Mistä tietää jos on pedofiilin kanssa kihloissa?
Täälläkin on monena yönä ollut aivan sairaita aloituksia. Ei mene huumorin piikkiin.
Kommentit (20)
Pedofiili on helppo tunnistaa. Sidotaan köysillä ja heitetään järveen. Jos se niin se on pedofiili ja pitää siis ottaa hengiltä. Jos se uppoaa niin se on viaton mutta kuollut. Tämä on noitiin testattu vanha resepti jo 500 vuoden takaa ja yhä ajankohtaisen toimiva.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:16"]
Pedofiili on helppo tunnistaa. Sidotaan köysillä ja heitetään järveen. Jos se kelluu niin se on pedofiili ja pitää siis ottaa hengiltä. Jos se uppoaa niin se on viaton mutta kuollut. Tämä on noitiin testattu vanha resepti jo 500 vuoden takaa ja yhä ajankohtaisen toimiva.
[/quote]
^sana puuttui
Mä menin naimisiin ja sain lapsia pedofiilin kanssa. Oli asiat ja linnassa olot tapahtuneet ennen tapaamistamme. Luin vasta hänen kuoltuaan paperit oikeudenkäynneistä jotka löytyi lukollisesta lipastosta.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:31"]
Mä menin naimisiin ja sain lapsia pedofiilin kanssa. Oli asiat ja linnassa olot tapahtuneet ennen tapaamistamme. Luin vasta hänen kuoltuaan paperit oikeudenkäynneistä jotka löytyi lukollisesta lipastosta.
[/quote]
Kysyitkö koskaan lapsiltasi onko heillä jotain pahoja muistoja isästään? :(
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:31"]
[/quote]
Kysyitkö koskaan lapsiltasi onko heillä jotain pahoja muistoja isästään? :(
[/quote]
Kysyin, ei ollut.
No yksi selkeä merkki oli se että herra itse kertoi asiasta (ei siis ollut ketään siinä vaiheessa hyväksikäyttänyt). Toinen oli se kun kertoi haluavansa lapsia, motiivi oli hyvin epäilyttävä ("opettaa heille seksin salat" tms.) Ja kolmas, kun herra yritti hyväksikäyttää 10-vuotiasta pikkusiskoani. Nämä merkit kun tulee esiin, juokse ja lujaa.
Jos muija postailee Bieberin ja Robinin kuvia av:lle.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:44"]
No yksi selkeä merkki oli se että herra itse kertoi asiasta (ei siis ollut ketään siinä vaiheessa hyväksikäyttänyt). Toinen oli se kun kertoi haluavansa lapsia, motiivi oli hyvin epäilyttävä ("opettaa heille seksin salat" tms.) Ja kolmas, kun herra yritti hyväksikäyttää 10-vuotiasta pikkusiskoani. Nämä merkit kun tulee esiin, juokse ja lujaa.
[/quote]
Oliko tässä kyse kolmesta eri miehestä vai yhdestä? Itse olisin kyllä hyvästellyt miehen jo ensimmäisen merkin jälkeen.
Siitä että jos on miehen kanssa naimisissa. Katsokaas naiset vaikkette sitä halua kuulla niin sukukypsä ja tiukka on kaikkien mielestä parempaa jonkun mäkättävän riipputissisen ällölättäpylly eukon sijasta.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:44"]No yksi selkeä merkki oli se että herra itse kertoi asiasta (ei siis ollut ketään siinä vaiheessa hyväksikäyttänyt). Toinen oli se kun kertoi haluavansa lapsia, motiivi oli hyvin epäilyttävä ("opettaa heille seksin salat" tms.) Ja kolmas, kun herra yritti hyväksikäyttää 10-vuotiasta pikkusiskoani. Nämä merkit kun tulee esiin, juokse ja lujaa.
[/quote]
Nyt on nainen taas yrittänyt käyttää mielikuvitusta siinä jälleen kerran onnistumatta. Tyhmä pää tuotta vaan tyhmiä trolleja.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:59"]
[/quote]
Oliko tässä kyse kolmesta eri miehestä vai yhdestä? Itse olisin kyllä hyvästellyt miehen jo ensimmäisen merkin jälkeen.
[/quote]
Yksi ja sama henkilö. Ois joo kannattanu pistää pillit pussiin heti ekan aivopierun jälkeen, mutta ei, en tajunnut kun nuori ja tyhmä olin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:08"]
No itselläni heräili epäilys kun aina siskoni luona kyläillessä (hänellä siis jo oli lapsia) silloinen tyttöystäväni halusi aina ottaa ne pienet lapset syliinsä ja tunki naamansa ihan kiinni lasten naamaan.
Silloin en tuota miettinyt, mutta jälkeenpäin on käynyt mielessä, että mahtoiko olla ihan normaali. En tiedä, mitä touhuaa nykyään tai missä on.
[/quote]
Jos kommenttissasi lukisi tyttöystävän sijasta poikaystävä, niin alapeukkujen kohdalla olisi yläpeukkuja. Tällä palstalla nainen ei voi olla missään suhteessa poikkeava, se on mies aina.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:59"]
[/quote]
[/quote]
Yksi ja sama henkilö. Ois joo kannattanu pistää pillit pussiin heti ekan aivopierun jälkeen, mutta ei, en tajunnut kun nuori ja tyhmä olin.
[/quote]
Ymmärrän :( Itsekin olin nuorena yhden pettäjämulkun kanssa. Halusin kovasti uskoa vain hyvää toisesta, vaikka tiesin millainen tyyppi oli.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:08"]
No itselläni heräili epäilys kun aina siskoni luona kyläillessä (hänellä siis jo oli lapsia) silloinen tyttöystäväni halusi aina ottaa ne pienet lapset syliinsä ja tunki naamansa ihan kiinni lasten naamaan.
Silloin en tuota miettinyt, mutta jälkeenpäin on käynyt mielessä, että mahtoiko olla ihan normaali. En tiedä, mitä touhuaa nykyään tai missä on.
[/quote]
Jos kommenttissasi lukisi tyttöystävän sijasta poikaystävä, niin alapeukkujen kohdalla olisi yläpeukkuja. Tällä palstalla nainen ei voi olla missään suhteessa poikkeava, se on mies aina.
[/quote]
Höpönlöpö. Normaalin seksuaalisuuden omaava kyllä tajuaa, että lasta voi pitää sylissää ja vaikka pussaillakin naamaan ilman että siinä on mitään epäilyttävää/väärää. Jos sinä et voi ymmärtää, että lasta voi pitää sylissään ilman seksuaalista halua, oli sitten nainen tai mies, suosittelisin terapiaa sinulle.
Siitä jo epäilin, kun aikuinen mies oli kiinnostunut teini-ikäisistä. Oli kolmekymppisenä ollut seksisuhteessa mm. 16-20-vuotiaiden kanssa. Puhui teineistä ja pikkulapsista ihailevaan sävyyn. Se varmisti asian, kun seksin aikana kysyi olisinko antanut hänelle 10-vuotiaana. Nykyisin on tuomittu ainakin lapon levityksestä.
Luota intuitioosi, kyllä sen tietää. Todella moni mies on pedofiili, suurin osa ei kuitenkaan ikinä tee mitään rikollista. En silti enää ikinä tahdo seurustella sellaisen taipumuksen omaavan kanssa, yök.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:12"]Siitä jo epäilin, kun aikuinen mies oli kiinnostunut teini-ikäisistä. Oli kolmekymppisenä ollut seksisuhteessa mm. 16-20-vuotiaiden kanssa. Puhui teineistä ja pikkulapsista ihailevaan sävyyn. Se varmisti asian, kun seksin aikana kysyi olisinko antanut hänelle 10-vuotiaana. Nykyisin on tuomittu ainakin lapon levityksestä.
Luota intuitioosi, kyllä sen tietää. Todella moni mies on pedofiili, suurin osa ei kuitenkaan ikinä tee mitään rikollista. En silti enää ikinä tahdo seurustella sellaisen taipumuksen omaavan kanssa, yök.
[/quote]
Miksi et haluaisin seurustella miehen kanssa joka on normaali?
Mitä kihlattusi on ap tehnyt? miksi epäilet pedoksi?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:12"]Siitä jo epäilin, kun aikuinen mies oli kiinnostunut teini-ikäisistä. Oli kolmekymppisenä ollut seksisuhteessa mm. 16-20-vuotiaiden kanssa. Puhui teineistä ja pikkulapsista ihailevaan sävyyn. Se varmisti asian, kun seksin aikana kysyi olisinko antanut hänelle 10-vuotiaana. Nykyisin on tuomittu ainakin lapon levityksestä.
[/quote]
Miksi et haluaisin seurustella miehen kanssa joka on normaali?
[/quote]
Toki haluan, en usko nykyisen kumppanini olevan pedofiili. Siksi en seurustelisi enää pedofiilin kanssa, koska olen perheellinen. Eikä voi tietää etukäteen, kenelle riittää pelkkä fantasiointi ja kuka aikoo siirtyä oikeisiin tekoihin.