Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pumppaa ja venyttää penistään

Vierailija
05.11.2021 |

Miehelläni on pari erilaista penispumppua, joita käyttää viikottain sekä venytin, jota pitää pidempiä aikoja. Lisäksi tekee välillä erilaisia venytys ja lypsyharjoituksia penikselle. Hän on todennut sen parantavan erektiota sekä kestävyyttä, josta olen samaa mieltä. Hänen peniksensä tuntuu kovemmalta ja paksummalta nykyisin ja jos hän pitää taukoa näistä niin penis tuntuu hieman pehmeämmältä ja ohuemmalta.

Minulle molemmat kelpaavat yhtä hyvin, mutta ainakin miehelle itselleen tällä on suurempi merkitys. Hänen itsetuntonsa tuntuu olevan korkeampi sekä kestävyytensä sängyssä on parempi. Kysymys kuuluukin, onko tälläinen pumppailu ja venyttäminen kovinkin yleistä miesten keskuudessa? Itse en ole aiemmin tiennyt tälläisestä harjoittelusta. Aiemmin luulin, että pumppuakin käytetään vain seksin yhteydessä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain kertoisi että teet itse noin / haaveilet ryhmyisestä sauvasta?

Vierailija
2/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut 😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipä ole koskaan tullut mieleen mikään venyttely tai pumppailu

21 cm muna on mulle riittänyt ihan hyvin tähän asti.

Varmaan joku pienimunaisen haave että muka saisi merkittävästi isomman.

Vierailija
4/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelqattua tulee säännöllisesti, erilaisia settejä. N 3-4 kertaa viikossa. Tavoitteena ei ole kullin kasvatus vaan ihan vaan terveydellisistä syistä, niinkuin salilla käyminen tai muu liikunta. Kesto parantunut selvästi, ennen tulin lähes jo reisille nyt voin panna niin kauan kuin haluan ja toka setin heti perään. Stondis jäätävän kova. Pysyy "ohjelmassa" lopun elämän. Pumpulla tulee leikittyä nykyään tosi harvoin. Kulli on n. 20cm ja mittaan olen ihan tyytyväinen, vaikka se tällä palstalla riitä.

Vierailija
5/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, jos sulla on alle 20 cm ja 5 paksu niin ala homoksi. Naiselle sellasia pilejä on turha tarjota.

Vierailija
6/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, jos sulla on alle 20 cm ja 5 paksu niin ala homoksi. Naiselle sellasia pilejä on turha tarjota.

Lesboksihan silloin aletaan.

Noin pieni kulli on ainoastaan kookkaampi klitoris. Ei se sovellu penetraatioon.

- Ole nyt tarkempi jatkossa näissä, hemmetti!

M48, guru

Vierailija
7/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan venytys. Ne pumput vaikuttaa vain lepokokoon. Tuttu kertoi niistä enemmän kuin haluan tietää. Oma on mitä on. Ns. syväkurkku on onnistunut vain yhdellä. Sen verran minäkin tiedän että se on harvinainen taito.

Kokeilkaapa ukot ite. Kurkku tai banaani. Merkatkaa siihen 14 + senttiä. Sitten rohkeasti vaan syvälle suuhun ja ime sitä. Mä tykkään saada oraalia mutta en työnnä ollenkaan. Mä oikeasti tajuan että syvälle on useimmille aika etova juttu.

Vierailija
8/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimo tykkää kun välillä pumppailee. Tulee paksuutta lisää ja vaimo kyllä saa orkun silloin tosi nopeasti. Viimeksi vitsailinkin että hän oli semmoinen minuuttipill u 😅

On myös hyvä fantasioihin jos leikkii että vaimo saa isoa ja vierasta..

Vierailija
9/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta venytellä kun on iso jo luonnollisesti.

Vierailija
10/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa tehdä itsestään inpotentti. Kun tuon lopettaa penis kutistuu muutamassa kuukaudessa katkaravu kokoiseksi ellei jo ollut sellainen.

Vierailija
11/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pumppailee myös vaikka on aivan riittävän kokoinen penis. Suotakoon se hänelle kun siitä nauttii.

Pumppauksen kanssa pitää vain osata toimia oikein, koska jos "raivopumppaa" niin voi tulla vaurioita pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
12/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa tehdä itsestään inpotentti. Kun tuon lopettaa penis kutistuu muutamassa kuukaudessa katkaravu kokoiseksi ellei jo ollut sellainen.

Tässä kokemus puhuu.

Vierailija
13/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ainoastaan hehtaaripiluisille ei pienemmät kelpaa. Pienikokoisille normaaleille naisille sopii pienempi penukka kuin valettu.

Vierailija
14/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pieni minipippeli pumppaamassa ja venyttämässä?

Uskokaa jo, ei ole mitään taikakeinoja tai pillereitä, joilla olisi mitään oleellista vaikutusta elimen kokoon! Kaikki ihmekoneet ja ihmepillerit on vain rahastuksia.

Vierailija
15/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo, ei ole mitään taikakeinoja tai pillereitä, joilla olisi mitään oleellista vaikutusta elimen kokoon! Kaikki ihmekoneet ja ihmepillerit on vain rahastuksia.

Tässä kokemus taas puhuu.

Vierailija
16/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö vai väitätkö vastaan?

Laita siinä tapauksessa viiteitä vertaisarvioituihin tutkimuksiin.

Vierailija
17/33 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tuli jelqinqiä harrastettua. Pituutta tuli lisää 14cm-->17cm. Ympärysmitta 13cm.. Samaa tekniikkaa käyttää afrikan pojat, ps mistäköhän johtuu että siellä päin on isot munat kavereilla, no tässä on yksi vaikuttava asia siihen.

Vierailija
18/33 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö vai väitätkö vastaan?

Laita siinä tapauksessa viiteitä vertaisarvioituihin tutkimuksiin.

Olen kasvattanut omani tilavuuden yli kaksinkertaiseksi ja nyt tilavuus yli 0,5 litraa.

Näin tapahtui riippumatta jostain tutkimuksista. Eli päättele siitä.

Vierailija
19/33 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny pumppua yli vuoden, mut edelleen vain 15cm.

Mitä teen väärin?

Vierailija
20/33 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus teen tuota kun on omaa aikaa ja rauhaa. En hae mitään loppuelämän vaikutuksia, vaan mulle riittää, että erektiot on muutaman päivän ihan teräksisiä. Ehkä psykologisesti saa olon tuntemaan nuoremmaksi, kun ei tarvitse kivikovaan lääkkeitä . Varmaan sama vaikutus kun salilta tullessa oot pumpissa ja vaikutus on enempi peilissä kuin todellisessa voimassa.

Tuntuu parantavan peniksen verenkiertoa pidempivaikutteisesti kuin yleisesti uskotaan. Maltti on valttia, eli varaa mieluummin aikaa kuin "vartissa vereslihalle". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan