Katkaisin mieheni ja entisten lastensa välit.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:40"]Hah! Ainakin miehen perinnön jaossa viimeistään selviää ettei rahaa ole tulossa samallalailla kuin luultiin. Jakajia onkin enemmän ja valehtelunne selviää! [/quote] Onko joku tosiaan vielä nykyaikana niin tyhmä ettei osaa järjestää asioitaan... Entisille lapsille ei jää perittävää.
[/quote]
Kyllähän se selvitetään tarkkaan, mitä isä on uuden perheen lapsille eläissään lahjoittanut, ja se katsotaan ennakkoperinnöksi. Voipi kuule olla niin, että sinun lapsesi jäävät nuolemaan näppejään tai voivat jopa joutua maksamaan eksän lapsille, jotta perinnönjaosta tulee tasapuolinen.
Minä olen kerran jopa pistänyt hyvin alkaneen suhteen poikki sen takia kun kävi ilmi, että mies ei halunnut olla lapsensa kanssa missään tekemisissä. Onneksi nykyiselle miehelleni lapset ja lapsenlapset ovat minua tärkeämmät, kuten minullekin oma aikuinen lapseni menee miehen edelle. Tämä on meidän rakkautemme hyvinvoinnin ehto.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:31"]Ilmeisesti asia kuitenkin vaivaa jollain tasolla kun otit sen täällä puheeksi.
Helvetissä on oma paikka sinunlaisille ihmispaskoille (uskoit helvettiin tai et niin niin se jokatapauksessa on).
[/quote]
Tuskin vaivaa. Päinvastoin, saavutus mitä monet äitipuolet kadehtivat. Ajatelkaa kuinka suuri rakkaudenosoitus se on nykyistä puolisoa ja yhteisiä lapsia kohtaan kun on valmis todellakin aloittaa heidän kanssaan puhtaalta pöydältä.
[/quote]
Ei tässä ole kyse rakkaudesta, vaan joko siitä, että mies on pelkuri, joka tekee kuten uusi nainen toivoo tai mies on tunnekylmä. Kumpi lienee sitten parempi... Itse en kummastakaan miestyypistä kauheasti innostuisi kun oikeasti aikuisiakin miehiä on.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:31"]Ilmeisesti asia kuitenkin vaivaa jollain tasolla kun otit sen täällä puheeksi.
Helvetissä on oma paikka sinunlaisille ihmispaskoille (uskoit helvettiin tai et niin niin se jokatapauksessa on).
[/quote]
Tuskin vaivaa. Päinvastoin, saavutus mitä monet äitipuolet kadehtivat. Ajatelkaa kuinka suuri rakkaudenosoitus se on nykyistä puolisoa ja yhteisiä lapsia kohtaan kun on valmis todellakin aloittaa heidän kanssaan puhtaalta pöydältä.
[/quote]
Mulle ei kelpais tuollainen rakkaudenosoitus mieheltä, joka hylkää omat lapset. Jos sen pystyy tekemään edes yhden kerran niin kynnys toiseen kertaan on vielä helpompi. Hyi yök mikä mies!
[/quote]
Katsotaan sitten kun osuu omalle kohdallesi.