillä naisilla enemmän testosteronia kuin pitkillä naisilla?

Tietenkään testosteronikaan ei yksinään tee kenestäkään häiriökäyttäytyjää. Siihen vaikuttanevat monet mekanismit. 

[/quote]

Öh. Tässä 8 ja minulla nimenomaan on tavallista enemmän testosteroni tuotantoa. En tosin tiedä muista lyhyistä naisista. Toisaalta tämä on aika kaukaa haettua, mutta eikös koirissa ne isoimmat ole rauhallisia ja pienemmät ärhäköitä. Vaikka ihmiset eivät tietenkään ole suoraan verrannoillisia koiriin.

Vierailija
16/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:27"]

Se on sinun oma arkipsykologinen tutkimuksesi. Minun arkipsykologisen tutkimukseni perusteella kaikki laitapuolen kulkijat ovat keskipituisia ja laihoja.

[/quote]

Kyllä minä olen törmännyt usein juuri ihan oikeasti lyhyisiin (alle 160) naispultsareihin - ja myös miehiin! Tällaisten kohdalla saattaa oikeastikin ap:n havainnolla olla pohjaa todellisuudessa, ja syy siihen on varhain aloitettu tupakointi.

Tupakointi teininä stoppaa yleensä pituuskasvun ennen aikojaan, joten sellainen voi osittain selittää ilmiötä. Eli aikuisena rappioituneet ja rikolliset ovat yleensä sitä jo kakarana. 

Vierailija
17/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:32"]

Lisäksi kun katsoo TV:stä vaikka niitä nuorista yh-äideistä kertovia sarjoja, niin eivätkö nekin ole kaikki melko lyhyitä? En ole tosin aktiivisesti seurannut, mutta jos jonkun pätkän on joskus sattunut näkemään. 

[/quote]

tämä saattaa kyllä selittyä silläkin, että lyhyet naiset ovat miesten suosiossa -> heitä yritetään enemmän -> enemmän mahdollisuuksia tahattomiin raskauksiin

Vierailija
18/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:29"]

Voi pyhä yksinkertaisuus, kun keskipituus naisilla on 165cm. Lyhyitä naisia on enemmän kuin pitkiä.

[/quote]

Onko sulle tuttu tämä:

http://www.kase.fi/~annepu/matikka/pitka/kurssi9_tiedostot/slide0002_image298.gif

Se on Gaussin käyrä, kuvittele siihen tismalleen keskikohdalle pituus 165. Miten niin lyhyitä on enemmän?

Vierailija
19/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:24"]

[/quote]

[/quote]

Öh. Tässä 8 ja minulla nimenomaan on tavallista enemmän testosteroni tuotantoa. En tosin tiedä muista lyhyistä naisista. Toisaalta tämä on aika kaukaa haettua, mutta eikös koirissa ne isoimmat ole rauhallisia ja pienemmät ärhäköitä. Vaikka ihmiset eivät tietenkään ole suoraan verrannoillisia koiriin.

[/quote]

Oho, oho. Teoriani alkaa saada pohjaa. Jos saisin tähän apurahan niin ehkä voisin tutkia sinua :D

Millaisia ongelmia sinulla on? 

Vierailija
20/31 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:29"]

[/quote]

Onko sulle tuttu tämä:

http://www.kase.fi/~annepu/matikka/pitka/kurssi9_tiedostot/slide0002_image298.gif

Se on Gaussin käyrä, kuvittele siihen tismalleen keskikohdalle pituus 165. Miten niin lyhyitä on enemmän?

[/quote]Jotkut ehkä ajattelevat, että nainen on lyhyt, kun on n. 165 cm tai alle ;) Itse miellän pitkäksi naisen vasta n. 170 cm:n kieppeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä