Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä tällaisesta miehestä?

Vierailija
05.11.2021 |

Löytyykö mulle naista jos vaimo ottaa ja lähtee.
3 lasta, oma perhe aina kaiken edellä, siten että käyn töissä vain koska lapset, laitoin koko elämäni, jopa ennakkoperintöni likoon, jotta sain vaimoni kanssa meille tarpeeksi lainaa, että saatiin lapsille uusi koti, itse voisin asua vaikka teltassa, mutta lasteni takia uhraan kaiken. Olen aina mukana perheeni touhussa, yhdessä laitetaan ruokaa, siivotaan, leivotaan, sanotaan, leikitään, itketään ja nauretaan, en koskaan haasta riitaa enkä tappele. Koti ja parisuhteessa aina yhdessä tekeminen ovat tärkeitä. Vakityö, uusi koti, harrastuksena eräily, vaellus, lenkkeily, juoksu, koira mulla on ollut aina. Parisuhteessa vaimoni otan huomioon, ja seksiä nykyään melkein joka päivä. Mutta, vähän se paha poika, seksiaddinkti ja uskollisuus usein rakoilee, siitä ja seksisuhteista vieraiden naisten kanssa ongelmia että rikollinen... Tahto parempaan aina. M36v

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian täydellinen, jota kompensoit syntisillä salaisuuksilla.

Vierailija
2/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddiktio on vakava juttu, voi johtaa tosi ikäviin, jopa laittomiin seurauksiin. Ilman psykoterapiaa on hankala parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tekee mieli löysääwittua.

Vierailija
4/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian täydellinen, jota kompensoit syntisillä salaisuuksilla.

Nyt en ymmärtänyt. Ap

Vierailija
5/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddikti... 

Niin kauan kun et tee asialle mitään, se on ongelma ja kasvava ongelma, niin SINUN kuin perheen, lastesi ja vaimosi elämään vaikuttava asia. 

Hanki apua ja toivu. Toipuminen on mahdollista ja apua on saatavana.

Kukaan normaali nainen ei hakeudu eikä jää hoitamattoman seksiaddiktin seuraan. 

Eli selvitä mistä on kyse, mikä aiheuttaa oireilun ja käyttäytymisen, kysehän ei ole seksistä sinällään vaan ongelmat ilmaantuvat seksin alueella.

Onnea

Vierailija
6/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiaddiktio on vakava juttu, voi johtaa tosi ikäviin, jopa laittomiin seurauksiin. Ilman psykoterapiaa on hankala parantua.

On johtanutkin, järjettömään määrään suhteita naisten kanssa ja sitten niihin pieniin, mutta ikäviin ongelmiin, joita ei itse edes tarkoita sellaisiksi mitä ovat. Ap

Vierailija
7/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmat naiset haluavat addiktin kanssa suhdetta oli sitten alkoholisti, narkomaani, peliaddikti tai mikä hyvänsä. Seksiaddiktio vielä siinäkin hankala, että tuo vaimollekin tauteja. 

Hae apua sairauteesi.

Vierailija
8/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei tilaa uudelle parisuhteelle, koska lapset

- mietit tuollaisia asioita, vaikka olet "niin hyvä isä ja mies". Toinen jalka ulkona ovesta koko ajan

- seksiaddikti on nou nou

- pettäjä

- kirjoituksesta päätellen yrität maalata itsestäsi parempaa, kuin oikeasti olet eli valehtelija siinäkin mielessä.

Ei jatkoon.

Vierailija
9/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
10/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, ettei vaimosi kuvailisi tuota herra-täydellinen-listausta tuosta alusta samoin kuin sinä. Ja jos olet niin täydellinen niin tietysti menet hoitoon ja hoidatat addiktiosi, jotta olet vaimollesi täydellinen mies. 

Vierailija
11/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä maailma on menossa? Nykyään pettämistäkin sanotaan sairaudeksi🤦‍♀️

Vierailija
12/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi tuottaa ongelmia.

Jos joku nyrkillä tapettava kissasta hierottu pikinokka, nou nou.

Jos jonkinlainen taistelukoirasta jalostettu paskaputki, ehdottomasti ei.

Yleensä addiktit yrittävät saada alistettua edes jotain elämässään (yleensä viaton kotieläin), ollessaan itse alimpana ravintoketjussa, joten pidä siitä harakastasi kiinni, äpäristäsi kaksin käsin ja mulkkusi housuissasi.

Vierailija
13/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, ettei vaimosi kuvailisi tuota herra-täydellinen-listausta tuosta alusta samoin kuin sinä. Ja jos olet niin täydellinen niin tietysti menet hoitoon ja hoidatat addiktiosi, jotta olet vaimollesi täydellinen mies. 

On hän tuon alun huomannut, ehdottomasti tykkää kun olen aina mukana perheeni touhussa ja jopa haluan että ollaan tiiviisti yhdessä ja lapset ovat ehdottomasti se ykkös juttu elämässäni. Tarinani on täysin totta. Mut vaimo ei tiedä, mun tavallaan kaksois elämästä että olen riippuvainen seksiin ja että se hallitsee mun elämässä asioita. Joskus voi olla päivä ilman seksiä, mutta yleensä pakko saada jotenkin. Seksi hallitsee siten että asioita jää tekemättä. Työt kärsii, pimpin perässä olen välillä kaukanakin kotoa ja aiheuttaa hankaluuksia elämään ne suhteet ja riippuvuus että kokoajan on joku vieras jota panna... Ap

Vierailija
14/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addinkti :D

Vierailija
15/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisit uutta naista, jos ero tulee?

Lapsiviikolla keskityt lapsiisi ja vapaaviikolla voit hoidella addiktiotasi niin monen naisen kanssa kuin huvittaa, pettämättä ketään.

Vakisuhteeseen tuskin ketään edes saat.

Vierailija
16/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Tosin kaipa sinä naisia saat, jos kerran saat seksisuhteeseenkin, kun eivät addiktiosta tiedä.

Olet miettimässä jo uutta naista, vaikka olet vielä naimisissa, ei sekään kovin hyvältä kuulosta. Hyvää on se, että itse ymmärrät, että seksi hallitsee sinua etkä sinä seksiä ja että asia on ongelma sinulle. Ja tietysti myös perheelle, joka ei todellakaan ole ykkönen niin kuin väität. 

Vierailija
17/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alkaisi suhteeseen 3 lapsen isän kanssa, seksiaddikti tai ei. Lapset on major turn off.

Vierailija
18/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ap joskus vähän kuin sinä. Kaunis vaimo, omakotitalo, lapset kotona ja kaikki hyvin. Kuuma veri vain veti välillä niille sivuraiteille. Tuloksena avioero, lapset käyvät luonani silloin tällöin. Maksan elatusnaksut ja asun pienessä kämpässä yksin. Seksistä olen oppinut pitämään pitkiäkin taukoja, hoidattanut itseäni sillä tavalla. Silloin tällöin yhdenillan juttu vain. Usko Ap kun sanon neuvona, et halua menettää kaikkea addiktion takia. Tee nyt asialle jotain kun vielä voit. Ettet löydä itseäsi rypemästä paskasta jonain päivänä itsesyytöksien riivaamana.

Vierailija
19/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit uutta naista, jos ero tulee?

Lapsiviikolla keskityt lapsiisi ja vapaaviikolla voit hoidella addiktiotasi niin monen naisen kanssa kuin huvittaa, pettämättä ketään.

Vakisuhteeseen tuskin ketään edes saat.

Samaa mieltä. Voit harrastaa seksiä ihan niin paljon kuin haluat kun olet sinkku ja jos lapset kerran ovat tärkeimpiä, niin heidän elämäänsä ei pidä sotkea jatkuvasti vaihtuvilla naisilla. Sillä yleensä salaisuuksilla on tapana paljastua.

Vierailija
20/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Ap joskus vähän kuin sinä. Kaunis vaimo, omakotitalo, lapset kotona ja kaikki hyvin. Kuuma veri vain veti välillä niille sivuraiteille. Tuloksena avioero, lapset käyvät luonani silloin tällöin. Maksan elatusnaksut ja asun pienessä kämpässä yksin. Seksistä olen oppinut pitämään pitkiäkin taukoja, hoidattanut itseäni sillä tavalla. Silloin tällöin yhdenillan juttu vain. Usko Ap kun sanon neuvona, et halua menettää kaikkea addiktion takia. Tee nyt asialle jotain kun vielä voit. Ettet löydä itseäsi rypemästä paskasta jonain päivänä itsesyytöksien riivaamana.

Ei seksiaddikti voi pitää seksistä taukoja kuten ei alkoholistikaan voi olla juomatta. Seksiähän voi ostaa, myydä ja saada monilla muillakin tavoilla lisää kierroksia addiktioon ja sotkea elämänsä ja sotkeutua laittomuuksiinkin. Jos ei ymmärrä tarvitsevansa hoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme