Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan voittanut arvonnassa tai kilpailussa jonkin palkinnon?

Vierailija
05.11.2021 |

Oletko koskaan voittanut arpajaisissa tai kilpailussa, jos urheilumitaleja ei lasketa?

Minä olen ollut onnekas: ensimmäisen lähikaupassa järjestetyn arpajaisvoiton sain ekaluokkalaisena, kun voitin Aku Ankka -repun täynnä karkkia.

Seuraava arpajaisvoitto oli pari vuotta myöhemmin vähän isommassa kaupassa, josta voitin eteisen maton (tosin kissan nimellä, joten ehkä sitä ei lasketa).

Tänään sain Instagramin arpajaisista pienen makramee-koristeen, se matkusti USA:sta asti.

Nyt odottelen luottavaisin mielin voittavani Prismasta television.

Mitä sinä olet voittanut?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ole muita voittajia?

Ap

Vierailija
2/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla voitin Coca-Colan jojo-kilpailussa kamera, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Joskus ysärillä postiluukkuun ilmestyi yhtäkkiä Ace of Basen CD-levy nimmareilla. Olin osallistunut jonkin lehden (ehkä Suosikki?) tms. arvontaan, sen tarkemmin en jaksa enää muistaa.

Vierailija
4/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa voitin kaksikin kirjoituskilpailua ja yhden piirustuskilpailun.

Hiihdosta on lusikkapalkintoja mutta jos niitä ei nyt sitten lasketa.

Kerran täytin jossain kaupassa jonkin kupongin ja voitin espressokeittimen. Sen myin eteenpäin.

Pienempiä voittoja on tullut arvoista yms. 

Vierailija
5/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lapsena Kuopion bodyshopista jonkun jalkahoitosetin

Vierailija
6/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999-2000 olin 14-15-vuotias ja osallistuin netissä usein Koffin kilpailuihin. Huvitti kyllä kun olin noin nuori ja silti minulle lähetettiin palkintovoittoina Nelson-pullonkorkinavaaja ja kaksi kertaa Koffin t-paita. :D

Vierailija
7/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuilla tuli osallistuttua useampaan arvontaan ja voitin sekä Espanjan matkan että Itämeren risteilyn, 1980 luvulla tapahtui ja sen jälkeen ei ole kuin pari parinkympin lottovoittoa osunut.

Vierailija
8/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä nyt luetella kaikki voitot?

Vierailija
9/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin Anna-lehden Löydä annansilmä -kilpailussa kosteusvoiteen joskus 10 vuotta sitten.

Vierailija
10/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun ahkerasti arvontoihin, mutta harvoin niistä voitto napsahtaa. Lähikaupasta sain aikoinaan CD:n, kuten myös nuortenmessuilla. Monen vuoden tauon jälkeen sitten voitin elokuvaliput tänä syksynä!

Vierailija
11/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun voitot sijoittuu kauas historian hämärään. Joskus teinityttönä voitin jostain naistenlehden kilpailusta sellaisen rannalle tarkoitetun kylpytakin. Se oli ohuttaa valkeaa froteeta, ja koostui vain 4 pitkästä kappaleesta kangasta, jotka olivat pystysuoraan kiinni toisissaan nauhoilla. Siis ihoa näkyi joka välistä. Värin ja mallin takia melkoisen turha käytössä.

Kerran voitin jossain koulutustilaisuudessa palkinnon. Tapahtuma järjestettiin valtavassa luentosalissa, ja tuntui hupsulta marssia satojen ihmisten edessä pokkaamaan itselle se palkinto, joka oli pieni pullo tervashampoota.

Parhaat voitot saatiin varhaisteineinä kun oltiin minä ja mun kaveri mun mummon kanssa bingossa. Siellä jos joku voitti, vieruskaverit saivat kylkiäisinä paketin kahvia tai ison karkkipussin. Ja mun mummi oli bingohai, joka voitti aina, siispä mekin.

Vierailija
12/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut aika useastikin, siihen nähden mitä olen hyvin vähän osallistunut. Ei kuitenkaan mitään suurempaa, taisi olla 1000 markkaa raha-arvalla joskus 1970 luvun puolivälin jälkeen.

Vierailija
13/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään voitin K-ruoka sovelluksesta keksipaketin.

Vierailija
14/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ lahjakortin ikeaan jostain radion kilpailusta ja Tokmannin Facebook kisasta ämpärin jossa oli jotain kynttilöitä yms.

Vierailija
15/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan myyjäisistä piknik-setin, messuilta tuotepaketin ja sateenvarjon.

Vierailija
16/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaltu arvontoihin, mutta erään työpaikan kansainvälisen toimittajan tuloksiin perustuvasta kilpailusta voitin iPadin ja iPodin.

Vierailija
17/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa olen voittanut 100 e

Vierailija
18/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. Karhuko se siellä kysyy? Voitoistani on arpajaisverot maksettu, että turha pyrkiä osille.

Vierailija
19/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin effalippuja, kahvia ja lakua, sienikorin täynnä sienisäilykkeitä, kuulokkeet, k-ruoka sovelluksesta useita juttuja, esim. pizzaa, jotain kanajuttuja, proteiinijuoman, myös ärrän sovelluksesta on tullut esim. sipsiä ja karkkia.

Vierailija
20/33 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Leffalippua, avaimenperää. Voitin myös matkarattaat kilpailusta johon en tiennyt edes osallistuneeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä