Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumpi teillä huolehtinut tänään lapsisa?

Vierailija
17.01.2015 |

Mitä mies tänään touhunnyt?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja minä vuoropäivinä.

t. lähi-isä 

Vierailija
2/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Itse töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. On lapsivapaata. Olemme kokkailleet ja löhönneet yhdessä. Nautittu olosta, toisistamme ja viikonlopusta. Ensi viikonlopuna on sitten taas lapsi täällä.

Vierailija
4/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä. Mulla on angiina ja olen lähinnä vaan potenut sohvalla. On mies joutunut vähän muakin hoivaamaan.

Vierailija
5/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kumpikin. Aamusta kävin ripsihuollossa ja sitten lähdimme shoppailureissulle. Käytiin myös syömässä. Nyt kotona ja mies meni yläkertaan reenailemaan. Kohta lapset nukkuun ja ah, alkaa kahdenkeskinen aika..

Vierailija
6/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies lähti illaksi ja yöksi töihin eikä mitään tietoa koska pääsee kotiin, niin annettiin nukkua pitkään. Kyllä mies päivällä oli pari tuntia lasten kanssa pihalla, sain siivota ja laittaa ruoan rauhassa.

Vierailija
7/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies oli töissä ja työmatkoilla 9.30-20.30. En jaksa enää päiviä yksin lasten kanssa. Onneksi aloitan työt ensiviikolla. olen ollut nyt tasan vuoden kotona. Pää hajoaa!!!!!

Vierailija
8/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex -mies. En tiedä mitä on tehnyt, eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
9/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekstasin miehen aikuiselle tyttärelle ja varmistin, että sillä on kyyti lentokentältä kotiin tänään. En tosin saanut vastausta, mutta oletan, että kyyti sitten oli järjestyksessä. Ehkä pikkuveli (aikuinen hänkin) meni hakemaan.

Mies on hoitanut mua kun oon flunssassa. Keitti paistamansa joulukalkkunan pakastetuista rippeistä mulle kookos-kalkkunakeittoa. Oli hyvää.  

Vierailija
10/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voiteli leivän, mä tein ruokaa ja annoin pidemmän piuhan kuulokkeisiin. Mies vei toisen lapsen kaverilleen ja mä hain.

Vierailija
11/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan vaan lapsen serkun äiti, ei sukua.

Mä otin just parin tunnin tirsat, mies kolistelee jotain yläkerrassa, syötiin päivällisellä ipanan inhokkiruokaa.

Vierailija
12/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä pääasiassa. Luen tenttiin, joten olen pysytellyt työhuoneessa pitkälti.

Vierailija
13/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan hoidettu, tosin ei lapset enää isompaa hoitoa tarvitse, nuorinkin jo 8v. Mies laittoi aamulla kuopukselle aamupalan valmiiksi ja auttoi treeneihin lähdössä. Lisäksi haki kuopuksen treeneistä ja kuskasi keskimmäisen molempiin suuntiin. Käytiin yhdessä koko perhe ostoksilla ja syötiin ravintolassa. Mies haki ennen kuutta isommat lapset ostoskeskuksesta, kävi kuopuksen kanssa saunassa ja paistoi äsken takassa makkaraa lapsille.

Ja mitäs mä oon tehny? Katsonu lapselle vaatteet pariin kertaan, laittanut huomisen ruoan valmiiksi. pessyt pyykkiä, imuroinut yms.  

Vierailija
14/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi heräsivät aikaisin, mä nukuin. Kun heräsin, alkovat tehdä lähtöä uimahalliin. Mä jäin kotiin kirjoittamaan opintoja. Lounaalle tulivat hakemaan mut, mentiin ravintolaan, samalla käytiin kaupassa.

Sit kotiin, mies lepäsi hetken lapsen kanssa, mä taas opiskelin. Oikeastaan opiskelin koko päivän, mutta illan seurustelin samalla lapsen kanssa. Mies teki iltahommat ja muut. 

Vierailija
15/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolehti 2,5 tuntia, kun kävin nukkumassa. Itse muuten koko päivän, koskapa mies on töissä.

Vierailija
16/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minä, mies lähti aamulla ja tuli vasta illalla. Eilen tosin mies hoiti lasta kotona koko päivän ja minä vielä illalla kävin istumassa iltaa kavereiden kanssa, niin olikin jo minun vuoroni.

Vierailija
17/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen riita täällä taas tämän asian tiimoilta menossa. Mies oli koko päivän töissä ja tuli kello 20 maissa. Itse olen ihan uuvuksssa päivästä (pari vuotias, ei nukkunut päikkäreitä), enkä jaksanut tehdä miehen tultua enää mitään. Mies kävi viemässä koirat ulos, teki lapselle puuron, vaihtoi yöasuun ja vei nukkumaan. Nyt mies pitää mykkäkoulua, kun on niin vihainen, että joutui raskaan työpäivän jälkeen tekemään vielä kotona "hommia". 

Vierailija
18/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, koska olen kipeä.

Vierailija
19/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut autoa. Me muut istuttu kyydissä. Lisäksi hiihdettiin yhdessä.

Vierailija
20/27 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä enemmän niin kuin aina. Enimmäkseen yhdessä.

Minä laitoin aamupalat, huolehdin vaatteet ja herätin. Mies pakkasi treenikassit. Minä vein toisen ja mies toisen lapsen treeneihin/peliin. Sitten mies tuli kotiin ja minä jatkoin vielä kolmannen treeneihin. Yhdessä lähdimme kaupoille, söimme ulkona niin ei tullut tiskiä eikä ruoanlaittoa.

Iltapalat huolehdin minä, mies vei katraan saunaan. Nyt minä laitan nukkumaan.