Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö av:lla eläkeläisiä?

Vierailija
17.01.2015 |

Kaikki tuntuu olevan nuoria, tai sitten ihan max 4-kymppisiä niin tuli vaan mieleen :D.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä sairaudesta. Olen 24-v.

Vierailija
2/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää käyvän. Viime viikolla oli joku ketju jossa ihmiset kilvan kehuivat kuka oli onnistunut feikkaamaan Kelalta ja vakuutusyhtiöltä suurimman eläkkeen ja sai olla köllötellä loppuelämänsä tekemättä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla, että täällä käy vähän vanhempiakin ihmisiä. :)

t. ohis

Vierailija
4/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, olen samaa mieltä sun kanssa :).

Vierailija
5/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:07"]

Kaikki tuntuu olevan nuoria, tai sitten ihan max 4-kymppisiä niin tuli vaan mieleen :D.

[/quote]Kyllä meitä vähän vanhempiakin on täällä runsain joukoin, minä 50-v. 

Vierailija
6/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä täällä näitä aktiivi-iässä olevia "eläkeläisiä" riittää.

Vierailija
7/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti käy 72v. Ei siis yhdessä palstailla.

Vierailija
8/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä ja ikää on 47 vuotta.

Vierailija
9/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, saisi käydä niin palstan taso nousisi!

Vierailija
10/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut eläkkeellä kauan. En silti ole iäkäs. Olen työkyvyttämyyseläkkeellä. Miten se ikä liittyy asiaan? Vai vanh.eläk.tarkoitit?

Vierailija
11/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työkyvyttömyysel.toki tarkoitin

Vierailija
12/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä oleva nelikymppinen täällä, ja kyllä mielestäni täällä on paljon eläkeläisiä.

Vierailija
13/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muista eläkeläisistä tiedä, mutta minä ainakin käyn. Kyllä silti nuoret ja keski-ikäiset taitavat olla aktiivisempia vierailijoita, mutta ihmekkös tuo. Monelle eläkeläiselle kun netti on vähän sellainen mihin ei juuri ole kiinnostusta tai halua syventyä. Kai se tuntuu vähän jopa pelottavalta kaikessa monimutkaisuudessa ja mahdollisuuksien kirjossaan. Niin minustakin tuntui, silloin alkuun. Tyttären patistamana sitten opettelin tätä ihmeellisyyttä käyttämään ja nyt tämä "mummeli" surffaa menemään kuin vanha tekijä. Kätevää kun pystyy pitämään yhteyttä Skypen välityksellä ulkomailla ja toisella puolella Suomea asuviin lapsiin ja lastenlapsiin tai vaikkapa katsoa Kauniita ja rohkeita, jos sattuu menemään joku jakso ohi vesijumpan tai muun takia.

Toinen syy eläkeläisten vähyyteen lienee se että aiheet tuppaavat olemaan vähän nuoremmille suunnattuja. Tosin kyllä minuakin kiinnostaa lukea niitä nuoremmille suunnattuja juttuja ihan siksi että pysyy ajanhermolla ja tietää vähän mitä nuoremmat ajattelevat ja puuhailevat. Lisäksi omien lastenlasten takia on mukava olla ajantasalla lapsia koskevissa jutuissa. Eli kaipa täällä voi muutama muukin "mummeli" olla kun minäkin täällä pyörin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi