Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö jatkamaan suhdetta ihmiseen...Ov

Vierailija
17.01.2015 |

..josta paljastuisi muutaman kuukauden tapailun jälkeen, että tällä on ulosotossa lähemmäs 60000e? Lähinnä pikavippejä ynnä muuta. Itsellä nyt tällainen tilanne..sattumalta kuulin tästä toiselta ihmiseltä eli tapailemani mies ei ole asiasta minulle kertonut. Ja lähteeni on luotettava. Lisäksi kertoi miehen varastaneen rahaa sekä ex-puolisoltaan että omilta sukulaisiltaan pahimpina aikoina :(

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka ei ehkä haittais mutta varastelusta menis mielenkiinto kokonaan. Ei kiinnosta, ei. Kerran varas, aina varas ja mua ei tommoset kiinnosta

Vierailija
2/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ja kyllä tuo velka haittaisi koska kyllä se pilaa teidän tulevaisuuden ja oman yhteisen asunnon voitte sitten haudata! Tuollainen velka tarkoittaa sitä ettei teidän perheessä rahaa näkyisi, saatika sitten kun olisi lapsia niin ongelmat kärjistyisi. Pelasta itsesi!

Vierailija
5/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
6/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon. sama ongelma olisi jos naisellani olisi tuollainen tilanne.  

kerran yksi deitti-ilmo vastasi että hakee rikasta miestä, joka auttaisi sitä opintovelkojen ja muun maksussa. toivotin hyvää matkaa mahdollisimman pitkälle 

Vierailija
7/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon menisi ennen kun veisi minutkin mukanaan suohonsa.

Vierailija
8/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä suosiolla ennen kun menee sunki rahat.

Vierailija
9/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä pitäiskö mun kysyä mieheltä asiasta...paljon riippuu miten hän hoitaa tilannetta tällä hetkellä...eli kerryttääkö lisävelkaa vai mitä. Toisaalta tuollainen kertoo kyllä jotenkin luonteesta ja elämänhallinnan olemattomuudesta..Ap

Vierailija
10/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, ennenkuin itse tulet ryöstetyksi.

Vierailija
11/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kannattaisko ensin kysyä onko totta edes, ennen kun huhupuheitten perusteellla teet minkäänlaisia johtopäätöksia. Asiaa on voitu myös liioitella ja summa onkin joku pieni, jonka voi parissa vuodessa hoitaa, ja jos vakuuttaa että nuoruuden törttöilyitä ollut, ja hoitaa asiansa nykyään paremmin.

Mutta sitten aika paha jos kirjaimellisesti pitää paikkansa, jotain selitystä tai katumusta pitäisi osoittaa..

Vierailija
12/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä mitä, oletko mun ex-miehen uusin? =D

Vierailija
13/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä jatkaisi. En kyllä muutenkaan tapaile wt-miehiä.

Vierailija
14/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:18"]

En nyt tiedä pitäiskö mun kysyä mieheltä asiasta...paljon riippuu miten hän hoitaa tilannetta tällä hetkellä...eli kerryttääkö lisävelkaa vai mitä. Toisaalta tuollainen kertoo kyllä jotenkin luonteesta ja elämänhallinnan olemattomuudesta..Ap

[/quote]

Selvitä asia asianosaiselta. Anna hänelle mahdollisuus. Voi käydä ilmi, että hän on tapahtuneen jälkeen kasvanut ja oppinut asiasta. Et voi tietää ennen kuin kysyt. Mikäli hän ei edelleenkään yritä kaikin tavoin hoitaa asioitaan, sitten vaihtoon.

Vierailija
15/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell no. Lopetat homman nyt tyystin ennenkuin ihastut tai tulet huijatuksi. Huh, karmeaa.

Vierailija
16/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mua haittaa eniten tässä tuo varastaminen...jos kerran varastaa niin eikö varasta helposti toistekin, kun tulee uusi tiukka paikka? Tätä varkausosuutta mies ei tietenkään kertonut, enkä kehtaa siitä kysyäkään. Ap

Vierailija
17/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ylivelkaantunut nainen löytää enää miestä muualta kuin wt miehistä?

Vierailija
18/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:09"]

Voiko ylivelkaantunut nainen löytää enää miestä muualta kuin wt miehistä?

[/quote]

No musta tuntuu, että moni asiansa hoitava kyllä kavahtaa tuollaista..riippuu mistä syystä velkaa on ja miksi ne ovat menneet ulosottoon saakka. Minä esimerkiksi ymmärtäisin vaikka konkurssin tms. mutta pikavipit ym...vaikeeta on sulattaa ja mistä tietää jatkuuko samanlainen käytös myöhemmin. Ap

Vierailija
19/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
20/53 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:20"]

Kuulin asian niin luotettavalta taholta, että se on totta. Henkilöllä ei syytä valehdella. Lisäksi kuulin muitakin älyttömyyksiä kuten että on sukulaisiltaan varastamillaan rahoilla tehnyt ulkomaanmatkoja kavereiden kanssa ym., pettänyt silloista vaimoaan jne. Aikaa tästä ei ole kauaa, vuosi-kaksi. Nuoruuden hölmöilyjen piikkiin tätä ei voi laittaa. Mies on kuitenkin jo lähemmäs keski-ikäinen. Ap

[/quote]

Ja sä vielä mietit???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä