Mies pumppaa ja venyttää penistään
Miehelläni on pari erilaista penispumppua, joita käyttää viikottain sekä venytin, jota pitää pidempiä aikoja. Lisäksi tekee välillä erilaisia venytys ja lypsyharjoituksia penikselle. Hän on todennut sen parantavan erektiota sekä kestävyyttä, josta olen samaa mieltä. Hänen peniksensä tuntuu kovemmalta ja paksummalta nykyisin ja jos hän pitää taukoa näistä niin penis tuntuu hieman pehmeämmältä ja ohuemmalta.
Minulle molemmat kelpaavat yhtä hyvin, mutta ainakin miehelle itselleen tällä on suurempi merkitys. Hänen itsetuntonsa tuntuu olevan korkeampi sekä kestävyytensä sängyssä on parempi. Kysymys kuuluukin, onko tälläinen pumppailu ja venyttäminen kovinkin yleistä miesten keskuudessa? Itse en ole aiemmin tiennyt tälläisestä harjoittelusta. Aiemmin luulin, että pumppuakin käytetään vain seksin yhteydessä.
Kommentit (33)
Fillarin renkaita vaan pumppailen.
60v. no eihän tuossa enää hyvä pilalle mene.
Todistetusti toimii, erektiot jäätävän kovia ja kesto huippuluokkaa. Nyt venytin ollut käytössä n. 2vuotta kun jelqille ei ole niin aikaa. Käytän laitetta n. 2 tuntia päivässä ja pumppua silloin tällöin. On monenlaisia manuaalisia PE harjoitteita ja laitteita, mutta näiden kanssa pitää olla järki päässä. Minä "paransin" mm. Ennenaikaisen simemsyöksyn manuaalisella treenillä ja nyt kestän niin kauan kuin haluan. Olen kokenut myös orgasmin ilman siemensyöksyä niiden avulla. Yleensä näitä dissaa mr. möhömahaiset sohvaperunat joilla ei muutenkaan ole elämä hallinnassa. Liiku, syö oikein, treenaa (myös munaa), nuku riittävästi ja nauti hyvästä seksistä ja yleensäkin elämästä. Ja unohda päihteet kaikessa muodossa.
Miten miehet jaksaa höpistä silkkaa paskaa!! Jos joku oikeasti yrittää venytellä kikkeliään, niin ei kai siitä kellekään kerrota!! Melkoisia tarinoita taas kerran!!
Vierailija kirjoitti:
Juu, eipä ole koskaan tullut mieleen mikään venyttely tai pumppailu
21 cm muna on mulle riittänyt ihan hyvin tähän asti.
Varmaan joku pienimunaisen haave että muka saisi merkittävästi isomman.
Ei tässä puhuttu fantasioistasi tai pahemman luokan mittausvirheistäsi. Ihan vaan penispumpun ja venyttimien käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, jos sulla on alle 20 cm ja 5 paksu niin ala homoksi. Naiselle sellasia pilejä on turha tarjota.
Lesboksihan silloin aletaan.
Noin pieni kulli on ainoastaan kookkaampi klitoris. Ei se sovellu penetraatioon.- Ole nyt tarkempi jatkossa näissä, hemmetti!
M48, guru
Kauanko olet jo toiminut lesbona ?
R47, huruluru
Vierailija kirjoitti:
Juu, eipä ole koskaan tullut mieleen mikään venyttely tai pumppailu
21 cm muna on mulle riittänyt ihan hyvin tähän asti.
Varmaan joku pienimunaisen haave että muka saisi merkittävästi isomman.
Alle 10 tuumaisten kannattaisi kyllä pumppailla ja venytellä, tai sitten tyytyä siihen kun tuottaa pettymyksiä naisille. Eli 21cm minimunalle, treenaa sun kielitaitoja, jotkut naiset tyytyy siihenkin
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 23cm ja 5cm paksu
Isoäidin kangasmitta taisi olla jo pahasti rispaantunut alkupäästä.
Mistä näitä aivottomia oikein sikiää??
Ikinä en miehenä ala tuollaiseen.
M37 kirjoitti:
Oon käyttäny pumppua yli vuoden, mut edelleen vain 15cm.
Mitä teen väärin?
Sen että ylipäätään käytät tuollaisia vekottimia.
Pumppu on silmänlumetta mutta venytyksestä on hyötyä ainakin silloin jos on erektiossa ongelmia . Erektiot on parempia ja kovempia ja kestävyys lisääntyy . Itse olen reipas 60v ja kalu toimii nyt ihan eri tavalla jo 4vk venytyksen jälkeen . Erektiot on kovempia , sildenafilin pystyi puolittamaan ennen 100 nyt 50 .
Lähdin venyttämään kun eturauhas ym.lääkkeet veivät erektion heikoksi eikä oikein mikään erektiolääke toiminut enää toivotulla tavalla. Laukeamaan en silti pysty kuin 2-3 krt viikossa mutta rakastelemaan pystyn nyt lähes joka päivä ja pidempään kuin ennen. 10-15 ,min menee kyllä kun ennen kestin 3-5 min . Kunto loppuu joskus jopa kesken mutta seisokki ei . Ennen venytystä yhdyntään pystyi enintään 2 krt viikko.
Olisinpa aloittanut aiemmin kun oli vielä talvi niin venytyslaite olisi piiloutunut hyvin vaatteiden alle . Nyt se meinaa näkyä läpi kun on ohuemmat vaatteet . Venytyksen joutuukin ajoittamaan aikoihin jolloin ei tarvi olla ulkopuolisten kanssa tekemisissä.En tiedä kyllä toimiiko tämä kaikilla näin mutta vaimo ja minä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä. Vaimollakin alkoi uusi nuoruuden rakkauden uusi kausi ja onneksi samalla kertaa kun itsekin sai homman toimimaan paremmin.