Vielä yksi huomio lyhyistä
Joo, näistä on jankattu, mutta tämä iski juuri äsken tajuntaani:
Kaikki nk. laitapuolen naiset ovat lyhyitä! Aina kun näen nistin, rikollisen tai muuten vaan elämänhallintansa menettäneen naisen, se on lyhyt.
Olen lyhyiden naisten suurin fani ja mielestäni myös parhaat naiset löytyvät lyhyistä, mutta niin löytyvät ne 'huonoimmatkin'. Oletteko panneet merkille saman?
Kommentit (31)
Ehkäpä tämän nyt vain haluaa nähdä tietyssä valossa. Suomalaiset kun ovat aika lyhyttä kansaa.
Ovatko siis kaikki suomalaiset kriminaaleja?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:19"]
Niin, mutta eihän se lyhyys voi olla se "syy"... Omalla kohdallani voin muuten kyllä myöntää paikkansa pitävyyden. Olen lyhyt ja minulla on ongelmia.
[/quote]
Ei lyhyys varmasti ole syy. Ihan kuin iso leuka ei tee miehestä väkivaltaista.
Mutta jokin tekijä näiden taustalla saattaa vaikuttaa epäsosiaaliseen käyttäytymiseen. Ensimmäisenä tulee mieleen testosteroni, mikä aiheuttaa aggressiivisuutta, mutta samalla monia piirteitä, joista naiset pitävät. Onko olemassa mitään tutkimusta siitä, onko lyhyillä naisilla enemmän testosteronia kuin pitkillä naisilla?
Tietenkään testosteronikaan ei yksinään tee kenestäkään häiriökäyttäytyjää. Siihen vaikuttanevat monet mekanismit.
[/quote]
Öh. Tässä 8 ja minulla nimenomaan on tavallista enemmän testosteroni tuotantoa. En tosin tiedä muista lyhyistä naisista. Toisaalta tämä on aika kaukaa haettua, mutta eikös koirissa ne isoimmat ole rauhallisia ja pienemmät ärhäköitä. Vaikka ihmiset eivät tietenkään ole suoraan verrannoillisia koiriin.
[/quote]
Oho, oho. Teoriani alkaa saada pohjaa. Jos saisin tähän apurahan niin ehkä voisin tutkia sinua :D
Millaisia ongelmia sinulla on?
[/quote]
Niinpä niin ;) Mitä ongelmia...Elämänhallintaa ei ole. Työtön. Rikollinen(ei huolta, en ole vahingoittanut ketään). Olen myös tavallista aggressiivisempi ja antisosiaalinen. Ellen olisi nainen niin olisin varmaan jo vankilassa. Ja sillä tarkoitan sitä että olen jotenkuten onnistunut hallitsemaan itseäni.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:19"]
Niin, mutta eihän se lyhyys voi olla se "syy"... Omalla kohdallani voin muuten kyllä myöntää paikkansa pitävyyden. Olen lyhyt ja minulla on ongelmia.
[/quote]
Ei lyhyys varmasti ole syy. Ihan kuin iso leuka ei tee miehestä väkivaltaista.
Mutta jokin tekijä näiden taustalla saattaa vaikuttaa epäsosiaaliseen käyttäytymiseen. Ensimmäisenä tulee mieleen testosteroni, mikä aiheuttaa aggressiivisuutta, mutta samalla monia piirteitä, joista naiset pitävät. Onko olemassa mitään tutkimusta siitä, onko lyhyillä naisilla enemmän testosteronia kuin pitkillä naisilla?
Tietenkään testosteronikaan ei yksinään tee kenestäkään häiriökäyttäytyjää. Siihen vaikuttanevat monet mekanismit.
[/quote]Mainitsin yhden "mekanismin" jo aiemmin, ja tässä nyt uudelleen: TUPAKOINTI TEININÄ. Uskokaa huviksenne, ap:n havainnossa on sittenkin perää, ja nämä ihmiset joista tässä puhutaan (puistotytöt, puliakat, rikolliset) ovat niitä, jotka ovat useimmiten vetäneet posket lommolla röökiä 11-12-vuotiaasta saakka, sekoilleet pahasti teininä ja syrjäytyneet koulun jälkeen ja siitä se tie sillan alle on vienyt. Eikä tämä lyhyyden tausta koske vain aikuisena pulsuna eläviä vaan myös muita, joilla on ollut turhan villi nuoruus ja ovat sittemmin kuitenkin skarpanneet työelämään ja jopa opiskelleetkin jotain.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:44"]
Odotas kun mietin:
Tunnen lyhyen tradenominaisen.
Tunnen lyhyen kouluavustajanaisen.
Tunnen lyhyen lastenhoitajanaisen.
Tunnen lyhyen kuvataiteilijanaisen.
Tunnen lyhyen siivoojanaisen.
Tunnen lyhyen suurtalouskokkinaisen.
Tunnen lyhyen insinööriopiskelijanaisen.
Joo. Retkujahan ne kaikki tyynni.
[/quote]
HUOM!
En missään sanonut, että kaikki lyhyet naiset olisivat wt-moniongelmaisia, vaan nimenomaan, että myös parhaat naiset löytyvät lyhyistä. Tietenkin tiedän itsekin lukuisia elämänsyrjässä kiinni olevia fiksuja lyhyitä naisia.
Odotas kun mietin:
[/quote]
Ei ap sitä tainnut hakea, vaan sitä, että retkut ovat usein lyhyitä. Eivät kylläkään aina.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:46"]
Ehkäpä tämän nyt vain haluaa nähdä tietyssä valossa. Suomalaiset kun ovat aika lyhyttä kansaa.
Ovatko siis kaikki suomalaiset kriminaaleja?
[/quote]
Nope. Suomalaiset ovat pitkää kansaa.
Katso taulukko alla - tämä on tosin vain miehistä, en löytänyt vielä naisten taulukkoa:
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:50"]
Odotas kun mietin:
[/quote]
Ei ap sitä tainnut hakea, vaan sitä, että retkut ovat usein lyhyitä. Eivät kylläkään aina.
[/quote]
Ja minä väitän vastaan, että lyhyet eivät kanna geeneissään mitään "retku-geeniä". Eivätkä niin pitkätkään.
Oikeasti, miksi tämä ihmisten pituus nyt vaihteeksi hiertää? Onko läskiteema kulutettu loppuun?
28: Ihan olisi riittänyt googlettaa "ihmisen pituus", niin olisit saanut tämän:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus
Mutta olet oikeassa. Suomalaiset ovat pitempiä kuin monen muun maan kansalaiset.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:50"]
Odotas kun mietin:
[/quote]
[/quote]
Ja minä väitän vastaan, että lyhyet eivät kanna geeneissään mitään "retku-geeniä". Eivätkä niin pitkätkään.
Oikeasti, miksi tämä ihmisten pituus nyt vaihteeksi hiertää? Onko läskiteema kulutettu loppuun?
[/quote]
Mitä jos lyhyet ovat voimakas tunteellisempia ja alttiimpia ympäristölle?
Lyhyissä naisissa on enemmän neandertaalin geenejä :D
Odotas kun mietin: