Kanarialla äsken käyneet?
Kommentit (15)
Saako kaupoissa ja ravintoloissa käyttää käteistä ollenkaan näin korona-aikaan? Onko maskipakko ihan kadulla kulkiessa, vai ainoastaan sisätiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Saako kaupoissa ja ravintoloissa käyttää käteistä ollenkaan näin korona-aikaan? Onko maskipakko ihan kadulla kulkiessa, vai ainoastaan sisätiloissa?
Hyvä kysymys.
Anyone?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ylipäätään käyttää käteistä? Voihan sitä maskia pitää varmuuden vuoksi joka paikassa, ei siitä haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ylipäätään käyttää käteistä? Voihan sitä maskia pitää varmuuden vuoksi joka paikassa, ei siitä haittaakaan ole.
Onko korttimaksaminen luotettava väline jo nykyaikana Kanarialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rumat rusketusrajat siitä tulee.
Eikö kukaan ole käynyt? Vois mennä mutta jos on natsityyppiset maskilait niin ei jaksa.
Par aikaa oon inglesissä ja kohta syömään
Saa käyttää käteistä. Maskia ei juurikaan missään vaadita.
Los Porches, sinne meen kohta syömään parilapiffin
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole käynyt? Vois mennä mutta jos on natsityyppiset maskilait niin ei jaksa.
Kaikkien yli 6-vuotiaiden täytyy käyttää maskia sisätiloissa ja myös ulkona jollei ole mahdollista pitää turvaväliä.
Kanarialla on kuitenkin sinällään palattu vanhaan ja turisteja on taas runsaasti.
Tottakai saa käteistä käyttää, just tulin, olin siellä 5viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa käteistä käyttää, just tulin, olin siellä 5viikkoa.
Olin 8viikkoa eikä tarvinnut käteistä käyttää, se on köyhien hommaa...
Merkillisesti aina ilmaantuu muutamia jotka ovat just siellä maailmanäärissä.
Inglesissä oli lämmintä ja vähän väkeä.