kumpi teillä huolehtinut tänään lapsisa?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:30"]Minä. Mies oli töissä ja työmatkoilla 9.30-20.30. En jaksa enää päiviä yksin lasten kanssa. Onneksi aloitan työt ensiviikolla. olen ollut nyt tasan vuoden kotona. Pää hajoaa!!!!!
[/quote]
Ihanaa, joku muukin on tätä mieltä. Olen ollut myös kohta vuoden kotona, mutta sitten pääsen takaisin töihin oman ikäiseen seuraan.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:18"]Ikuinen riita täällä taas tämän asian tiimoilta menossa. Mies oli koko päivän töissä ja tuli kello 20 maissa. Itse olen ihan uuvuksssa päivästä (pari vuotias, ei nukkunut päikkäreitä), enkä jaksanut tehdä miehen tultua enää mitään. Mies kävi viemässä koirat ulos, teki lapselle puuron, vaihtoi yöasuun ja vei nukkumaan. Nyt mies pitää mykkäkoulua, kun on niin vihainen, että joutui raskaan työpäivän jälkeen tekemään vielä kotona "hommia".
[/quote]
Oletko itse töissä vai kotiäiti?
Isä heräsi lapsen kanssa kahdeksalta ja minä sain nukkua yhteentoista. Sitten menimme metsätöihin, jossa katsoimme lasta vuorotellen, toinen päristeli sahan kanssa ja toinen veti lasta pulkassa ja teki lumikakkuja. Kotona lämmitimme miehen eilen tekemää ruokaa. Illalla mies lähti kavereiden kanssa saunailtaan ja minä olen huolehtinut lapsesta. Sanoisin siis, että puoliksi on mennyt tämä päivä.
Minä, lähiäiti. Ensi viikonloppuna ovat isänsä kanssa. Isä touhuaa ja ruokkii, en sentään minkään kelvottoman yksilön kanssa ole lisääntynyt.
Mies teki aamupalan, lounaan, käytti lapset luistelemassa, pesi auton ja sillä välin minä olin harrastuksissani. Loppupäivä hoidettiin kotityöt ja lapset yhdessä. Mies oli siis ahkerampi tänään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:57"]Ei kumpikaan vaan lapsen serkun äiti, ei sukua.
Mä otin just parin tunnin tirsat, mies kolistelee jotain yläkerrassa, syötiin päivällisellä ipanan inhokkiruokaa.
[/quote]
Ihmetyttää alapeukut. Kivahan se on kun suunnilleen samanikäiset serkukset pääsee leffaan ja yökyläilemään.
Isänsä ja ei aavistustakaan missä on. Hahaaa. Poika on 18 v.