Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te Raamattua kirjaimellisesti tulkitsevat!!

Vierailija
29.11.2014 |

Pliis selittäkää mulle nyt mahdollisimman selvästi, MIKSI joitain lakeja sieltä kirjasta pitää noudattaa kirjaimellisesti, mutta joitain ei? Olette todella tekopyhiä näine argumentteinenne.

Itsekin uskon Jumalaan, mutta en käsitä näitä kapeakatseisia fundamentalisteja! 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos ihmiselle on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia ;)

Vierailija
2/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ymmärrä tuota: jos esim. raamattu kieltää avieron, niin miksei rva. Räsänen ala ristiretkelle AVIOEROJA vastaan?!

Jokainen ymmärtää kuinka naurettavaa olisi, jos huomenna määrättäisiin laki ettei kukaan enää saa Suomessa erota, ei missään tapauksessa --> Räsänen suljettaisiin varmaan hullujen huoneelle moisesta ehdotuksesta.

Ärsyttävin kommentti ikinä oli häneltä homo illassa jossa sanoi ettei hänkään himoitse "naapurin Perttiä", aivan kuin homot olisivat viettiensä vallassa olevia koko ajan pano mielessä ihmisiä, eikä normaaleja rakastavia ihmisiä jotka haluvat jakaa elämänsä RAKKAANSA kanssa, ei "himoita naapurin Perttiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset unohtaa että pitäisi tehdä muille niinkuin haluaa itselleen tehtävän. Ja että Jumala haluaa leittämättä rakkauden sanomaa ei vihan. Luuletko uskovaiset että pääsevät taivaaseen sillä vialla mitä muiden niskaan puskevat?

Itse en usko jumalaan mutta uskon suvaitsevuuteen. Niin kaunis kun suhteessa on kaksi aikuista ihmistä vapaaehtoisesti kenelläkään ei saisi olla siihen mitään sanottavaa

Vierailija
4/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*levittää

Vierailija
5/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika noita virheitä mitä tämä kännykkä tuohon puski. Vialla pitäisi olla vihalla ja kaunis pitäisi olla kauan xD

Vierailija
6/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika härski tuo Räsäskä muutenkin noiden vaatimustensa kanssa, kun itse vaatii Suomen armeijaa toimimaan vasten Raamatun oppeja:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288339646524.html

1. Kor. 11:14 
Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi

Vierailija
7/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:32"]

Aika härski tuo Räsäskä muutenkin noiden vaatimustensa kanssa, kun itse vaatii Suomen armeijaa toimimaan vasten Raamatun oppeja:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288339646524.html

1. Kor. 11:14 
Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi

[/quote]

Eikö itse luonto opeta juuri päinvastoin? Leijonaurokset harjoineen? Onko nyt todistettu raamatun olevan väärässä? 

Ja eikö siinä Raamatussa sanota, että nainen vaietkoon seurakunnassa? Miten tuo Räsänen sitten kehtaa tuolla koikkelehtia ja tehdä kaikenmaailman käskyjä (ottaa jumalan voimat itselleen??) lakejen muodossa miehillekin?

Vierailija
8/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:04"]

Pliis selittäkää mulle nyt mahdollisimman selvästi, MIKSI joitain lakeja sieltä kirjasta pitää noudattaa kirjaimellisesti, mutta joitain ei? Olette todella tekopyhiä näine argumentteinenne.

Itsekin uskon Jumalaan, mutta en käsitä näitä kapeakatseisia fundamentalisteja! 

[/quote] Näitä avauksia on jo vaikka kuinka hiton monta. Mikset mene selaamaan jotain vanhaa viestiketjua? Ja esimerkiksi papit ovat teologian asiantuntijoita ja he osaisivat kaikkein tyhjentävimmin vastata. Mikä sinä olet muita tekopyhäksi haukkumaan? Ei se sinustakaan ainakaan pyhää tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi