Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö jatkamaan suhdetta ihmiseen...Ov

Vierailija
17.01.2015 |

..josta paljastuisi muutaman kuukauden tapailun jälkeen, että tällä on ulosotossa lähemmäs 60000e? Lähinnä pikavippejä ynnä muuta. Itsellä nyt tällainen tilanne..sattumalta kuulin tästä toiselta ihmiseltä eli tapailemani mies ei ole asiasta minulle kertonut. Ja lähteeni on luotettava. Lisäksi kertoi miehen varastaneen rahaa sekä ex-puolisoltaan että omilta sukulaisiltaan pahimpina aikoina :(

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaa varmasti tulevaisuudessa uudelleenkin. Joudut pian itse soppaan mukaan. Aika säälittävältä kuulostaa, jos lähemmäs keski-ikäisellä tuollaisia ongelmia. Ja huom... Pettäjät ei muutu, pettää pianb sinuakin. Juokse!

Vierailija
42/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi varastaminen kuulostaa todella pahalta, kuinka tuollaiseen voi luottaa koskaan? Tämän ketjun yksi riskinottaja oli tosiaan varmaan onnekas poikkeus, hyvä hänelle. :) Mutta hänen tarinansa oli varmaan se ainoa poikkeus tänä vuonna Suomessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tässäkin ketjussa toinenkin. Mutta en minäkään suosittelisi, ellei mies ole täysin rehellinen ja avoin ja siltikin pitää olla varovainen ja turvata selustansa pitämällä talousasiat ja kaikki sopimukset täysin erillisinä, kunnes on ihan varma, että mies on oppinut hoitamaan talouttaan. 

Vierailija
44/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, vaikeeta..kysyin mieheltä asiasta ja hän tuntui katuvaiselta ja sanoi, että hoitaa velkaansa joka kuukausi säntillisesti..Enpä tiedä nyt, mitä tehdä. Ap

Vierailija
45/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, mies ei tule tapojaan muuttamaan. Oma eksäni salasi ulosottovelkansa kokonaan ja valehteli siitä päin näköä kun ihmettelin ulosottoviraston kirjeitä. Asia ei tosin vaikuttanut minuun kun oli erilliset rahat.

Vierailija
46/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:46"]

Äh, vaikeeta..kysyin mieheltä asiasta ja hän tuntui katuvaiselta ja sanoi, että hoitaa velkaansa joka kuukausi säntillisesti..Enpä tiedä nyt, mitä tehdä. Ap

[/quote]

Älä ainakaan usko sinisilmäisesti kaikkia selityksiä, katumuksesta puhumattakaan.

[/quote]

No en usko...mieli tekisi uskoa mutta ymmärrän järjellä, että tässä alkuvaiheessa voi mennä pahasti pieleen jos katsoo vaan ruusunpunaisten lasien läpi :( ap

Vierailija
47/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:20"]Kuulin asian niin luotettavalta taholta, että se on totta. Henkilöllä ei syytä valehdella. Lisäksi kuulin muitakin älyttömyyksiä kuten että on sukulaisiltaan varastamillaan rahoilla tehnyt ulkomaanmatkoja kavereiden kanssa ym., pettänyt silloista vaimoaan jne. Aikaa tästä ei ole kauaa, vuosi-kaksi. Nuoruuden hölmöilyjen piikkiin tätä ei voi laittaa. Mies on kuitenkin jo lähemmäs keski-ikäinen. Ap
[/quote]

Mikä on sinun luotettava tahosi? Onko hän saanut tietonsa työnsä kautta ja on oikeasti vaitiolovelvollinen? Kaikki esim. rahoitusyhtiöissä työskentevät ovat. Julkiset oikeuden asiakirjat ovat erikseen. Jos kysyt, niin oletko varautunut vastauksiin, millä perusteella kysyt? En puolustele miestä enkä itse jatkaisi hänen kanssaan, jos varastaminen pitää paikkansa. Selvittäisin ensin itse myös muualta.

Vierailija
48/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:20"]Kuulin asian niin luotettavalta taholta, että se on totta. Henkilöllä ei syytä valehdella. Lisäksi kuulin muitakin älyttömyyksiä kuten että on sukulaisiltaan varastamillaan rahoilla tehnyt ulkomaanmatkoja kavereiden kanssa ym., pettänyt silloista vaimoaan jne. Aikaa tästä ei ole kauaa, vuosi-kaksi. Nuoruuden hölmöilyjen piikkiin tätä ei voi laittaa. Mies on kuitenkin jo lähemmäs keski-ikäinen. Ap [/quote] Mikä on sinun luotettava tahosi? Onko hän saanut tietonsa työnsä kautta ja on oikeasti vaitiolovelvollinen? Kaikki esim. rahoitusyhtiöissä työskentevät ovat. Julkiset oikeuden asiakirjat ovat erikseen. Jos kysyt, niin oletko varautunut vastauksiin, millä perusteella kysyt? En puolustele miestä enkä itse jatkaisi hänen kanssaan, jos varastaminen pitää paikkansa. Selvittäisin ensin itse myös muualta.

[/quote]

Luotettava taho on luotettava taho, sellainen, jolla ei ole mitään syytä valehdella. Mistähän tuollaiset varastamistaipumukset voi selvittää? En kai minä nyt tässä alkuvaiheessa tapailua/seurustelua ala mistään sukulaisilta tuollaisia kyselemään ja mies ei kyllä itse siitä kertonut. Joka tapauksessa meni jo hieman maku mieheen..Ap

Vierailija
49/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ongelmia niin ilman muuta jatkat suhdetta! Teet muutaman lapsenkin niin onni on täydellistä!

Vierailija
50/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene

Vierailija
51/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin asian niin luotettavalta taholta, että se on totta. Henkilöllä ei syytä valehdella. Lisäksi kuulin muitakin älyttömyyksiä kuten että on sukulaisiltaan varastamillaan rahoilla tehnyt ulkomaanmatkoja kavereiden kanssa ym., pettänyt silloista vaimoaan jne. Aikaa tästä ei ole kauaa, vuosi-kaksi. Nuoruuden hölmöilyjen piikkiin tätä ei voi laittaa. Mies on kuitenkin jo lähemmäs keski-ikäinen. Ap

Vierailija
52/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Lujaa.

Vierailija
53/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyselet  täältä, ehkä kuitenkin sovitte toisillenne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä