Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla jankuttavia ystäviä??

Vierailija
15.11.2014 |

Juttelin tänään erään ystävänin kanssa puhelimessa ja alkoi taas sappi kiehumaan. Tiedättekö sen ihmistyypin, jotka eivät arvosta yhtään toisten vapaa-aikaa tai sovittuja menoja? Kyseinen ystävä on muuten mukava ihminen, mutta hän ei vaan millään voi hyväksyä jos minulla on muita menoja päivälle jolloin hänelle itselle sopisi tavata.

Jos hän ehdottaa vaikka tapaamista maanantaille ja sanon että olen jo sopinut että maanantaina näen Annan ja sen jälkeen menen käymään veljeni luona, on hänen pakko ehdottaa että näkisin hänet siinä välissä. Kun sanoin että en ehdi niin hän tokaisee, että enkö voisi siirtää veljelleni menoa toiseen päivään. Usein jos itse ehdotan ystävälleni jotain päivää hän usein toteaa vain että ei käy, on menoa! Mutta minun menot ovat hänen mielestään niin vähäpätöisiä että hän koettaa aina saada minua perumaan tai siirtämään niitä.

Törkeyden huippu oli tänään kun puhuimme ja hän ehdotti että näkisimme tiistaina. Kerroin että minulla on silloin viimeinkin erikoislääkärille aika, jota olen joutunut odottamaan jo jonkin aikaa ja ehdotin kävisikö keskiviikko. Siihen hän jaaritteli että keskiviikkona hänellä ei kyllä ole mitään mutta haluaisi viettää silloin kotipäivän, mutta josko voisin perua tiistain lääkärini niin voisimme nähdä silloin. Hän on myös monesti kehottanut minua ottamaan sairaslomaa töistä sen takia että voisimme lähteä yhdessä ulos silloin kun hänelle sopisi parhaiten.

Itse en ikinä jaksaisi jankata tuollaisista asioista, vaan helpopi olisi suoraan sopia joku päivä milloin kummallakaan ei ole menoa. Ja ymmärtäisin mikäli kyseessä olisi ystävä joka asuu kaukana ja olisi ainutlaatuinen tilaisuus nähdä hänet vain juuri tiettynä päivänä. Kyseessä on kuitenkin ihminen jonka kanssa asumme samassa kaupungissa noin 3 km päässä toisistamme ja näemme usein.

En todellakaan rupea perumaan hänen takia sovittuja menojani, mutta ei näytä menevän jakeluun vaan hän jankuttaa aina viimeseen asti. Ärsyynnyynkö turhasta jatkuvasti vai onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yks, mutta kuoli haimasyöpään!

Vierailija
2/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia samanlaisesta tyypistä ja kyllä ottaa pattiin! Itse en edes kehtaisi ruveta anelemaan jos ehdotan jtn päivää ja toiselle ei käy. voihan se olla että toinen ei esim yksinkertaisesti vaan jaksa nähdä. en rupea jankkaamaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta emme ole ystäviä enää. En todellakaan rupea juurta jaksaen selittämään kaikille kaikkia asioitani, ja tuollainen "Eksä viittis perua" on ihan vaan toisen kontrolloimista. Olen opetellut sanomaan, että eipä meidän oikeestaan ole mikään pakko edes nähdä. Eipä niissä kohtaamisissa paljon minun jutuista edes puhuttu, toisen jutuista vaan. Lopetin yhteydenpidot, ei ole kaduttanut.

Vierailija
4/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, mulla on ihan samanlainen ystävä! Rassaa ihan älyttömästi yrittää sopia sen kanssa mitään kun tuntuu että se yrittää tahallaan tehdä siitä mahdollisimman hankalaa! Ja sitten ottaa nokkiinsa kun muka  mulle " ei ikinä sovi". Totuus on, että kyllä mulle usein sopisi mutta silloin hän itse peruu viimetingassa. Silloin taas kun hän tietää että mulla on paljon menoja niin koittaa väkisin tuputtaa juuri silloin omaa seuraansa.

Vierailija
5/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samantyyppinen kaveri, mutta onneksi paasin eroon. yleensa tollasilla tyypeilla on muitakin arsyttavia tapoja. mun entinen kaveri teki just tota ja oletti muutenkin etta joustan aina kaikessa, mutta hanen ei ikina tarvinnut. arsyttaa vielakin kun edes ajattelen koko tyyppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi