Suositelkaa dildoa!
Suositelkaa hinta/laatusuhteeltaan hyvää dildoa. Muotoilultaan mielellään nystyräistä. Mieluiten vähäistä ääntä pitävää...:)
Kommentit (23)
Ääh, kurkun tilalta dildoa kaipaan. Nystyräistä ja hierovaa. :) Osaako joku suositella? ap
Mammat on niin tyytyväisiä miehiin, etteivät tarvitse tälläisiä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:14"]Minä voin tulla antamaan ihan aitoa tavaraa. Suonet ja kaikki löytyy.
[/quote]
ja voin myös surista hiljaa jos sitä kaipaat.
Kaalimato.com sivulta löytyy hyviä. Niissä on usein myös kommentteja, esim jos menee joku kohta helposti rikki. Siellä on myös useita "suodattimia" joilla voit valita koon, materiaalin, vesitiiviyden, värin ja vaikka minkä mukaan. Sieltä vaan valitsemaan mieleinen :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:14"]Minä voin tulla antamaan ihan aitoa tavaraa. Suonet ja kaikki löytyy. [/quote] ja voin myös surista hiljaa jos sitä kaipaat.
[/quote]
Kuulostaa hyvältä, mutta kaipaan myös tunneyhteyttä. Onnistuuko sekin? ;)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:21"]
Kaalimato.com sivulta löytyy hyviä. Niissä on usein myös kommentteja, esim jos menee joku kohta helposti rikki. Siellä on myös useita "suodattimia" joilla voit valita koon, materiaalin, vesitiiviyden, värin ja vaikka minkä mukaan. Sieltä vaan valitsemaan mieleinen :D
[/quote]'
Kiitti! Kurkkaan nuo sivut! :) Onko muita, mitä voitte suositella? Tilaisin mieluiten netistä. ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:14"]Minä voin tulla antamaan ihan aitoa tavaraa. Suonet ja kaikki löytyy. [/quote] ja voin myös surista hiljaa jos sitä kaipaat.
[/quote]
[/quote]
Ai samanlaista tunneyhteyttä kuin dildon kanssa olisi?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:11"]
Mammat on niin tyytyväisiä miehiin, etteivät tarvitse tälläisiä.
[/quote]
Puuttuu mies, joka hoitaisi asian. :( ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]
Ai samanlaista tunneyhteyttä kuin dildon kanssa olisi?
[/quote]
;D Kykenetkö tarjoamaan enemmän? :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:15"]
[/quote]
[/quote]
tulet tuntemaan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, niin henkistä kuin fyysistäkin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:23"]
[/quote]'
Kiitti! Kurkkaan nuo sivut! :) Onko muita, mitä voitte suositella? Tilaisin mieluiten netistä. ap
[/quote]
Hotlips.com on vastaavanlainen sivu kuin tuo kaalimatokin
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:15"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:14"]Minä voin tulla antamaan ihan aitoa tavaraa. Suonet ja kaikki löytyy. [/quote] ja voin myös surista hiljaa jos sitä kaipaat. [/quote] Kuulostaa hyvältä, mutta kaipaan myös tunneyhteyttä. Onnistuuko sekin? ;) [/quote] tulet tuntemaan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, niin henkistä kuin fyysistäkin.
[/quote]
Olen kiinnostunut ja erittäin otettu tarjouksestasi! Miten jatko? :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:23"]
[/quote]'
[/quote]
Hotlips.com on vastaavanlainen sivu kuin tuo kaalimatokin
[/quote]
Kurkkaan senkin, kiitti. :) ap
Kokeile sitä 10e tuotetta joka on/oli arvostetuin. On ollut puhetta AVlla aikaisemminkin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:33"]
Kokeile sitä 10e tuotetta joka on/oli arvostetuin. On ollut puhetta AVlla aikaisemminkin.
[/quote]
Missä myydään? Miten tuotteen tunnistaa?ap
Kaalimadosta olen tilannut pariin otteeseen. Tulee eri firman nimellä tavalliisessa pahvipaketissa. Otin vielä pakettiautomaattiin nuo, niin ei tarvinnut postitätiäkään kohdata. XD
Merkkinä voin suositalla Swania. Hiljainen, hyvä materiaali, hyvä laturi, jne http://www.kaalimato.com/catalog/Swan+-+Adore+Luxury+Vibraattori_p_14827.html
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:33"]
[/quote]
Missä myydään? Miten tuotteen tunnistaa?ap
[/quote]
En kyllä enää löytänyt. Voi olla, että on poistunut tai hinta noussut. Oli muistaakseni kaalimadon? myydyimpiä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:37"]
Kaalimadosta olen tilannut pariin otteeseen. Tulee eri firman nimellä tavalliisessa pahvipaketissa. Otin vielä pakettiautomaattiin nuo, niin ei tarvinnut postitätiäkään kohdata. XD
Merkkinä voin suositalla Swania. Hiljainen, hyvä materiaali, hyvä laturi, jne http://www.kaalimato.com/catalog/Swan+-+Adore+Luxury+Vibraattori_p_14827.html
[/quote]
Kiitti, mut turhan hintava.:( ap
Osta kaupasta kurkku. Voit syödä sen aktin jälkeen.