Naiset, mitä mieltä tällaisesta miehestä?
Löytyykö mulle naista jos vaimo ottaa ja lähtee.
3 lasta, oma perhe aina kaiken edellä, siten että käyn töissä vain koska lapset, laitoin koko elämäni, jopa ennakkoperintöni likoon, jotta sain vaimoni kanssa meille tarpeeksi lainaa, että saatiin lapsille uusi koti, itse voisin asua vaikka teltassa, mutta lasteni takia uhraan kaiken. Olen aina mukana perheeni touhussa, yhdessä laitetaan ruokaa, siivotaan, leivotaan, sanotaan, leikitään, itketään ja nauretaan, en koskaan haasta riitaa enkä tappele. Koti ja parisuhteessa aina yhdessä tekeminen ovat tärkeitä. Vakityö, uusi koti, harrastuksena eräily, vaellus, lenkkeily, juoksu, koira mulla on ollut aina. Parisuhteessa vaimoni otan huomioon, ja seksiä nykyään melkein joka päivä. Mutta, vähän se paha poika, seksiaddinkti ja uskollisuus usein rakoilee, siitä ja seksisuhteista vieraiden naisten kanssa ongelmia että rikollinen... Tahto parempaan aina. M36v
Kommentit (22)
Eipä kelpaisi minkään sortin addikti. Onnea tiellesi.
Kunhan vaimosi saa tietää niin olet eronnut, köyhäksi kynitty, tautinen run.k.ka.ri ja jännä pikku salaisuutesi paljastuu työpaikkaasi myöten. Siinä sitten nolona käyt ostoksilla kotikaupungissasi, kun kaikki tietävät addiktiosi appivanhempiasi mukaan lukien. Kannattaa hakeutua terapiaan ja hoitoon ennen kuin elämäsi on pilalla.
Addiktille ominaisella tavalla et pysty pitämään itseäsi tai käytöstäsi hallinnassa omin avuin. Kotona touhuaminen ja tuo kotitöiden kanssa tsemppaaminen johtuu vain siitä, että yrität kompensoida käytöstäsi ja perheellesi aiheuttamaa mielipahaa.