Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa :( riitelin äsken mieheni kanssa ja...

Vierailija
17.01.2015 |

Läimäytin oven kiinni - tai siis epäonnistuin siinä. Tein ilmeisesti läimäytysliikkeen liian hitaasti, eikä ovi mennytkään kiinni. Jouduin sitten tekemään sen uudelleen, jotta sain haluamani äänen. Mies vain nauroi :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:09"]

Läimäytin oven kiinni - tai siis epäonnistuin siinä. Tein ilmeisesti läimäytysliikkeen liian hitaasti, eikä ovi mennytkään kiinni. Jouduin sitten tekemään sen uudelleen, jotta sain haluamani äänen. Mies vain nauroi :(

[/quote]Ja sitten rupesit itkemään?

-Mies 29v-

Vierailija
2/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, mutta mä olin niin vihainen, että menin takaisin ja paiskoin sitä ovea kolme kertaa voimalla kiinni. Ei nauranut kukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinä vaiheessa voi itsekin ruveta nauramaan. Onhan se hauska tilanne. Tilannekomiikkaa.

naura! Naura! Näe itsekin se naurun aihe.

mua rupes mun tytön kanssa naurattamaan, kun tuli törmäyskurssi...j kumpikin tajuttiin saman aikaan se. Oli raivo tai ehdoton Ei ja siitä ruvettiin molemmat nauramaan. Kun oli niin totaali anoppi kummankin puolelta.

ja se riita meni siinä.

kyllä miehenkin kanssa voi nauraa ja voit ite nauraa sille. Voit myös nauraa sille nolouden tunteelle...kun se jostain kumpuaa, vaikka tollasta sattuu...

voi ottaa joskus itsensä ja riidat vähemmän vakavasti . Ne on mielenilmauksia siinä hetkessä...ja jo toisessa hetkessä on toinen mieliala. Salli se itsellesi ja toisillekin.

Vierailija
4/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä kerroit tän koska..?

Vierailija
5/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos parhaista nauruista tänä iltana! :DDDD

Vierailija
6/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli äsken lepyttelemään ja halailemaan, nyt on hyvä mieli ja naurattaa. Sanoi tosin, etten ensi kerralla purkaisi raivoani oviin, etteivät ne hajoa. Kai se on ihan totta... ap

Vierailija
7/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt sama! Tosin vanhempien kanssa teininä riidellessä. :D

Vierailija
8/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaa potuttaa vaan vielä enemmän kun ei osaa edes ovea vetää suurieleisesti kiinni kiukutellessaan... ap

Vierailija
9/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et sentään jättänyt päätäs väliin.

Vierailija
10/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko miehen pää saanut jäädä oven väliin? :D

Vierailija
11/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:25"]

[/quote]Minä olen kerran tehnyt noin. Huusin ulkona olevalle lapselle jotain ovenraosta ja vetäisin oven kiinni - pää jäi väliin. (muuten olen aika normaali)

Vierailija
12/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:25"]

[/quote]Minä olen kerran tehnyt noin. Huusin ulkona olevalle lapselle jotain ovenraosta ja vetäisin oven kiinni - pää jäi väliin. (muuten olen aika normaali)

[/quote]

Sillähän mää sanoin, että on tainnut aika monelle käydä, milloin auton (itselläni), ja kertoiko joku tällä palstalla että jääkaapin tms., ja oli vielä uudestaan lyönyt ovea kiinni eikä tajunnut vieläkään mikä mättää.

Vierailija
13/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo,muija

Vierailija
14/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:38"]

nolo,muija

[/quote]

No niin olen :( Mieskin yritti suhtautua vakavasti mutta kuulin sen nauruntyrskähdyksen kyllä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä