Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo, että herätän vahvoha tunteita?

Vierailija
19.02.2023 |

Ensinnäkin: en haluaisi olla mikään tunteiden herättäjä. Mutta silti olen. En ole pelkästään itse tätä huomannut, vaan myös muut ovat pistäneet asian merkille. Mikä pahinta, aina ne tunteet eivät ole hyviä. Olen joskus hyvin yllättynyt, miten ihmiset ovat latautuneita seurassani.

Olen pohjimmiltani hyvin herkkä, ja tämä tuntuu pahalta. Minussa vaan tuntuu olevan joku energia, jota en saa sammutettua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä?

Vierailija
2/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus tuntuu, että pelkkä läsnäoloni saa ihmisissä tunteita aikaiseksi. 

Kai joskus sanon myös asioita, mielestäni kylläkin hyvin neutraalisti, jotka herättävät tunteita. Ne ei ole mitään mielipiteitä, vaan ennemmikni toteamuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on hit lerin karisma

tosin hit lerhän sai ihmisiä puolelleen. Sulla ei taida olla sitä?

Vierailija
4/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt heräsi tunne, että mistähän nyt tässäkin on kysymys?

Vierailija
5/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ainakaan ala sammutella mitään itsessäsi sen takia. Suomessa nyt kaikki herättää vaikka mitä, etenkin etevä ja kaunis.

Vierailija
6/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tullut kultti.Mutta jos et ole ollut puhumassa jalustalla yleisön edessä tai tiedotusvälineissä, jotkut ovat tehneet sinusta kultin.

Tai onko tuo sellainen tilanne, että henkilö on 100% gang stalking toimenpiteiden kohteena, mutta sinun pitäisi kuitenkin olla sitä mieltä, että et ole, kuvittelet vain.

Vierailija
7/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kultti?

Vierailija
8/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat psykoottiselta. Kuvittelet omiasi.

Vierailija
9/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat psykoottiselta. Kuvittelet omiasi.

Sinä kuulostat kaasuvalottelijalta - ja lisäksi myös vähän psykottiselta

Vierailija
10/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä esimerkiksi olet sanonut, joka on herättänyt tunteita? Voi olla, että et ole kovin empaattinen, etkä ymmärrä, miten sanomisesi vaikuttavat muihin ihmisiin. 

Vierailija
11/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olet ja missäpäin? Saatat olla vähän lapsellinen tyyppi joka ei tunne itseään.

Vierailija
12/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olet ja missäpäin? Saatat olla vähän lapsellinen tyyppi joka ei tunne itseään.

siellä taas kaasuvalottelija. Piätisikö keksiä sunnuntaille parempaa tekemistä?

Vierailija
13/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt aina aloiteta sillä että ap on tehnyt jotain väärää tai on lapsellinen/hieman lahjaton/osaamaton/typerä tai muuten vain heikkolahjainen. Mä oon itse sitä mieltä että tietynlaiset ihmiset keräävät tietynlaisia ihmisiä jotka haluavat opettaa/ojentaa/pilkata/alistaa tai muuten vain nujertaa. Ja nämä ihmiset saavat kuvaamani piirteet esiin ihan tavallisistakin ihmisistä. 

Vierailija
14/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on montakin vaihtoehtoa.

Vahva karisma tai kateus tai kärkkäät mielipiteet tai lisäksi erityisesti se, että puhut sellaisista asioista, jotka toiset ihmiset sammuttavat itsessään. Projisointia siis. Veikkaan eritoten tuota viiemeistä.

Vierailija
15/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten projisoit itse näiden muiden kautta. Ehkäpä se oletkin sinä, jossa ne tunteet herää noissa kuvaamissasi tilanteissa.

Vierailija
16/18 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on moni sanonut että olen vähän pelottava. En oikein ymmärrä että miten, kun olen keskimittainen, hiljainen ja hento nainen.

Vierailija
17/18 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku???

Vierailija
18/18 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasupiereskelyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi