Mitä kissanne sanoi, kun Hakkarainen ei ehdolle?
Teillä tuntuu olevan viisaita kissoja. Haluaisin kysyä, mitä mieltä kissanne ovat siitä, että Teuvo Hakkarainen ei asetu ehdolle vaaleissa, vaan jatkaa europarlamentissa.
Kommentit (40)
Mun kissa sanoi, et ihan paska päätös, koska se olis halunnut Hakkaraisesta ministerin. Kissa sulki telkkarin ja meni nurkkaan mököttämään.
Järkyttyi erittäin kovasti. Hän oli katsellut Mauri Kunnaksen kirjojen kuvia eikä tajunnut, että nyt puhuttiin eri henkilöstä
Kissani korjasi ja sanoi, että Hakkarainen ei ole koskaan ollutkaan europarlamentissa. Tarkoitin kuulemma mahdollisesti Halla-ahoa. Vaihdoin puhenaihetta, kun huomasin, että kissani oli taas minua fiksumpi.
Meillä sanoi, ettei tyyppi on ihan surkra ja nauroi vielä remakasti päälle
Kissa sanoi, et mitvit, koska Hakkarainen muka europarlamenttiin on päässy? Sit se sanoi et tarkista ootko ottanu lääkkees.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Meillä sanoi, ettei tyyppi on ihan surkra ja nauroi vielä remakasti päälle
[/quote] en kyllä tiedä vieläkään, mitä se tarkoitti sillä surkralla...
Tuijotti minua pitkään ja sanoi "haista v**** ei se oo koskaa ollu missään europarlamentissa saakelin valehteleva ämmä!" ja lampsi pois huoneesta. Nyt hänelle on määrätty arestia kiroilun vuoksi...
Oho, hups. Ap:llä lipsahti väärin nimet. On teillä vaan fiksut kisulit. Halla-ahohan se! Oma kissani varmaan luki mulle lehdestä väärin nimen. Torun sitä, kun se herää.
Ap
Anteeksi, tuli vahingossa alapeukku tuohon sukra-kohtaan. Yläpeukku piti laittaa.
Kun kerroin kissalleni se ei alkuun reagoinut mitenkään. Pitkän puolen tunnin päästä tuli kysymään kuka on hakkarainen.
Mun kissa sanoi "huukeös" ja sit "ai niin mut ethän sä osannu englantia".
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:16"]Kun kerroin kissalleni se ei alkuun reagoinut mitenkään. Pitkän puolen tunnin päästä tuli kysymään kuka on hakkarainen.
[/quote] pitkä puolituntinen?
"Ei miua mikää politiikka kiinnosta. Anna nyt sitä ruokaa!"
Kissani ei ehtinyt kommentoida, koska hänellä oli kiire Kissojen Mensan viikkopalaveriin.
Sanoi joka tapauksesaa kuuluvansa nukkuvien puolueeseen, nosti häntänsä ja lähti unosille.
Se aiko äänestää Pekka poutaa Mielummin kuin Hallaa
Mun kissa on blondi niin kuin minäkin ja ei me ymmärretä politiikkaa:)
Kissa on nyt alkanut miettiä josko itse asettuisi ehdolle Hakkarakkanaisen vaalipiiristä.On jo pidempään kyseenalaistanut nykyisen kansanedustajalaitoksen edustajat.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:01"]
Vuh!
[/quote]
Alkaa olemaan jo aika väsyneitä nää teiän mitä kissasi sanoi ketjut.