Leikkasin hiukset ja nyt mieheni ei halua seksiä :(
Hiukset olivat todella huonossa kunnossa ja leikkasin niitä. Nyt hiukset ovat noin olkapäille ja malli on aikaisempaa aikuisempi. Aiemmin hiukset olivat yli rintojen. Tästä on nyt 2 viikkoa ja mies ei ole tänä aikana kertaakaan ilmaissut haluavansa seksiä kanssani. :( Muuta ihmeellistä ei ole tapahtunut. Mies ei ole myöskään kehunut uutta hiustyyliä mitenkään. Voiko oikeasti miehen halut lähteä sen vuoksi, että leikkasin hiuksiani?? Tokihan se vaikuttaa ulkonäköön, mutta nämä ei kuitenkaan ole mitenkään superlyhyet enkä väriäkään vaihtanut. Harmittaa ja mietin nyt otanko pidennykset.. huoh.. :(
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:28"]
jos miehesi on täysi hetero, niin tuskin se miehen näköistä haluaa nussia
[/quote]
Jos on hiukset olkapäille niinkuin aloitusviestissä sanottiin niin en sanois että miehelle näyttää?
No ei luulis noin pieni muutos vaikuttavan. Eri asia, jos olisit leikannut ihan poikatukan, mutta olkapäille ulottuvat hiukset ovat vielä pitkät, ainakin kampaajien mielestä.
Mutta hiukset vaikuttaa kyllä tosi paljon ulkonäköön. Minä tykkään, että mieheni hiukset ovat edes päältä kohtuullisen mittaiset, koska se vaan sopii hänelle paremmin. Joskus leikkuutti tosi lyhyeksi ja se vanhensi häntä selvästi ja sai näyttämään hörökorvaiselta, vaikkei siltä näytä yhtään pidemmissä hiuksissa. En vaan viitsi tuollaista sanoa päin naamaa, joten yritän aina vaan kehua niitä pidempiä hiuksia siinä toivossa, että hän haluaa näyttää minun silmissäni hyvältä. Itse ei tunnu yhtään tajuavan, mikä merkitys hiusten pituudella on ja valittaa vaan, kun muka ovat kuivat.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:16"]
Hiukset olivat todella huonossa kunnossa ja leikkasin niitä. Nyt hiukset ovat noin olkapäille ja malli on aikaisempaa aikuisempi. Aiemmin hiukset olivat yli rintojen. Tästä on nyt 2 viikkoa ja mies ei ole tänä aikana kertaakaan ilmaissut haluavansa seksiä kanssani. :( Muuta ihmeellistä ei ole tapahtunut. Mies ei ole myöskään kehunut uutta hiustyyliä mitenkään. Voiko oikeasti miehen halut lähteä sen vuoksi, että leikkasin hiuksiani?? Tokihan se vaikuttaa ulkonäköön, mutta nämä ei kuitenkaan ole mitenkään superlyhyet enkä väriäkään vaihtanut. Harmittaa ja mietin nyt otanko pidennykset.. huoh.. :(
[/quote]
pitkät hiukset on keskimäärin 100x seksikkäämmät ja naisellisemmat.
Miehilläkin hiukset on sexyt. Kaljuuntuvat älkää vaivautuko lähestymään.
Hän on homofoobikot. Hiuksistasi tulee mieleen poika, mies ja varmasti yhtäkkiä haluaisi kakkosta. Piilo homo =homofobiikko.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:17"]
Kysyppä mieheltä?
[/quote]
No arvaa vastaako suoraan jos kysyn asiasta? Ei hän halua kuitenkaan loukata mua, jos totuus on tuo mitä luulen.
t. ap
Muistan kun omani leikkasi hiuksensa....kyllä se vaikutti. Olin aina tottunut vaimoni pitkiin hiuksiin 10 vuotta ja kyllä ne vaikuttivat hänen ulkonäköönsä niin paljon ettei hän ollut lähellekään niin kaunis kuin nenen keikkausta. Ongelman muodosti että olin tottunut kauniiseen naiseen ja nyt oliskin yhtäkkiä rumempi tilalla. Olin tottunut kiihottumaan kauniista naisesta. Se vaan aiheutti jonkinlaisen komplikaation... Miksi vaimoni muuttui rumemmaksi päivässä. Vaikea selittää mutta, kyllä se vaikutti, ei tietoisella tasolla, vaan alitajuisesti. Nyt hän on taas kasvattanut pitkät hiukset ja viilliinnyn lisää...hän on kumminkin sen näköinen kuin rakastuessani häneen. Vaikea kysymys muuten...
Vie aikansa ehkä tottua uuteen hiustyyliisi. Itse en halunnut tyttöystävääni pitkään aikaan kun leikkasi upeat pitkät kutrinsa lyhyiksi. :( Lisäksi vielä otsatukka jota vihaan. Kunhan himot kasvavat niin seksi kiinnostaa taas. Ei tietenkään enää samalla tavalla kuin pitkien hiusten kanssa, mutta kuitenkin. M28
Komppaan 6. Samoin kävi nimittäin minulle kun mieheni leikkasi aivan siilin tukan. Olin niin tottunut ja ihastunut hänen paksuihin hiuksiinsa. Kyllä se hiusmalli muuttaa ulkonäköä.
jos miehesi on täysi hetero, niin tuskin se miehen näköistä haluaa nussia
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:27"]
Oletko sinä ilmaissut haluavasi seksiä?
[/quote]
Joo, mutta mies on "karannut" aina tilanteista. Tänään yritän taas, kunhan mies vaan tulisi kotiin asti menoistaan.
Kiitos vastauksista kaikille! =) Selventää tilannetta, etten oo tän ajatuksen kanssa yksin vaan voi olla ihan oikea.
t. ap
Kyllä muakin harmitti, kun mies leikkasi ihanat hiuksensa kaljuksi. Nyt sillä on semmonen parisenttinen karvakypärä ja se näyttää ihan pikkupojalta :(
Mies alkoi kaljuuntua ja seksihalut meni. En halunnut edes katsoa joten jätin.