Mitä kamalaa siinä on, jos 30v mies seurustelee 20v naisen kanssa?
Miksi noita suhteita aina paheksutaan? Millä oikeudella tuomitsette toisten parisuhteen pelkän ikäeron perusteella?
Kommentit (14)
Ihmisen aivokuori on yleensä täysin kehittynyt vasta 25-vuotiaana joten vähän kyllä epäilyttää miksi aikuinen haluaa olla nuoren aikuisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]
Mitä kamalaa siinä on et 10v seurustelee 20v kanssa?
[/quote]
Pedofilia on aina kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:40"]Ihmisen aivokuori on yleensä täysin kehittynyt vasta 25-vuotiaana joten vähän kyllä epäilyttää miksi aikuinen haluaa olla nuoren aikuisen kanssa.
[/quote] No juu, pointti tämäkin ja ihan faktaa. Ja onhan se totta, että yleensä 30-vuotiaalla on täysin eri elämäntilanne kuin parikymppisellä!
Koska se rohkaisee muita vanhoja setiä lääppimään meitä nuoria. Ja sitten todetaan vain että "mä olen nuorekas ja tykkäät kuitenkin". 30vuotias on vanha, joten en todellakaan tykkää.
Ei mitään, mutta monesta parikymppisestä kolmikymppinen on ikäloppu. Moni kolmikymppinen varmasti mieluusti ottaa kaksikymppisen. Itse koen kolmikymppisenä myötähäpeää kuunnellessani parikymppisen veljeni ja tämän kavereiden juttuja. Joo elämä opettaa, mutta en ainakaan ketään heistä voisi treffailla kuin panon tai vitsin merkeissä.
30-vuotias voi seurustella 20-vuotiaan kanssa, jos suhde on hyvin tuore ja 20-vuotias on riittävän kypsä ikäisekseen. Joku 2-3 vuotta aikaisemmin sama ikäero ois musta arveluttava.
Mitä kamalaa siinä olisi, jos 38-vuotias nainen seurustelisi 27-vuotiaan miehen kanssa? Sitäpä olen viikon verran miettiny...
18v on aikuinen virallisesti. jos näitä alkaisi tuomitsemaan että olet liian vanhan kanssa suhteessa niin saisi varmaan kuulla valitut sanat
30v on liian vanha baarielämään ja 20v liian nuori siihen.
Mitä kamalaa siinä on et 10v seurustelee 20v kanssa?
En tiedä. Oma kaverini on kihloissa itseään lähes 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Heillä kaksi lastakin. Yhdessä olleet jotain 5-6 vuotta.
Ihan tasapainoisia ja normaaleja ihmisiä molemmat, nainen ikäistään kypsempi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Mitä kamalaa siinä on et 10v seurustelee 20v kanssa?
[/quote]
Kamoon ei noita voi verrata. Elämäntilanteet10ja20 ja 20ja30 vuotiailla nii eri. 20 ja 30 niin molemmat täysi-ikäsiä ja yhteiskunnan edessä aikuisia ja päättävät omista asioistaan plus niillä usein seksielämää, mikä ei 10vuotiailla ole yleensä.:D