Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

T.ammattivalittajan IP osoite pitäisi selvittää ja estää..

Vierailija
17.01.2015 |

T.ammattivalittajan IP osoite pitäisi selvittää ja estää, jotta ei aloittaisi kokoajan turhia päivityksiä, jotka eivät ketään kiinnosta. Kukaan samaa mieltä? Peukkua pystyyn.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mun silmään ole hetkeen osunut hänen aloituksiaan.

Vierailija
2/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka päivä niitä näkyy, tais olla taas jo tokalla tai kolmannella sivulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:17"]

T.ammattivalittajan IP osoite pitäisi selvittää ja estää, jotta ei aloittaisi kokoajan turhia päivityksiä, jotka eivät ketään kiinnosta. Kukaan samaa mieltä? Peukkua pystyyn.

[/quote] t. ammattivalittaja?

Vierailija
4/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap mun aloituksissa nyppii? ei niitä ole pakko avata.t.ammattivalittaja

Vierailija
5/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pari aloitusta palstaa tuki sentään, meinaatko että ihan tässä aikuiset ihmiset ruvettais kiusaamaan jotakuta ulos täältä? Hyi sua. Ne ketjutkin useimmat jo otsikosta tunnistaa, niin voi sivuuttaa jollei jaksa lukea. Kyllä mua välillä kiinnostaa käydä katsomassa että mitähän ammattivalittajalle kuuluu.

Vierailija
6/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä on jokapäivä ja hyvin turhia aloituksia, roskapostia suorastaan. Ap

Vierailija
7/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein tuolla perusteella ketään ryhdytä bannaamaan, jos randomia wt-mammaa kauheasti haittaa.

Vierailija
8/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:23"]Ei se pari aloitusta palstaa tuki sentään, meinaatko että ihan tässä aikuiset ihmiset ruvettais kiusaamaan jotakuta ulos täältä? Hyi sua. Ne ketjutkin useimmat jo otsikosta tunnistaa, niin voi sivuuttaa jollei jaksa lukea. Kyllä mua välillä kiinnostaa käydä katsomassa että mitähän ammattivalittajalle kuuluu.
[/quote]

Ei ole tarkoitus kiusata.

Vierailija
9/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sut voitais bannata ap! Kuulostat ilkeältä ihmiseltä, joka puuttuu muiden asioihin pyytämättä ja arvostelee työpaikan ruokalassa kaikki vuoronperään. Jos sulla siis edes on työpaikkaa.

Vierailija
10/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:23"]

[/quote]

On täällä monen muunkin turhia aloituksia ja se turhuus on mun oikeaa elämää.t.ammattivalittaja

11/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä,ap. Saisi takuulla enemmän lukijoita ilman nikkiään. Itse en ole avannut ensimmäistäkään.

Vierailija
12/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan haittaa, jos ei mitään mauttomuuksia laita, muutamia olen nähnyt. Mä odotan aina, että koska ilmestyy välilyönti tohon t:n ja ammattivalittajan väliin, mutta ei ole vielä näkynyt :D! 

Vierailija
13/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viitsisi tehtailla tämmöisiä aloituksia kun eräät elävät huomiosta, oli sitten negatiivista tai positiivista.

Vierailija
14/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:23"]

[/quote]

On täällä monen muunkin turhia aloituksia ja se turhuus on mun oikeaa elämää.t.ammattivalittaja
[/quote]

Miksi et aloita kirjoittamaan blogia, ei tarvisi tänne aloittaa päivittäisiä tapahtumia.. ap

Vierailija
15/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:26"]

Ei minuakaan haittaa, jos ei mitään mauttomuuksia laita, muutamia olen nähnyt. Mä odotan aina, että koska ilmestyy välilyönti tohon t:n ja ammattivalittajan väliin, mutta ei ole vielä näkynyt :D! 

[/quote]

Siis tykkään! Se jotenkin "kuuluu kalustoon" ja tulee turvallinen olo, vähän niinkuin Tiina von Martensin ääni! Näistä tietää, että maailma jatkaa kulkuaan tavalliseen tapaan :). Eikö ole hassut huvit mulla ja olen siis Martensin ikäluokkaa jo..

Vierailija
16/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:26"]Ei minuakaan haittaa, jos ei mitään mauttomuuksia laita, muutamia olen nähnyt. Mä odotan aina, että koska ilmestyy välilyönti tohon t:n ja ammattivalittajan väliin, mutta ei ole vielä näkynyt :D! 
[/quote]
Sitähän luulisi feikki ammattivalittajaksi silloin.

Vierailija
17/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:17"]T.ammattivalittajan IP osoite pitäisi selvittää ja estää, jotta ei aloittaisi kokoajan turhia päivityksiä, jotka eivät ketään kiinnosta. Kukaan samaa mieltä? Peukkua pystyyn.
[/quote]
Bannata IP? Suurimmalla osalla yksityisihmisistä, käytännössä kaikilla on nettiyhteys vaihtuvalla IP:llä. Siksi joku IP-banni on maailman huonoin idea. Buuttaat nettiyhteyden ja tsadaa, IP on vaihtunut.

Vierailija
18/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:26"]Ei minuakaan haittaa, jos ei mitään mauttomuuksia laita, muutamia olen nähnyt. Mä odotan aina, että koska ilmestyy välilyönti tohon t:n ja ammattivalittajan väliin, mutta ei ole vielä näkynyt :D!  [/quote] Sitähän luulisi feikki ammattivalittajaksi silloin.

[/quote]

Joo tiedetään, mutta mulla jää vain toi välilyöntijuttu aina mieleen. 

Vierailija
19/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:23"]

[/quote]

hänellä on yhtä suuri oikeus kirjoittaa tänne kuin sinullakin :)

Vierailija
20/22 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän