Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin voit saada miehesi kiinni pettämisestä - hotellivirkailija kertoo!

Vierailija
17.01.2015 |

Juttu Iltiksessä: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015011719036435_lz.shtml - Aikooko joku ottaa vinkistä vaarin?

Iltalehteen yhteyttä ottanut hotellityöntekijä kertoo, että erilaisten pettämistilanteiden jatkuva todistaminen on käynyt rankaksi.

- Tässä juuri aamuvuorossa taas kerran todistan, kuinka mies on tullut hotelliin vieraan naisen kanssa ja vaimo kotoa soittelee ja kyselee, että onko mies täällä, hän kertoo.

Hotellityöntekijän mukaan vaitiolovelvollisuus sitoo pitämään suun supussa, vaikka sisällä kuohuu.

- Toisinaan tekisi mieli ottaa asiakastiedoista kotiosoite ylös ja lähettää kirje kotiin. Tätä tapahtuu liian usein, hän avautuu.

Työntekijä ei voi asiaan puuttua, mutta hän neuvoo epäileviä puolisoja tutkimaan etukorttien käyttöpaikkojen kuukausittaisesta kertymästä sen, missä kortteja on käytetty.

- Soittakaa hotelliin ja varmistakaa kertyneiden etujen tietojen oikeellisuus ja käyttöpaikat, ja pyytäkää jälkikuittia. Niistä ne nimet selviää. Minä ainakin pidän huolen, että näissä tapauksissa edut kertyvät aina. Tämä voi olla ainoa vinkkini viedä kotiin tieto postin mukana, kunhan se osataan kotona ratkaista, hän opastaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies olisi niin tyhmä, että yrittäisi pettää salassa, ja sitten käyttäisi jotain plussakorttia reissullaan, harkitsisin jättäväni miehen jo moisen idioottimaisuuden takia. Miten tuollaisen voi uskoa kykenevän ajattelemaan yhtään mitään, jos ei tuon vertaa älyä ajatella nenäänsä pidemmälle. Pettäminen nyt itsessäänkin olisi vakavaa, mutta yhtä vaikea mun olisi ajatella suhdetta mieheen joka olisi kaiken lisäksi tyhmä.

Vierailija
22/26 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alalla ja voin sanoa, että en tiedä kumpi sukupuoli pettää enemmän mies vai nainen. Faktaa on, että sitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:06"]

Ei ole hyvä työntekijä tämä hotellivirkailija, huonoa asiakaspalveluasennetta.

[/quote]

Tämä. Asiakaspalvelua ei saa ottaa liian henkilökohtaisesti. Hoitotyössä säälistä ja sympatiasta on vain haittaa, ylipäänsä asiakaspalvelussa ei pidä ottaa itseensä asiakkaan turhia valituksia eikä myöskään huolehtia asiakkaan moraalista. Kunhan lakia ei rikota, ei asiakaspalvelijan ole järkeä vaivata mieltään asiakkaan tekemisillä, olipa asiakas sitten hotellissa asioiva pettäjä tai lähikaupasta sipsisäkillisiä ostava ylipainoinen.

PS. En ole pettäjä, vaan parisuhteessani uskollinen asiakaspalvelija.

Vierailija
24/26 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:27"]Ihanko oikeasti joku soitttaa hotelleja läpi, että oiskohan se mun mies/vaimo siellä? Jos pitää tuollaiseen rueta niin eiköhän se suhde ole aika aika loppu jo muutenkin.
[/quote] jos epäilet puolisoasi pettämisestä niin istut kiltisti kotona odottamassa ja ajattelet, että kylläpä nyt höpsöjä mietin?
[/quote]Niin.Surullista mutta totta.Kai se lopullinen varmuus pitää saada.Sit ob helpompi(?) erota.

Vierailija
25/26 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:27"]Ihanko oikeasti joku soitttaa hotelleja läpi, että oiskohan se mun mies/vaimo siellä? Jos pitää tuollaiseen rueta niin eiköhän se suhde ole aika aika loppu jo muutenkin. [/quote] jos epäilet puolisoasi pettämisestä niin istut kiltisti kotona odottamassa ja ajattelet, että kylläpä nyt höpsöjä mietin?

[/quote]

Jos epäilen puolisoani pettämisestä, soitan järjestään paikkakunnan hotellit läpi ja kyselen, onko puoliso mahdollisesti siellä. Tietenkin. Esimerkiksi suoraan kysyminen tai vanha kunnon kännykän/fb:n ratsaaminen eivät näköjään ole ensisijaisia vaihtoehtoja.

Vierailija
26/26 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono vinkki, kun minulla oli suhde naimisissa olevan kanssa, teimme kaikki hotellivaraukset aina minun nimellä ja maksoin käteisellä. hänen nimeään ei ollut missään.