Oliko tällä naisella jotakin salattavaa (alkossa)
Eilen erään naisen kanssa olimme menossa luokseni laittamaan ruokaa, syömään jne. Hain tämän naisen, koska hänellä ei ole autoa. Matkalla huomasin, että minullahan ei ole mitään ruokajuomia. Menimme siis käymään Alkossa.
Valittiin viini ja nainen sanoi, että hän voisi ottaa yhden "omaan varastoonkin". Osoitin kirkkaita ja letkautin, että "ota ihan rohkeesti tuolta kossu vaan hehe". Ihan siis huumorimielessä sutkautin enkä ajatellut mitään. Nainen meni aivan punaiseksi ja takelteli "e-e-en mä yleensä kyllä juo kauheasti".
Tuli mieleen, että onko jotain ongelmia vai pelästyikö vain, että kuvittelen hänen nyt sen viinipullon vuoksi olevan alkoholisti :D
Kommentit (28)
Voisin pitää tuollaista vitsinä ystävältä joka tietää juomatapana tarkalleen, mutta kaverilta edes kymmenen vuotta minut tunteneelta hyvältä työkaverilta tuo olisi mautonta ja loukkaavaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:42"]
Vaikea käsittää kantojanne kun miettii omalle kohdalle. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin ja nainen olisi sanonut noin minulle, olisin ehkä naurahtanut ja sanonut "kyllä tää riittää nyt suurimpaan hätään".
[/quote]
Suurimpaan hätään? Siis miten oikein hyödynnät viinaa paskantamisessa?
[/quote]
Hahaha, olisi kyllä painajaismaista tapailla av-mammaa :D
No ehkä aggreseksi olisi hyvää.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]
Outo kommentti sulta. Hämmentyi puolestasi.
[/quote]
Miten niin outo? Eikä tämä nainen ole mikään sellainen seipäänniellyt nariseva kuivanaama, vaan ihan huumorintajuinen muuten.
[/quote]
- Typerä kommentti naiselle Alkossa
- ''Miten niin outo?''
- Ihmisen kuvailu sanoin ''seipäänniellyt nariseva kuivanaama''
Etpä vaikuta kovin miellyttävältä tapaukselta, sori vaan. :)
[/quote]
Mitä ihmettä. :D typerä kommentti naiselle alkossa. Eihä naiset juo ikinä mitään ei tollasia voi laukoa. Ihmeellistä porukkaa jos ei voi vitsillä sanoa mitään. Tai selittäkää mikä tuos tsouksis oli typerää?
Kaikkea ne ihmiset miettii. Typerä keskustelu.
Voi olla että ei vain tajunnut sinun vitsailevan. :D
No eikös oikea alkkis olisi ostanut sen kossupullon? Luulisin että säikähti kommenttiasi.
Ihminen hermostuu/pelästyy noin juuri silloin jos on jotakin peiteltävää. Asian ei tarvitse olla vakava, mutta sitä ei vain haluaisi muiden huomaavan. Eli tuskin on alkkis mutta saattanut miettiä alkon vähentämistä joskus.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]
[/quote]
Miten niin outo? Eikä tämä nainen ole mikään sellainen seipäänniellyt nariseva kuivanaama, vaan ihan huumorintajuinen muuten.
Näin liki absolutistina hämmentyisin kovasti. En tee mitään alkoholilla kotona viinakaapissa ja miettisin kuumeisesti, että loukkaanko pulloa tarjoavaa ja miten voin kieltäytyä. Alkoholia käytän tasan seuratapahtumissa sen lasin tai kaksi sapuskan kanssa.
No joiko hän sitä viiniä sitten jotenkin erityisen reippaasti?
Sun typerä huumorisi ei vain purrut.
Typerä kommentti sinulta. Tuon voisi ottaa loukkauksena, siten, että sinä pidät häntä alkoholistina. Varmaankin hämmentyi, eikä tiennyt miten reagoida.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:14"]
Näin liki absolutistina hämmentyisin kovasti. En tee mitään alkoholilla kotona viinakaapissa ja miettisin kuumeisesti, että loukkaanko pulloa tarjoavaa ja miten voin kieltäytyä. Alkoholia käytän tasan seuratapahtumissa sen lasin tai kaksi sapuskan kanssa.
[/quote]
Niin siis, olimme hakemassa viiniä illalliselle. Löysimme sopivan. Sen jälkeen nainen nimenomaan itse sanoi, että taitaa ottaa samalla kertaa toisenkin pullon "kotiinviemisiksi". Ja silloin huumorimielellä ehdotin, että ei turhaan kainostele vaan ottaa sen kossupullon.
No mä ainakin hämääntyisin ihan siks että rupeisin heti ajatteleen että toi pitää mua alkoholistina ja oon pienten lasten äiti. En todellakaan juo edes joka vuosi. Mitähän muu kaveripiiri puhuu selkäni takana jne. Eli vastaus olis samankaltainen häkeltyny. Jos oikeasti jois paljon niin asiaa olis ajatellutkin enemmän ja kunnon vastauskin todennäköisesti tulis apteekin hyllyltä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:15"]
Typerä kommentti sinulta. Tuon voisi ottaa loukkauksena, siten, että sinä pidät häntä alkoholistina. Varmaankin hämmentyi, eikä tiennyt miten reagoida.
[/quote]
Hohhoijaa, enpä ole tavannut niin hapanta ihmistä, ettei tuollaista heittoa ymmärtäisi. Emmekä nähneet ensimmäistä kertaa, joten luulisi tuollaisten olevan jo sallittuja.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:42"]
Vaikea käsittää kantojanne kun miettii omalle kohdalle. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin ja nainen olisi sanonut noin minulle, olisin ehkä naurahtanut ja sanonut "kyllä tää riittää nyt suurimpaan hätään".
[/quote]
Suurimpaan hätään? Siis miten oikein hyödynnät viinaa paskantamisessa?