Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun lopetin hetkeksi hajusteiden käytön
17.01.2015 |
Nyt huomaan nenäni olevan paljon herkempi ja useimmat hajusteet haisevat pahalta. Aion siedättää itseni, että käytän jälleen päivittäin hajusteita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä en pystynyt raskaisaikana ollenkaan käyttämään mitään hajusteellista en edes pesuainetta hajustettuna. Tämä jäi myös synnytyksen jälkeen, koska olin eliminoinut hajusteet en enää pystynyt sietämään niitä kaikki haisi niin voimakkaasti nenäni oli herkistynyt. Kaikkein kamalinta oli päästä kolmen viikon jälkeen sairaalahoidosta pois, että ihmiset haisivat. Menin apteekkiin hakemaan antibioottini ja, että ihmiset haisivat pahalle, aivan liika hajusteita! Istuin tuolilla odottamassa vuoroani ja viiden penkin päähän tuli nainen ja mies istumaan. Molempien hajut sekoittuivat keskenään ja haisivat todella voimakkaasti minun penkilleni asti niin, että tuli fyysisesti paha olo ja meinasin oksentaa. Oli pakko siirtyä vielä kauemmas heistä, sillä hengittäminenkin oli vaikeaa jo ilman heidän hajupommiaan. Sillä olin juuri päässyt sieltä sairaalasta pois kun minulla oli keuhkokuume.